Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Vem bryr sig om en sjuk koprofag?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...när man är ung och normal...
Vad gör tomten med en om man inte varit snäll? (nervös inför tisdag)
Hur firar ni nyårsafton 2013?

Syster Märta har lovat att släppa ut mig vid midnatt till rastgården för att bevittna När idiotanstaltens övriga patienter ska ställa upp i ett urinfyrverkeri.
Ååh, ni tycks ha det så fint så. 
Ja och batongterapin börjar ge effekt efter 30års intensiv behandling.
Så bra... tror jag... Hur ter sig det då?
Jag är som sagt fyrverkerigeneral här i kvarteret som jag skrev i en annan tråd. Blir premiär att fira med grannskapet då jag suttit på PIVA tidigare nyårsaftnar. Tror det kan bli riktigt trefvligt, samt att dom får lära känna mig ordentligt.
Numera kan jag tom bajsa på kommando. Tror snart tom jag kommer kunna vara med på parmiddag.
Jaaa! Vi kan väl ha parmiddag snart? 
Lite sjuklig idag, tog precis tempen, är det här en normal temperatur?

Ja det är helt i sin ordning. 
Va är det där för konstig pryl? Syster Märta tar alltid temoen med sin knytna näve. Hon säger det är vetenskapligt utprovat.
Vett & etikett:
Är det oartigt att knulla någon farbror i röven utan att först runka av vederbörande?
Tips på sidor med många runkvänliga bilder mottages tacksamt.
Alkoholistvrak:
Vad är skönast tycker du och varför: Morgonfyllor eller kvällsfyllor?
Morgonfyllor helt klart! Är något speciellt över den lite förbjudna känslan att börja dagen med en starköl. Kul också att gå bland vanligt folk på sta'n mitt på dagen och bete sig, skrika lite och stänka urin omkring sig. Sedan efter det kommer ju såklart kvällsfyllan och den är inte så dum den heller.
Det märks att du är fullblodsproffs!
Tack för svaret.
Vågar jag skifta till sommardäck på spermobilen idag? Har ju pratats om snöfall.
OM du bara ejakulerar på bägge framhjulen och bajsar lagom med rännskita på bakre hjulen så ger det tillräckligt grepp utan dubbar i några dar. Sperman ger bättre styrförmåga och bajsets kleticitet är tillräckligt.
Sen bör du köra extra mycket i finare modeaffärer för att bajset så att säga ska greppa in sig.
Sagt som gjort...

Tror jag måste hålla mig inomhus några dagar nu... Dålig service förresten. *hrmpfh*
Dressman? nja. Vero moda är ett bra val men jag skulle tipsa på Boutiqe Chic eller Salong Lady Glamour, Deras kundbemötande är fint.
Dressman är väl bland det finaste som finns? Eller? Ja ja. Testar Vero senare idag. 
Ja gör det fråga efter rosa spets BH i siden, säg att det är till din "flickvän"
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt