Sv: Videotråden
Väldigt världsvan, nyss hemkommen från en inspelning med Steven Spermberg, Filmmaterialet är klart, kan meddela att det blir ett tungt epos.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 100 101 102 103 104 … 353 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Väldigt världsvan, nyss hemkommen från en inspelning med Steven Spermberg, Filmmaterialet är klart, kan meddela att det blir ett tungt epos.
Typ som den tyska hårdhomofilmen Schindlers Fist? 
Lite mer som pervning av Stanley Pervrick
Huuuh! Den läskiga ja. Jag gjorde ju en poster till den filmen när den släpptes i perv-cut utgåva för några år sen om du minns? *kissssss*
Tom Pung, the movie.
https://youtu.be/5FSlLa3FLHs
Oooh så spännande! Men herrejisses... Hoppas någon hittade honom innan han frös ihjäl där bland vågorna, vad han nu hade där att göra, hallelujah! Vätterns vatten äro utav pervig kvalitet jag hört.
Tung film. Det är extra kusligt när man inte vet hur det gick. Själv tror jag han lyckades klamra sig fast på en bajskorv som flöt omkring.. PervRoy Andersson står för regin och den ska visst ingå i en kommande Trilogi om människans tillvaro i tvångströjans skugga.
Låter logiskt i mina öron...
Så... Vackert *Hulk!*
47 bajsutlösningar av 5 parkbänksonanister.
Åh, nu blir Tom Pung stolt 
Glömde ju att sätta betyg. 
7/5 nya VB's blir det.

*spontanutlösning*
*slicka*
Hörrö, Bleppe? Du som har stor erfarenhet av att övernatta i Kalmars exklusiva soprum, jag tror att jag har hittat några värdiga motståndare till sovplatser runtom i Norrköping: https://www.youtube.com/watch?v=9YIjKdsYfME
Dendära CatCarlzzon vet verkligen hur man hittar jackpot. (5:31 såg spännande ut. Det lutande utedasset i Pissa?)
Såg ju jättemysigt ut höddödö. Tror det kan ha varit en bu bs-1, kanske bs-2, som demolerade dasset i Pissa. *rättar till glasögonen och stånkar*
Mortis-gubben min... Kan du inte ta och göra en ny julspecial med hela glada klämkäcka gänget som du gjorde förra året?
Var så upphetsande att se... Mmmm!

HURRAAAA! 
Lucia ligger ju närmre i tiden, så en film där vi lussar-loss kanske kan va nåt? Bruna gubbar och folk i vita spetsiga lakan...
Nja. Lucia är mesigt tycker jag. (Vitt = oskuldens färg, vaniljheteros o.s.v.)
Det enda bra där är kanske stjärtgossarna och de ovan nämnda bruna gubbarna.
MEN! En julspecial kommer det att bli, och den kommer vara både längre och bättre än förra årets. 
(Psst! Det ryktas om att syster Märta har en roll i detta perviga alster. Men säg inte till någon! *Fniss!*)
*skvitt* *skvätt*
Den första scenen kommer att utspela sig inne i rum 316, så känsliga tittare varnas.

Ser riktigt lovande ut. Så lovande att jag fick bajsutlösning. (bs-6)
Trodde vitt var spermans färg. Går inte Pervopartiet i färgerna Brunt gult och vitt?
Jo.
Sidor Föregående 1 … 100 101 102 103 104 … 353 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden