Sv: Videotråden
*SQURITLE*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 52 53 54 55 56 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*SQURITLE*
*smaskar*
Om du fixar ett kladdigt intro kanske jag kan göra filmen? Jag kan lägga upp en film på xam.nu så får du juckla till ett intro vad tror du?
JJJAAAAAA!!!
Jippiiiii!
Är den hemlig?
bleppisen@gmail.com
Måste får inspira... jag menar pervspiration först.
Ok. Jag tror jag förstår... kanske...
Har lite filmmaterial nu. Lite kompletterings filmande sen är det klart.
Hurraaaa! *flaffa*
Nu känner jag transpi...? *visk visk* Aha. Inspirationen infinna sig. Buda över materialet NUUUUU!!! 
*fippel fippel* känner kraven att leverera kvalitet. pust å pes.
*pling plong* Jaha, spring iväg du bara din jefvla DHL:are bara för att du fick se Bleppe naken. Nåväl... Paketet levererades och det innehöll ju ett mystiskt VHS-band...
oh har inget minne av nåttt VHSband? Har jag månne fått snurrepiller av syster Märta?
Så kan det nog vara. Kladdigt var det iaf.

(Inte officiell än så länge. Bara våran hemlighet Ostis. Inte berätta för någon)
lovar var helt tyst. *sdssh* har några minuter till med film tog i dag. *klipp*klipp* pust å pes.

Äntligen som Gert Pervling brukar säga. Ser med spänning fram emot ett episkt intro 
http://xam.nu/f/velvet.mp4
Så proffsig, så levande, så upphetsande. Men jag tyckte allt det var lite läskigt med skelettet. Hua! *kiss*
Ska göra ett intro så fort jag har nyktrat till.
Ta ett snurrepiller och blanda men NG och NG. Det har syster Latexia sagt är bra för inspirationen. Om du hittar bättre musik så kan man ju byta ut den.
Hu gåre?
Som på spermobilräls! Dock inte riktigt nykter än så jag kan ju ha fel.
Du, fel? nähä 
Nä p'sis!
äruklar snart?
Nä.
Sidor Föregående 1 … 52 53 54 55 56 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden