Sv: Videotråden
Preciiiiiis! Var bara lite ironisk. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 135 136 137 138 139 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Preciiiiiis! Var bara lite ironisk. 
Mnjaaah, visa gärna upp mekanismen och berätta vad du tänker bygga också. 
"HÄEJ! JA SKA BYGGA RUNKMASKIN! TITTA! DEN MÅSTE KLARA TIE TÖUSEN ÄRR-PE-ÄMM! GE MÄ STADIGT MATERIAL!"
Precis så jah! Då är det ju Bengt, Leif eller Christer 60+ man ska prata med!
En gång när jag var på Böghaus för att sn... köpa buttplugs tror jag det var, och skulle då fråga ett sliddjur i pervsoanalen som kom gåendes om vart dessa fanns. Det lät typ så här: "Hej. Jag undrar va..." (blir avbruten) - "JAG SKA PÅ RAST NU SÅ DU FÅR FRÅGA NÅGON ANNAN!". Och så bara gick hon nonchalant vidare, fitta! (sista dagen på joppet?)
Men jag har ofta frågat jobbigt tekniska frågor till dom jag har ansett vara yngst och blondast på sådana ställen för att avslöja deras inkompetens när jag renoverade min f.d. kåk-jävel. Joppar man på ett sådant ställe så ska man väl veta liiiite om vad det är man säljer, eller? Ungefär som att vara bilskojare: "Hej. Vad är det för spec på den där BMW:n?" - "Vadå? Vad är det för bil?" - "Jaaah, den där! *pekar*" - "Eeeeh... Jaha... Aaauhmh... Jaa, den har fyra hjul och en ratt, samt går på diesel..." Typ samma kvalifikation...
Nää, tacka vet jag Woody eller Optimera... (fast då är det ett annat pris)
Huga! Sicket otäckt sliddjur! 
Hähä, ska testas nästa gång som jag letar efter någe speciellt! 
Jaaah, braaaah! Rähähäääh!
Den här runkarmen gillar jag och från homo-Frankrike dessutom: https://www.youtube.com/watch?v=YgtO5sebA9U
En sån måste jag ha! Då kan man snatta saker och ta herrar på pungen och komma undan med det genom att skylla på sin arm. 
Exakt, inte en jävel skulle vilja bli uthängd som "hatare" på SVT för att man som handikappat HBTQX-YZ-pervo ger uttryck för sina känslor och behov! FÖRTRYCK!!!
Verkligen! Så smart! 
Dags att klä ut armen till en robotarm.
Bara att klä den i ugnsfolie och vira lite sladdar runkt armen så borde det "gå" hem och folk skulle tvingas se dig som handikappad homocyborg eller något sånt.
Äsch, det räcker med att vaniljon bara ser en skymt av mig för att genast inse att jag är ett grovt cp-pervo. 
Men idén med folie låter bra. Kanske kan man köra in armen i något avsågat avloppsrör som chassi?
Jaaah! Eller klä in sig helt i ugnsfolie och sädan stappla runt och prata med syntetisk robotröst.
"Jag är... från.......... framtiden! Sug min... cyborg-röööv... om du... vill leva!"
Nästan lika cool som Sperminator men utan ToF-läderjacka och Harley Gayvidson: https://www.youtube.com/watch?v=YBUImjOCg5g
EXCELLENTE! HOMOOOOOO!! DEN VILL JAG SEEEE!!! JAVIIIIIIIISST!!!! *squirt*
Vad mycket bra klipp du antagligen bara "råkar" hitta så där, Bussis. 
Jaah min pökhistorik på JT är liksom inte riiiktigt som hos medel-Svensson så att säda..
Hä' pra dää! Man ska ju aldrig heller låta ett vaniljo låna ens dator för att kolla JT då det skulle förstöra ens pervo-algoritmer fullständigt! Tänk dig att du sitter där och ska söka efter typ "Scatloving dwarf tranny grannys with german sheperds and lingonsylt", och så på JT's startsida så "kommer" det upp videoförslag med Loreen, Oscar Zia, Anna Book, samt reklam för Renault Zoe... hybrid, sen när du ska använda burken!
Usch en sådan mardröm du beskriver! Hela ens perversa homovärld fullkomligt raserad av något ickepervo.
Hu jah! Det ickepervo som sist fick låna min dator för att kolla JT-klipp på söta djurbebisar gick plötsligt och snabbt hem efter att mina algoritmer "kom" upp på startsidan. Inte hört av honom sen dess, och det var sju år sädan...
Fniss vissa pervsoner är inte skapta för megahomovärlden och allt vad det innebär. Hoppas han fick 7 svåra år efter kåtchocken.
JAH!!!
Rähähä! Han sitter säkert och tokrunkar i smyg än idag till de bleknande minnesbilderna av det som han såg den där dagen på Bleppes dator! 
Njaaa... Har hört via hans ex att han mest sitter och dreglar i sin självkramartröja och lyssnar på "Ring P1".
Sidor Föregående 1 … 135 136 137 138 139 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden