Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Jah dessa tuggummin ”gick” på 50 öret styck. ”Shake” var min favvo att trycka i truten.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 115 116 117 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jah dessa tuggummin ”gick” på 50 öret styck. ”Shake” var min favvo att trycka i truten.
Jaaah, dom var goda. Tänker alltid på Jenka när jag bebögar använda mig av 5-56 då det luktar likadant. Stackars kioskpervsonal som stod innanför luckan när man som snorigt mini-perv stod med 10-öringar, 25-öringar, 50-öringar och några kronor i näven och skulle köpa lösgodis.
"Ääääh... öööh... E...e...en såååån *pekar*. Åså ...eeh... tre såna dääär *pekar*. Å fyra såna *pekar*. Hur mycket har jag kvar nu? *snörvel*"
Och kiosktanten räknade tålmodigt ut vad man hade kvar att handla för.
Aaaah, åttiotalet...
Hade gärna velat se när en fjunig Bleppe började köpa porrisar från kioskerna istället! 
Kiosktanten: "Ja, vad får det lov att vara?"
Bleppe, 15 år: "Jo, eeh, ööh... *Harkel!* *Sträcker på sig till max.* "SENASTE NUMRET AV FIBBAN!"
--- MMM-MHM!!!
Då var Grönvägskiosken the plejs to handla denna lektyr!
Här låg den btw: https://maps.app.goo.gl/eQkx7xY9v3gY4L246
Flaffa! Då blev det bråttom hem på MB5:an efter en sådan affär? 
Dä blev dä kan jag lova! Riktig vansinnesfärd på gångvägarna som man då fick köra moppe på.
Jah som" klass 2-moppeförare" (vars benämning förmodligen inte fanns på din tid) var äfven jag missanpassad-förpassad till stadens cykelbanor, som sitter ihop med gångbanor överallt. Dårhushjon som man var så åkte man dock lite hur som helst, med noll trafikutbildning, bonnatrim och Motörhead dånandes i homo-hörlurarna!
Precis så jaaaah!
In”kommer” det inga nya bögiga ord numera? *Gråtrunkar*
In”kommer” det inga nya bögiga ord numera? *Gråtrunkar*
Det har inkommit några ord, men sajten är CP och måste fixas. När man godkänner ord så försvinner dom nämligen bara ut i cyberrymden eller i Ernsts arselhål istället för att dyka upp som dagens ord och i ordlistan.
HAIWAN! Det är garanterat fitt-ryssarna som hackat sidan. Ryssarna tål inte att vi här i Svärje är så jevfla ToF.
Garanterat! Och när man tar sig till Bleppes profil och försöker se hans tidigare inlägg så händer ingenting.
Han har inte ett bögfinger med i spelet, tro?
Ööööh? Jag? 

Mutad med vodka såklart! 
*FLÄMT!* Eehheheh... Nädå! Kamrat Dimitri skulle aldrig muta mig.
Mortis! Har du runkat idag? 
Mortis! Har du runkat idag?
Neeh! 
*Skvätt, gnid, flaffa, squirtle!*
...Jaah! 

Bleppe å Bussis, hur friskt delades det ut reklamprylar på de lokala BP-mackarna på 80/90-talet i form av klistermärken å nyckelringar? (Som man än idag kan hitta mängder av i gamla garage och runkskjul.)
En släkting berättade nyligen om hur han bru(n)kade tigga klistermärken och nyckelringar på den lokala BP-macken när han var liten på 60-talet, typ:
"Häjj! Har ni några märken?"
Gubben på macken: "Jaah, du kan få ett blåmärke! Höhöhöh!"
"Har ni inga andra?" 
Det förekom rätt mycket ja. Vet att Esso (Som blev Statoil, Circle Gay) delade ut en hel del reklamprylar med deras tigermaskot på när man var en liten twink runkt -85.
En tiger som maskot? Ujujuj, dagens furries hade vallfärdat dit!
Visst serrö. Bildsök och bli upphetsad. Esso tiger.
*Knatter, knatter, klack!*
Åh, mmh! Grr! Flaffa!
Tänkte åka till stranden senare idag och svalka min vackra lekamen. Vad gäller egentligen 2026 i strandmode-väg? Vill ju inte verka helt borta.
String-VB från Perv Performance är ju såå inne, gärna i ljusa färger så att bajsutlösningarna verkligen syns!
Eller varför inte en strumpa från Homo & Mauritz att fästa på drulen?
Sidor Föregående 1 … 115 116 117 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt