Sv: Videotråden

Bussföraren skrev:

Jovars Norrpöking leverer som sädvanligt, kraftig BU i Ljura, angränsar till Hascheby och ligger från cp-centrum sett nära Vasavåldtäktsparken: http://wighsnews.se/wordpress/

Hm? "Brand i Herstaberg?"

Aha.
Det förklarar allt jävla oljud som gjorde att man vaknade förut och nu inte kan somna om! Trodde först att det var Ingelstas Vulvo-åkande horungar som förde ovanligt mycket väsen (det är dock ovanligt att dessa kör runt på vardagsnätter). Det var också därför som det luktade lite grillat helt plötsligt, typ: *Sniff, sniff?* "Vad i helvete? Först en jävla massa oljud och smällar, och nu är det någon jävel som ska grilla mitt i natten?" Aivan/mad
Om jag däremot hade sovit med fönstret stängt så hade jag nog inte märkt ett skit. Aivan/smile

Näpp! En tallis mä kuka-cola cherry popper på det här känner jag!

Skaparen av Mortiscism.

3,527 Senaste redigerad av Bussföraren (2023-06-15 13:50:07)

Jaaah men snart när cp-barnen får ledigt från särskolorna så är det mer vanligt att dom börnar runkt och jävlas. Det ser ut att vara på ToF-Vikingavägen det har grillats. I vissa av de husen bor ett lite speciellt klientel men ej "knollare".

Tjillepitten

Stämmer bra, det tycks som att en gubbajävel i 60-årsåldern har gripits för branden.

Ja, ganska blandat klientel i dessa hus som kommer å går. För tio år sedan så greps någon bombmakare som bodde där vill jag minnas. Sedan så har det bott gott om WT-slan och även några "nysvenskar" i några av lägenheterna.

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah ett par av husen var åtminstone förr något där Cummunen inhyste en hel "trasiga" runkindivider. Man får ju snoppas att ToF-snuten gripit rätt herre. Det har ju under senaste 1-2 åren brunnit på lite mer ovanliga platzer i och runkt Norpan. Inte di där vanliga ställena som Hascheby, Navestad och Klocket. De sistnämnda tror jag inte behöver någon vidare förklaring till varför det eldas, knollas osv.

Tjillepitten

Mmm. Minns när det bodde någon halvmysko luffare där som samlade och sålde allehanda ting, typ brunnslock, kopparledningar, kopparrör o.s.v. Diverse saker som han knappast införskaffade på laglig väg alltså.
Minns att han brassade runt på en gammal röd trehjulig mopedbil med flak, ibland lastad med koppartråd och någon enstaka katalysator som han hade "skaffat" någonstans. Aivan/biggrin

För att inte tala om vilka dampbarn med tillhörande WT-föräldrar som har bott där också när man var en liten twink, det är fan ett under att ingen av ungarna blev omhändertagna av soc!

Skaparen av Mortiscism.

Jag tror platzen är ungefär lika "bra" som dag. Nu är det kanske 2 år sädan jag var där i dagvärksamheten men det man kunde se och även höra tydde på att det var som fornhomodagar. under Faxe-taxi tiden så hade vi olika benämningar på diverse gator/områden men specifikt adresser. Exempelvis: "Olai Kuksmekaregata 18", en omsägelse för dåtidens "Onanist puben", ett minst sagt udda ställe förr, så även klientelet. Man kan jämföra dessa med de som hänger på "God homovän".

Tjillepitten

Nja, det har varit lugnt på platzen under en ganska lång tid vad jag vet. Ja, ända fram tills nu då kanske.

Hähäh, jag får ta och besöka God homovän någon löningshelg och titta vilka slan som finns där! Aivan/smile
Har ju aldrig varit där än, trots att man är både född och uppvuxen i denna bögstad.

Skaparen av Mortiscism.

Besök platzen i samband med att diverse sjukersättningar och andra bidrag betalas ut för att få en helpervo-upplevelse. Även om det var bättre förr så finns fortfarande delar av en svunnen tid kvar där. Svartska.. svarttaxi, överblonderade gamla kärringar i utmanande klädsel etc. Kedjerökande juggar utanför etc.

Tjillepitten

Hähäh! Ja se radhusen är och förblir Herstas ghetto! Aivan/biggrin
Det ryktas dock om att det finns lite skummisar vid båtplatsen nattetid ibland. Dom kanske slaggar i övergivna båtjävlar på dagen och langar piller/pulver på natten?
Tror inte ens att Herstabergsfyllot bor i något av radhusen, jag är ganska säker på att han bor i något hus i norra delarna av Vikingavägen eller Envigsvägen.

Skaparen av Mortiscism.

Om du tänker på herren med skägg som är mer eller mindre galjonsfigur för Glasis på Blypungsgatan så stämmer det du säger Mortis. Han bor hemma hos sina päron fucktiskt, detta fick jag reda på för något år sädan då herrn frågade mig om jag kunde skjutsa hem honom vilket jag också gjorde. En är en mycket trevflig gubbe han och runkt jul m.fl bögtider brunkar jag köpa något drickbart åt honom. Innan cp-stora CÖÖP lade ner sin värksamhet fanns ju en restaurang där och vid ett par tillfällen sna.. köpte jag körv, runkbullar och java där åt honom. Mest för att reta upp "Hej hejare" som även dom satt och häckade där. På tal om skummisar vid homohamnen så ligger det ett mycket märkligt hus på Skeppsvägen närmast bögbåtverkstaden, det ser övergivet ut minst sagt men äro osäker. Bl.a står det en rejält häckig husvagn utanför. Du råkar inte ha någon pervig info om det Mortis?

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Om du tänker på herren med skägg som är mer eller mindre galjonsfigur för Glasis på Blypungsgatan så stämmer det du säger Mortis. Han bor hemma hos sina päron fucktiskt, detta fick jag reda på för något år sädan då herrn frågade mig om jag kunde skjutsa hem honom vilket jag också gjorde.

Hmm. Var det ett rött hus intill skogen med flera bilar samt någon husvagn på tomten?

Bussföraren skrev:

På tal om skummisar vid homohamnen så ligger det ett mycket märkligt hus på Skeppsvägen närmast bögbåtverkstaden, det ser övergivet ut minst sagt men äro osäker. Bl.a står det en rejält häckig husvagn utanför. Du råkar inte ha någon pervig info om det Mortis?

Jo! Den byggnaden var en skola en gång i tiden (långt innan jag fanns), men blev senare ett bostadshus. Jag minns när det bodde en familj där eller något gammalt par, men dom flyttade in till stan. Tydligen så står dottern i familjen kvar som ägare till huset, så trots att det står tomt så är det inte helt och hållet övergivet om man säger så.

Tydligen så har det funnits någon dansbana i närheten av denna byggnad också. Bodde nämligen granne med ett dinosaurie-sliddjur som en gång berättade att hon saknade dansbanan lite, är ganska säker på att hon bodde i området i hela sitt liv ända tills hon dog för ett par år sedan.

Sädan så har det funnits ett gammalt hus inne i skogen med en tillhörande pir/brygga:
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test
PunBB bbcode test

Huset är borta ända sedan slutet av 40-talet, men den gamla piren/bryggan användes långt efter det. Där hade vi twinks tagit över en gammal flotte som några äldre grabbar hade byggt och övergivit efter att ha insett tjusningen med andra saker såsom film, dataspel och fitta (huga)! Bryggan och flotten blev dock vandaliserad, och nu är det bara ruttna spillror kvar:
PunBB bbcode test

Förr så kunde man ta rälsbuss till Hersta istället för buss förresten. En snubbe som bodde här på 60/70-talet berättade en gång hur han brukade ta den hem från stan, så här är en bild på den numera rivna stationen också som får afvsluta detta överdrivet långa inlägg:
PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Jaah Ingelstas egna frontfigur bor på Vikingavägen, bögre nummer i ett rött homohus. Eller snarare en liten stuga som också finns på tomten enligt vad han själv sa. Och en får tacka så mycket för den rövriga informatioenen, sånt där är mycket spermande! Aha så villa Strand(raggare) heter den alltså. Det stod något namn på ytterdörren när jag var där, det var även bevakat av kamera enligt skyltningen.

Tjillepitten

Åh, tack själv! Då vet jag var han bor och vad han heter nu! Aivan/smile
Såg honom fucktiskt idag när han var på väg upp ur ett dike som han hade vurpat i.

Nej, villa Strand(raggare) revs 1949 och låg några hundra meter norr om skolbyggnaden, bara grunden som finns kvar. Vad skolan på Skeppsvägen 34 som fortfarande står kvar hette vet jag inte. Herstabergsskolan?
Högst tveksamt att stället är kameraövervakat, men folk som bor i närheten brukar hålla ett extra öga på lyan.

Dessutom så har det funnits en ödestuga och ett hus ute på åkern (Vikingavägen 20 och 24). Stugan råkade några horungar i området fjutta på när de tjuvrökte där inne. (Minns detta, vet t.o.m. vilka det var som råkade fjutta på.) Resterna av stugan revs tillsammans med huset för cirka 10 år sedan. Dessa byggnader går att se i gurgel mäps striit vijew om man ändrar till tidigare datum. Byggnaderna låg till höger precis efter radhusen.

Skaparen av Mortiscism.

3,539

Värkar vara ett härligt pervigt område där runt Vikingavägen! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Finns/fanns även ett bögödehus som råkade brinna ner vi Mariebögs folkbögskola... Eller snarare på samma väg till Volkbögskolan. Jag kikade på kissruinerna för ett par veckor sädan. Ett gäng bajsklottrare hade varit där med sina micropenisar. Jaaah Bleppe du borde "komma" närmare oss för här händer det gay:or.

Tjillepitten

3,541

Jaaah! Ett Blattefallshus är ju inte så dyrt, och så placerar jag det på nr. 24 och blir ett nytt perv i trakten.

Kan jag få hyra rum hos dig då Bleppe?

Tjillepitten

3,543

Ja. Men bara om du lovar att supa sönder huset tillsammans med mig och Mortis!

Huset? Något som ens har väggar vore ju bajsgrymt! Men vi kan väl spara en vägg för gloryholes? Man vet ju aldrig när någon blir "sugen"...

Tjillepitten

3,545

Jaah, visst är det lyxigt!

Ooooh! Smart tänkt! Och det märks att Du varit med i G.H.-svängen ett bra tag.

Vem har inte varit det lixsom ba? Jag tror ni har något sånt glädjehål neråt dina trakter också?

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Ja. Men bara om du lovar att supa sönder huset tillsammans med mig och Mortis!

MMH-MMMH!

Skaparen av Mortiscism.

3,548

...om inte så bygger jag ett. Är rätt händig med slägga...

...och jag med slav-borr så... Kanske ett upplsag för Stasi-TV att ta med? "Sommargloryholet" på CP-4.

Tjillepitten

3,550

Mmm så gott du pratar!