Sv: Videotråden
Jaa, miteuchvorwaerts verkar ju vara en mysgubbe!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 112 113 114 115 116 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaa, miteuchvorwaerts verkar ju vara en mysgubbe!
Den här Måste man ju bara se! 

*brrrr*
V-vågar man v-v-ve-verkligen det? *Kiss, darr, skak.* 
Du kan få sitta tillsammans med mig i spermobilen om du tycker det verkar för läskigt.
Åkej!
Jag sitter i ditt knä, sen får jag väl se vad som... Heh... Dyker upp.

Tom of Finland (2017) går att se gratis fram till lördag den 14:e november. Så passa på, runkvänlig rulle! 
https://www.svtplay.se/video/21526630/tom-of-finland
Kodikas! Kiitos, pervokumppani Hiiri. *flaffo flaffo flaffo*
Berätta gärna sedan vilken del som var Din favoritsekvens!
Åh, tack! *kladdkram*
Men jag bajsade på mig vid 12:29.
Och jag kom i byxan vid 4:56, 9:43, 14:35, 27:16, 31:12, 38:19, 55:08 och 1:00:11.
Men 47:33 var ändå bäst!
Ja den ena allt braer den du Börjeee, uuuuhohhhh...
Javisst ja, det blev ingen julspecial detta år eftersom "The Three Pervs" inte är sig likt utan Ostis. 
Hade ju planer på en "The Three Pervs - Sweden Runk Festival" i somras, men festivalen blev ju inställd på grund av pandemin.

AAAH! Avslöjad!
Ja det var jag som låg bakom "Spermobilia AB". 
- Ja det var så lite så. *flaffa*
Di kom mitt under pågående toaträning, tänka sig!
Flaffalicious! 
Skulle velat skicka en större vb, men syster Elin som jag känner som jobbar på ett äldreboende fattade inte vad jag menade med "stor vb" när jag bad henne smussla hem en till mig. 
Den HÄR tror jag är riktigt runkvänlig! 
Jaså du Mortis... Du ska alltså ha filmvisning du.
Treeefvligt!
Blir det bruna mattan med kändisar, Dom Pissignon och hors d'oeuvres? (Med betoning på "hors")
Jorå! Det blir en trevlig tillställning. Tänkte inreda hela rummet i galon från golv till tak innan visningen. 
Ahaaa... Okeeej. Ja det låter ju chicht. Jag som fattar lite trögt tror ju givetvis inte att det finns en annan anledning till detta materialval, utan att det Enbart är valt för att tillfredställa alla twinks-influencers och lytta dvärgar på nätet!
Nej nej nej, det är inte därför som jag gör det. Tack vare materialet så kommer det förhoppningsvis ha bildats en inomhuspool av diverse kladd när eftertexterna börjar rulla som alla kan bada i efteråt! 
*squirt*
Sidor Föregående 1 … 112 113 114 115 116 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden