Sv: Videotråden
Oooh, märks att du vet vad du talar om, Mortis! 
Tänk om man ändå kunde göra Bra pervofilmer... *suck*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oooh, märks att du vet vad du talar om, Mortis! 
Tänk om man ändå kunde göra Bra pervofilmer... *suck*
Äh! "En snurrig torsdag i november 2019" var trevligt att dra i yoghurtbössan till. 
Åh, tack.
Sådär ja.
Eftersom att arbetet har påbörjats lite smått så vill jag att samtliga pervs lämnar en röst angående när filmen bör släppas: https://linkto.run/p/KC45F7LT
Låt oss säga att röstningen tar slut den 6:e december kl 18, mitt under fredagsmüset. 
...Och den som fuskar genom att rösta mer än en gång blir straffknullad med en plastgran från jula! 
Nu har jag röstat. 
Åhhhhhh jag ska rösta massa gånger. *thihi thihi*
Ser ut som att släppet sker den 24:e hittills då.
(Dock så lade jag upp en av julfilmerna den 23:e. Aja.)
Själv måste jag ju rösta blankt, och kryssade därför såklart i "Vem fan är "Mortis", och vad fan är "The Three Pervs"? Låter som en värdelös bögknarkfilm." 
*flaffa*
Åhhhhhh jag ska rösta massa gånger. *thihi thihi*
A-a-att du b-b-bara vågar, Kiltis! 
Jag ryser i hela kroppen. Kom hit. Se så skynda på....
Nu du Kiltis...
Bleppe har också skaffat en plastgran från Jula! 
Myyyyyyyys!
BEND OVER, KILTIS! *sssssschluurp*
Jjjaa ja ja.. Jag älskar att bli dominerad... *ålar runt på golvet i min egen avföring*
BLI MIN BAJSSLAV, KILTKENT!!!!!!!!!!!! 

Jisses 
Hursom, antar att jag redan kan lita på omröstningen eftersom alla redan har röstat för att avsnittet släpps den 24:e, och därmed flaffa... Förutom jag som röstade blankt genom "Vem fan är "Mortis", och vad fan är "The Three Pervs"? Låter som en värdelös bögknarkfilm." 
...eftersom alla redan har röstat för att avsnittet släpps den 24:e,...

Update:
Har lyckats knåpa ihop 100(!) bildrutor på bara några timmar (inte alls några återvunna scener eller så från tidigare rullar *ÄHUM*), så det blir nog inga problem med att skrapa ihop den här porrfilmen i tid. Snart är det ju juluppehåll från dagcentret också, då får jag ju ännu mer tid. Handlingen? Jaa... Vill inte avslöja för mycket, men det ser ut att bli en brun jul i år!
http://www.bombay-tv.net/graphiste-en-0 … 90624.html
BLI MIN BAJSSLAV, KILTKENT!!!!!!!!!!!!
Alla dagar i veckan... Men det är inte gratis.....
Gusten Kukslukare skrev:BLI MIN BAJSSLAV, KILTKENT!!!!!!!!!!!!
Alla dagar i veckan... Men det är inte gratis.....
Jag betalar!!!

Sen så...

Hmm...
Någonting säger mig att Gusten Kukslukare och den däringa Bleppe är samma person... Eller har jag fått en bajspsykos? 
VAVAVA?!?!?!? Nu förstår jag inte alls? Vadan detta för falsarium på min ära? Det kan jag aldrig tänka mig att så är fallet! 
Aja, skitsamma då. 
...Update igen:
Arbetet med "The Three Pervs #10 - En Fröjdefull Pervojul" är i skrivande pervostund uppe i 300 individuella bildrutor, och har därför totalkrossat det gamla "Three Pervs-rekordet" som var på fjuttiga 208 bildrutor... Och rullen är inte ens färdig! 
*Tittar på mina brunkladdiga händer...*
...Och frågar mig själv: "Vem... Är jag?" 
Sidor Föregående 1 … 105 106 107 108 109 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden