Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Hur många kor kan man ställa på isen innan den brister?

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hur många kor kan man ställa på isen innan den brister?

Det har visat sig vid tester som utfördes 1949 vid försvarets forskningsanstalt i samarbete med Beckomberga idiotanstalt att den maximala ko-efficienten är 15.
Oj vad du kan mycket. Tack tack. Alltid bra att veta om man hamnar i den situationen, vilket man kommer att göra förr eller senare.
<-- (allvarlig min)
Syster Märta säger att det finns svar på allt utom när min batongterapi är färdig.
Testa att ringa en spådam då så får du ju svar på det? Finns säkert en telefon inne på syster Märtas kontor du kan använda några timmar. 
sant! *fnurr* *fnurr* (snurrtelefon) alååååååååååååjaaa? Ynf? babababatototototngterapi sllyyytar? isch? Vaaaaa? *klick*
Ringde Madam Bleppi "spår i kissblöta dynor". Nån du känner till?
Hon sa att batongterapin skulle fullkomnas den 23april 2026. Är det lång borta?
Hon är bra ja. Bara 299 kottar (eller var det kronor?) i minuten.
Det är typ dääääär borta! (pekar glatt på måfå i en nakenkalender) Men testa och ring några gånger till och prata längre med henne tycker jag du ska göra.
Åkej, Bla bla bla *pladder* *pladder* *lååååååååång tid* * minuter går.. *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder* *pladder*
Sådärja pratade några timmar med henne. Varför sa hon "flaffa" hela tiden?
Flaffa?
Då det plötsligt trillat in en massa deg på "firma"kontot så vill Bleppi... nä... Bleppe!!! Bleppe (och inget annat) bjuda dig på en burk norskt Kløver Vaseline. 
Vart är min spermobil-dyna?
Är det ungefär så här det brukar se ut när systrarna tar fram stolarna med hål i sitsen då det är dags för din terapi?
http://www.heavy-r.com/video/123485/Scat_Gang_Bang/
Ja vet faktiskt inte. Syster Latexia brukar sätta på mig en ögonbindel. Men gott är det i alla fall.
Jahaaaa...
Gott gott-i-gott-gott kanske?
Syster Märta säger det är vitaminrikt.
Inte brunaminrikt då? Aaaaaahahahaaa!
(skrattar hysteriskt och snurrar runt runt i spermobilen)
hur menar du? Brunarinrikt. Vaddå Brun?
Bleppbleppbleppbleppblepp... (får kortslutning i vindskupan och får ett bleppeleppsianfall)
Varför smakar kaffet som syster Märta kommer med efter lunchen så konstigt?
För att det inte bryggts genom ett sätesverdrag från en tunnelbanevagn på bruna linjen som filter.
Varför behöver syster Märta både svängbädd, batonger och långbad till min terapi och när blir jag frisk?
Allt det behövs då ditt fall är unikt och du beräknas vara frisk år 2073. Då ska vi flyga till Düsseldorf och fira.
Vad händer i Pervopartiet, partiordförande Bengtsson?
Vi har initierat ett samarbete med FIp (Feministiskt Initiativ, Perversfalangen) i syfte att vinna riksdagsvalet. En grupp perversa feminister som lever på enbart kvinlig avföring från negresser från Kongo har tagit fram ett partipolitiskt manifest. Vi får se hur det går. När jag träffade Gudrun senast på ett batongparty anordnat av tre glada tyska läderbögar så var hon måttligt road.
Oj då. Det låter spännande. Måste komma på nästa partiparty om det går bra?
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt