Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Då måste du ha varit en riktig gaymer när det begav sig!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 111 112 113 114 115 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Då måste du ha varit en riktig gaymer när det begav sig!
Jaah fii fäeen som man slet i stickan på den tiden. Detta gaymande resulterade ofta i sönderrunkad tumme och även sönderknollad bögerknapp men detta kunde man fixa enkelt. Allt efter knappen nöttes ut så fitt man skruva isär skiten och trycka in en bit runkpapper under knappen så var den som ny igen!
Har någon af mina kåta herrar bott/levt i ett annat land? Jag blevf förbannad av denna artikeln, Polen är säkert ett ToF-land att bo i menar jag. https://www.sverigesradio.se/artikel/va … till-polen
Nein. Men skulle vilja. Var ju själv i Gdańsk i maj förra året och det var mycket trefvligt må jag säda. Billig bärs å krubb.
Jaah Polen är nog inte det sämsta att bo i tror jag. Språket är väl lite invecklat och då jag har varit där på var dom inga fenor på "Svängelska". Däremot lär jag mig hellre polska än haiwanesiska som är mera vanligt här i landet padel.
Säkert helt okej.
Japp, inte lika "berikat", bira samt annat drickbart finns lite varstans att snatta osv. Perviga ställen att beböga iom mitt UE-intresse m.m.
Tror knappt jag såg någon haiwanes eller hej-hejare. Otroligt skönt.
Jag delar din uppfittning där håmo. Inte ens i Warzawas något udda tågstation så syntes det till några främmande raselement. En massa ToF-iga påliser drällde det av däremot. Samma sak i Krakow där man kunde röra sig fritt även nattetid med 18 promille i snoppen utan att bli "knollad". Mycket befriande, kändes nästan som ett land för vita.
Sim hall!
Jawohl! 
Iofs var det väl inte Polen men tänker på träckfilmen "Hostel" nu bara för dä ti-hi!
Slovakien.
Ah jaah så var det jaah! Hade för mig att det var i f.d Jugoslavien. Tackar håmo!
Ti-hi! Är nog rätt lika...
Har aldrig varit i Slovakien men däremot Tjeckien för mången herrans år sädan. Mitten av 90-talet så mycket var fortfarande ganska sovjetiskt ungefär. Prag där vi uppehöll oss i var relativt "modernt" på sina platzer men resten var som en tidsresa till 50-60-talet kanske.
Var i Prag 2017. Åkte taxi till och från flygplatsen, så ja, man fick se mycket sunk.
Åh fii fäeen, då var det cirka 10 efter mitt bebög! Trodde dom "kommit" längre fucktiskt.
2017 menade jag. Vilken koll jag har...
HAIWAN! 20 år senare då, det var som fääeen! Men ett minne jag har därifrån är "Karlsbron". På ena sidan i en större källare hade dom en helvetes massa arkadspel. Där var vi bl.a och det var även här en skapligt flöddrad tjeckisk herre ville kränga på oss några skojiga tabletter... Nu köpte vi inget då denna affär skulle enligt honom genomföras inne på en toalett av någon anledning.
Snurrepiller. 
Jajemen, en genomskinlig påse höll han upp lite försiktigt medans hans bögon stod i läget "kvart i tre" ungefär. Med ett fånigt leende så vinkade han oss mot muggen och ungefär där så visste vi att detta troligtvis skulle sluta i scatastrof.
Blev erbjuden sånt där några gånger i Pervsterdam...
Det kan jag tänka mig. Har aldrig varit där men har ju hört stårys om detta perviga Mekka ti-hi! Dels om "narkki" men än mer leskiga saker om de där platzerna där det joppar en massa halvnakna frammisar. Brr!
Sidor Föregående 1 … 111 112 113 114 115 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt