Sv: Videotråden
f55f5f5f5f5ff5... tror du jag hinner publicera min nya video innan dig?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 45 46 47 48 49 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
f55f5f5f5f5ff5... tror du jag hinner publicera min nya video innan dig?
Blepp! https://vid.me/Gj6c Nää, det tror jag absolut inte!
Oh sån intensitet helt klart tre vaselinkladdiga batonger av fem möjliga. Känns som det kommer komma en helt ny Bleppe ur detta. Du har brutit ny outforskad mark känslan takten ja allt finns där i en rymd av intensitet kladd och kärlek.
Tack du vise.
Jo det var ett jäkla sjå med att få ut orkestern i rymden och in i tidsportalen. Sen skulle det projiceras ett hologram på mig mitt i detta, så det har varken varit billigt eller enkelt att få till denna video. Men som du skrev så har jag en ny intensivare stil nu.
Oj.
Ska nog försöka få till en video i kväll.
Hurra! Ja mä.
pervopati?
(tänker)
Kort, intensiv och surrealistisk: http://youtu.be/kWYjabFbkYU
Tänkte passa på att fråga herrn om han använder något slags stativ när han filmar eftersom det är så stabilt och inte lika Norrlands Gul-abstinensigt-skakigt som mina klipp?
Shit vilken intensitet
det blir tre spermakladdiga trasiga kondomer av fem möjliga. Nja jag tejpar fast kameran vid penisen då blir det stabilt och fint. Är väl nån antiskakfunktion i kameran och en stadig penis.
Åh tack.
Då ska jag försöka med det också... när jag väl hittar den där nere i röran...
Gjorde den igår på fyllan, så textlagren täcker inte bilden riktigt av någon konstig anledning. Men det gör väl det hela mera konstnärligt.
Absolut du börjar haja det där med finkonst. Det blir 3 tomma NG av 5 möjliga. ÖBC nått nytt produktionsbolag?
Tack. Hittade den i en kladdig mapp nu på e.m. när jag hade nyktrat till.
Örkelljunga Broadcasting Company.
Åhhhh... Det verkar bli mycket reklamfilmer för kommande filmer. Väntar ivrigt på typ 10-15 långilmer som ännu inte dykt upp.
Förhandlar med HBO (Homo Bajs Office) nu istället om rättigheter, kontrakt m.m. då ÖBC är lite sega av sig.
Jaha. jag har bara hört gott om HBO så jag bänkar mig framför Den fina svartvita Luxor-TVn som Syster Latexia säger är det senaste på marknaden. Bunkrar upp med Spermkorn och BögaCola
Du har det så bra såååå...
Snafsar och glufsar i mig spermkornen trot det rä lite knöligt med tvångsdräkten men syster Latrina hjälper till med böga-Colan. Jag har en 2-liters räcker den tror du?
Jajemensan!
Glufsar i mig av dom sista Spermkornen nu. Hoppas filmerna kommer snart. Tom syster Latrina börjar bli otålig.
Vad händer när Latrinas tålamod tryter?
...skulle gissa hon kallar in nödterapigruppen med högtrycksvaselin och hennes assistent syster Lavemanga. Syster Lavemanga jobbar bara torsdagar.
Ny film på gång. Fick en episk filmsekvens som jag håller på att ljudlägga. Hoppas bli klar om några timmar.
Sidor Föregående 1 … 45 46 47 48 49 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden