Sv: Videotråden
Fantastisk!!!
Stämmer ju så bra.
Tack! Ja det gör det!
Måste titta igen... *flaffa*
Såklart att du måste det!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 99 100 101 102 103 … 353 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fantastisk!!!
Stämmer ju så bra.
Tack! Ja det gör det!
Måste titta igen... *flaffa*
Såklart att du måste det!
...och igen... *rinn*
Vad gör Bleppe en fredag som denna? https://youtu.be/1ItNt2VXT8c
Vad fint Bleppe dansar. Undrar om han tagit lektioner på Balettakdemin i Kalmar?
Vad fint Bleppe dansar. Undrar om han tagit lektioner på Balettakdemin i Kalmar?
Stämmer bra det! Gick en intensivkurs hos Michail Pervysjnikov.
Frågan är bara hur han lärt sig att ta sig fram genom att glida på sin vb utan hjälp av någon kraft? Hur stark/svag är egentligen friktionen mellan vb:n och golvet? Är Bleppe egentligen en hemlig pervoforskare i fysik som har löst världens energiproblem genom detta konststycke? Mystiken tätnar...
Jag tror dansandet gör så att något ämne i vb:n aktiveras och reagerar antingen positivt eller negativt då den kommer i kontakt med plastlaminats golvet. Som Blöj-Lev-tågen som går i över 500km/h... typ... ba'...
Ostfralla som minsann har gått på KTB har nog svaret.
Ostis?
Ostfralla som minsann har gått på KTB har nog svaret.
Ostis?
Det mesta ha gått förlorat efter det psykiska sammanbrottet hösten 1982, men efter att ha bläddrat i mina sparade anteckningar från Vaselinfriktionsteorikursen på 13PP (PervoPoäng) så kan jag dra mig till minnes att fenomenet uppstår när oktoberfisten kommer i resonans med norskt klövervaselin.
Appropå inget så har mina vänner John och Tom tipsat om att Deng Fjong och hans Kusin Deng Pung troligen ska få en Medhjälpare. Pung Tong, lär vara en inavlad brorson.
Det är ju en stor världsnyhet det, Ostis!

Då är det alltså ett nytt cineastiskt alster på gång i Ultra Cinemascope Letterbox Format antar jag?
*nickar glatt och ger brunkladdig penis upp*
Groovy!
Fjong... Pung... Tooooong... *gnyyyyyl*
F5F5F5F5...
Ett stiliserat verk ur det dagliga livets evigt snurrande ekorrhjul: >>
Håhåå, 34 spermafläckar av 12 bajsutlösningar!
Nämen... *fjollvink* Tack Mortis-bubben min. *slick sug smek*
Ett stiliserat verk ur det dagliga livets evigt snurrande ekorrhjul: >>
Det var onekligen spännande. Vad ska du med alla toalettrullar till och den där sprayflaskan väcker onekligen frågor. När kommer del två? Varför rullar kundvagnen så ljudlöst, var är all personal? Hur gick det i kassan? Så många oförlösta frågor.
Fem tyska vaselinbatonger av sex möjliga.
Jag har blivit beordrad toalett-träning utav PIVA, där av rullarna. Sprayflaskan var bara rekvisita och ingen riktig flaska. Inlånad från SVT's förråd. Kundvagnen är ihopkopplad med spermobilens kundvagnskoppling som lyfter upp hela vagnen några centimeter så dess hjul snurrar inte alls. Personalen försvann in bakom en låst dörr när jag dök upp. Konstigt att alla tar rast samtidigt? Så då fanns det inte heller någon i kassan, så jag fick då ta självscanningskassan. Lämnade tre fekaliserade kottar, ett gem och två små benvita gummisnoddar som betalning. Del två är i klipprummet just nu och borde vara färdig innan jul.
Tack för betyget. Men vad skulle jag gjort annorlunda för att du skulle gett 6/6?
´
Tack för betyget. Men vad skulle jag gjort annorlunda för att du skulle gett 6/6?
Handlingen var lite splittrad och ojämn, visserligen ypperligt kameraarbete och rollprestationen var top notch men brytningen mellan vaselin och toapapper skapade viss förvirring.
Precis vad jag misstänkte. 
Pung Tung råkade ut för nån otäck svampinfektion efter en fest i helgen med Tom och John backstage. Han råkade ut för en massa grönt mögel där han hade sin mössa och lixom gick lite sönder. Syster Märta säger att vaselinkuren han nu genomgår kommer att ta tid så jag fick kalla in en ersättare för den nya filmen. Det är på gång i alla fall.
Låter sannerligen upphetsande... Mmmm... *bu*
Tom Pung, den nya filmstjärnan skriver autografer.

Han ser cool ut.
Sidor Föregående 1 … 99 100 101 102 103 … 353 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden