Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Rabbinen använder denna propaganda för att förbereda sin flykt från heterosamhället. Egentligen så är han supergay, och när han "råkar" få vaccinet genom att ramla på en vaccinspruta så kommer han plötsligt ut, varpå han flyttar till Florida Keys eller Pervsterdam och börjar jobba som inredningsdesigner. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Helt förståeligt, ingen vill ju vara hetro jö!

Tjillepitten

Julklappstips: https://pjama.se/produkter/pjama-sangva … gJSW_D_BwE

Tjillepitten

Hmm. Sängvätarbyxor? ...Ser ut att bli en konkurrent till min geniala uppfinning "Den lilla sängvätarlampan"... Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Någon mer än jag som saknar skogsporren? Leffe är en sann eldsjäl #styrkerunk https://www.youtube.com/watch?v=FBUCrs4foDI

Tjillepitten

1,781

*kultur*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

1,782

Ja jag saknar den. På det glada 80-talet när man var ett mini-pervo så hittades sådana gömmor titt som tätt.

Ja vilka perviga minnen som väcks till liv! Ruska tupp till en fuktskadad Fibban sittandes under en gran... *Flaffa!

Tjillepitten

1,784

...samtidigt ätandes en nötcreme...

Hahaha! Bästa fyndet av skogsporr skedde under tidigt 90-tal. En ICA-kasse innehållandes ett 6-pack Falcon 3,5% och en urgammal p-tidning (mer av en bok) som hette Libido om jag minns rätt. Så lyckliga vi var och skapligt murriga kukar samt fittbuskar i den blaskan! *Nostalgirunk*

Tjillepitten

1,786

Ja då var det lite redig vildskog och inga jefvla kalhyggen som idag. Men vilket fynd! Har ju min "Piff" från 1957 här i hyllan där dom blottar anklarna.

Precis, rena Amazonas och dessutom i svartvitt så buskarna blev lite mer tydliga på de kritvita kropparna.

Tjillepitten

1,788

Mmmmm... Sen alla dessa porrfilmsannonser i dessa tidningar där alla bilderna var svartvita och pyttesmå så man fick skaffa ett förstorningsglas för att kunna ha något att runka till.

Fniss ja! Minns även de upphetsande kontaktannonserna i tidningarna. Jag... Ehh menar en bekant brukade ringa upp dessa personer ifall det fanns nummer dvs. Minns ej hur det funkade men ringde man kvinns (vilket som var redan då ointressant) fick man betala, ringde man gubbsen var det gratis. Mycket underhållande!

Tjillepitten

1,790

Precis. Aaaah, det var tider det. Tyvärr hade dom någon surkuk som var kontrollant som satt och lyssnade när man ringde heterogubbsen från ett gratisnummer om man var "kvinna", så det blev inga långa samtal.

Bästa var när man var i moppeåldern och raidade ett slans födelsedagsfest i en bygdegård här i trakten och gick sedan upp på övervåningen där vi hittade en gammal (S)Expressen som vid denna tidpunkt alltid hade en halvsida med telefonsexannonser. Där fanns även en telefon. Tror du förstår vad vi gjorde. Slutade med att vi bara la luren från den hederliga bakelittelefonen på bordet under pågående "samtal", i detta fall med någon förinspelad sexberättelse. Kostade väl 19:90 per minut, eller om det t.o.m. var 25:90? Hur som... Den här killen som hade festen vart sen helt tokig på alla i skolan några veckor senare då räkningen hade kommit och han undrade vem i helvete som var skyldig. Blepplepplepp!

Någon som behöver hundvakt under julhelgen osv? Jag ställer gärna upp. Adopterar gärna om så önskas... https://www.youtube.com/watch?v=vbjWf_SKoi4

Tjillepitten

1,792

Jag eventuellt. Om det inte krockar med min sissyfication-helg.

Är okej Bleppe, jag är anpassningsbar! Tror mycket på "Just In Timegay".

Tjillepitten

1,794

Brrra! Du är ett perv i tiden du som vet hur det ska skötas!

Gillade iofs Yuppiebög-tiden bäst med alla fina pastellfärger, axelpuffar och håriga kön inte är riktigt gångbart i den digitala pervoåldern.

Tjillepitten

1,796

Naaajs! Det var tajder dä!

Precis som folk inte har lager nu mera, utan alla pervoprylar ligger ju ute på vägarna i händerna på tjocka, skäggiga lastbilschaufförer.

Mjo, vore gött att få åka med som "Co-pilot" i en sån TIR-lastbil från Rumänien någon gång... Ligga sked i hytten för att behålla snopps-värmen, laga buljong på motorblocket, lukta svett, bära träskor, porrsurfa gayporr under färd, kedjeröka i hytten och dricka finkelolja!

Tjillepitten

1,798

"Tullare I Röven" ja. TIR. Det tycker jag skulle vara en standardprocedur att gå igenom om man eventuellt vill bli anställd på valfritt företag.

Kanske man kan få sitta i knät på den ammoniakdoftande chaffisen och ratta lite lastbil, dra i spaken och suga i sig fulvodka... Vilken dröm!

Tjillepitten

1,800

Du pratar sann poesi, min pervige vän!

Vill ju gärna att lastbilen är 18-växlad manuell också...