Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Okej, ja dom är stabila.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 25 26 27 28 29 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Okej, ja dom är stabila.
Groovy
Ostfralla: (finns ju så många aktiva medlemmar här att jag specificerar) Vilken är din favorit-syster och varför?
Åh så trevligt. Jag känner mig uppmärksammad i bruset av alla fittkrampare, du ser mig *snörvel * så som jag är. För att svara på din fråga så är det så svårt. Dom är alla så professionella och duktiga på sina saker. Även nytillskottet syster Gröta är väldigt duktig på sina saker. Alla kämpar dom hårt för att rehabilitera mig från det psykiska sammanbrottet den ödesdigra dagen i augusti 1981 med dom tyska flygvärdinnorna. Jag tror att syster Fekalia är en doldis som jag uppskattar mycket, men så klar syster Märta är iu ändå syster Märta. Åh, så svårt att välja. Du vet hur det är när man står där i dem madrasserade cellen fastbunden i svängbänken. Måste jag välja så väljer jag nog ändå syster Latrina.
Ja jag förstår att det inte är lätt att välja. Är ju som att favorisera antingen kiss eller bajs som favoriträtt.
Precis.
Hur länge behöver jag terapi?
Enligt dom noteringar i din journal jag har läst så kommer ett tillfrisknande att ske år 2062.
Jaha? Betyder det ganska snart eller?
Jag vet inte. Är inte så bra på att räkna.
känns som det är aldeles snart, kanske till våren.
Ostis: Är det sant det där som sägs ha hänt dig under en flygning mellan Stockholm-Düsseldorf i augusti 1979? 
Jag tror det. Mitt minne är lite grumligt, men jag tror att det var vist nån flygvärdinna som drunknade i sperma efter att en toalett hade fyllts till bredden av det.
Episkt!
Hon lär vist ha drunknat med ett leende på läpparna.
Varför ser syster Fekalia så bister ut?
Det är för att hon inte kan hitta sin favoritbatong i kombination med PMS och att syster Latexia inte vill smaka på hennes ostron.
Jaha. Det var lite fjantigt att inte vilja smaka. Varför då?
För mycket sälta skulle jag tro. Samt inte bra med för mycket salt, och du vet ju hur hälsomedvetna unga damer av idag är.
Varför är alla bra trådar klistrade?
För att, säger syster Märta barskt!
Inte värt att ifrågasätta syster M.
Joo, det tycker jag du ska göra. 
Vågar inte. Får bara batongterapi då.
Näää, det är slut med det nu har jag hört ryktesvägen.
Sidor Föregående 1 … 25 26 27 28 29 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt