Sv: Videotråden
Hallå? Ostis... Är du där?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 50 51 52 53 54 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hallå? Ostis... Är du där?
hilfe hilfe...stön ynf..

g...står ...*stön* ... för.... *Piowph* (ljuddämpad pistol igen) -Göteborgs...*ynf*.....
Ööh, oj! Vad sa du? Hörde inte riktigt. Satt och lyssnade på drum & bajs med hörlurarna på.
*floff* *slask* *kladd* *slurple*
Syster Märta kom just och räddade situationen med en rejäl omgång batongterapi. Tyvärr får man minnesluckor av den. Vad var det du undrade?
Nu har jag själv glömt bort det.
Har just skissat färdigt storyboard för min kommande film. Kan faktiskt bjuda på en liten preview från det:

Shit, va spännande
Har ingen aaaaaning vad som komma skall, är det massa hemliga dokument om affärer med saudibögrabien kanske?
Mmhm...
Förutsätter det blir en spännande premiär på fredag. Själv har jag massa göttigt filmmateriel men du först!
Låter bra det. Jag ska faktiskt ut och filma nu.
Kanske blir dubbelpremiär då.
Tror det kan bli premiär redan i afton. Ska bara införskaffa ett flak Norrlands Gul först för kreativitetens skull.
Flaffa! http://youtu.be/rghU5O-eikw
Ich så Perverst
sån socialrealism, så tungt, fem vaselinkladdiga batonger av fem möjliga.
Åh, tack. Det är ju i stort sett bara trailers jag gjort och har bra mycket jobb framför mig att färdigställa alla dessa filmer. *pust pes*
Känner mig transpirerad att spela in något i morgon.
Håller också på att fippla ihop lite.
Flaffalicious! Tänkte använda mobiltelefonhållaren från bilen, eller ööh, ja, spermobilen. (kallar den bilen ibland för att impa) som har sugpropp och en festlig arm som går att vinkla å ha sig med så man får total skakfrihet minus a'la delirium tremens. Misstänker att du har det då dina klipp filmat på ett bord eller liknande brukar vara så.
Det är syster Märtas Batongterapi som gör mig allmänt slapp och mjuk i rörelserna. Annars fuskar jag ibland med ett litet ministativ man kan köpa på Kjell och Co. tror jag, eller var det Pervl och Co.?
premiär.
https://www.youtube.com/watch?v=cPnXYN9__iE

Är det din duva?
Sidor Föregående 1 … 50 51 52 53 54 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden