Sv: Videotråden
Ååh, nu blev jag törstig. Fem timmar kvar tills dom öppnar! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 109 110 111 112 113 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ååh, nu blev jag törstig. Fem timmar kvar tills dom öppnar! 
Ostis: Nu vill vi se en video med någon rotfrukt med svart mössa som skuttar omkring!
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5...
Här kan man titta på en kort men trevlig homorulle sålänge. Välj bara i "tillåt flash" först. 
http://dagobah.net/flash/RainbowManpt3.swf
Har så hög säkerhet på min IBM 5150 att den sa ifrån. Är nog bäst att inte ändra inställningarna. Men bara länknamnet fick mig att få oral bajsutlösning. 
NU... VILL... JAG... SE... HARDY... LEMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *bajsutlösningsblepperi x 100*
Hardy Lemm hälsa glatt från sin karantän, att det är på gång en storfilm som ska släppas direkt på HBO (Homo Box Office)
Hardy Lemm hälsa glatt från sin karantän, att det är på gång en storfilm som ska släppas direkt på HBO (Homo Box Office)
OOOOOH, FLAFFA FLAFFA FLAFFA!
God dag mina herrar. Se på denna kvinnliga multitalang.
Orkar ni inte se hela missar ni poängen.
https://efukt.com/23061_The_French_Tickler.html
Kiltis... Jag blev så upphetsad utav din länk att jag trillade ur spermobilen och låg sedan som i trans och grymt-runkade på den fläckiga heltäckningsmattan bland dammråttor och tomma ngd-burkar i en kvart. Flaffalicious video!!! *flaffa*
Ett sånt rövhål måste jag bara skaffa! 
Syster Märta säger hon låg inne våren 1993 på ÖIAs stormavdelning em eftersom batongterapin inte tog fick hon snart frisedel.
HARDY LEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!! 
JAAA!!!
(Slår sönder tangentbordet med kuken.)
*DASK, PANG, SMÄLL, SKRAMMEL!*
JAAA!!!
(Slår sönder tangentbordet med kuken.)
*DASK, PANG, SMÄLL, SKRAMMEL!*
Jaaaaaah...
Kazzzzoo
(rullar upp tyst som en spermobilninja bakom Kiltis) SUPRIIIIIIIIISE!!! KLADDKRAAAAAAAAM!!!
*kram kläm squirt skvätt kladd flaffa*
Nu vill jag runka till en rulle av den däringa Hardy Lemm.
Pungen väger inte bly längre, den väger uran.
Hi hi hi. Den franska kittlaren, Kazzzoo.
Jag kan inte sluta titta på den.
Måste lägga in mig självt på ÖIA.
Vet någon om det finns ett rum ledigt?
Vi har ett ledigt rum i norra paviljongens kulvert som herr Kilt kan få omedelbart.
Ostfralla Bengtsson, min lille gosiga human toilet där... Vad händer på filmfronten? Inga nya stjärnspermaskott du castat till någon kommande mastodontpervofilm? Vi är många som behöver tömma till ett verk skapat utav dig för vårat psykiska välbefinnandes skull.
*stress* *fippel*
*flaffa* F5F5F5F5... *BANG BANG BANG* 
Ojsan...
Sidor Föregående 1 … 109 110 111 112 113 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden