Sv: Videotråden
Deng råkade ut för en "olycka" han blev lixom lite mosigt efter ett halvår. Vila i frid, där uppe i pervohimlen där han får bajsa som han vill.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 69 70 71 72 73 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Deng råkade ut för en "olycka" han blev lixom lite mosigt efter ett halvår. Vila i frid, där uppe i pervohimlen där han får bajsa som han vill.
Rest In Piss.
Piss the rest
Pissa på mig.
F5f5f5f5f5f5
NEEEEEJSATANSJÄVLAJYJFITTANVEGASBÖGPROOOOOO!!! INTESLUTASVARANUUUUUU... GAAAAAH!!! KJSILCUBSO(/DY="TE)&T"T&"/#&%(/"&%(&%(/E&(/&R/DF(/F(/WDF(/"%FE(/"("%""%%!!!!"
f.......... hmmmmm *sneglar försiktigt på* ................F5 tihi.
*phu* Tack Pervgud för autosave.
Här är den, era jäfvla slan! https://youtu.be/xeyauI58AwI
Vilken intensitet. Fick spontanutlösning och bajsade på mig. Men tror du inte Youtube kommer banna filmen med tanke på alla stötande spermobiler? 4 slippriga kravallbatonger av 5 möjliga.
Nääääääää....
Tackar.
(nyktrat till... lite)
me me men... det så ju inte alls ut så här:
förstår inte?

Jajustde... Hade glömt att klicka ur rutan "Clean & Proper" i redigeringsprogrammet. Är en effekt som gör att det ser välstädat och ordningsamt ut. 
Exempel: Samma rum med och utan effekten:

C&P Video FX är det inte ett rätt så dyrt tillägg, eller har du laddat ner det från Pervertbay?
Har privatleasat det via US Video's Kalmar-filial som drivs av Sergeij. 72 månader för bara 1995kr. i månaden. Hade annars kostat mig 3750kr. att köpa direkt. 
Sergeij är sjysst. Läste dom fick renovera Kalmarfilialen nyligen. De var visst nån som hade bajsat sönder tre runkbås. Haha vilken en. Undrar vem det kan vara?
Fint väder idag ja... 
Näe tycker det är lite grått och trist i dag, kyligt också. Varför börjar du prata om vädret plötsligt?
Oj! Nu blev jag blind, stum och döv plötsligt.
.........................
Så ja! Nu är jag tillbaka nykter och påkläddd. (nästan)
Här kommer jag med en back seglardricka och ett flak NGD. Räcker det?
Jajamensan!
*hinkle*
10 PRINT "F5";
20 GOTO 10
Tycker det var/är kul att skriva "KUK" x 10000000000000000 på min kladdiga C-64. 
Magiskt och spirituellt på något sätt...
Sidor Föregående 1 … 69 70 71 72 73 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden