Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Det gör du rätt i håmo! Jaah det där med mynt är ett gissel och vet själv hur det känns när man under FT-tiden samlade på sig mynt både här och där som omsattes till dricka.

Tjillepitten

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Tjoho! Bög!
https://tv.aftonbladet.se/video/399329/ … aden-tjoho

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

HA! GHEY! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane … dBaW0scHVg

Tjillepitten

6,004

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Ååh jävlar vilka problem!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jah och jevfla fjolllagar vi har i Reichet.

Tjillepitten

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Har hört att det är samma problem på Anal-Arbis i Norrpöking. Man kan alltså röka på gatan mellan krogen och uteserveringen, men man får varken dricka eller ens hålla i sin egen nyinköpta öl där. På själva uteserveringen får man däremot dricka ölen, men där får man inte röka!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Haha, ja jevfla padelsamhälle! Det där problemet finns även här i hålan. Exempelvis om man skall röka så måste man "gå" en bit från uteserveringen och dit får man inte ta med biran. Det gäller padel-Joans kan tilläggas. Fitt-Hugo har jag lite sämre knoll på.

Tjillepitten

6,008

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Som på min värksamhet nästan angående röka. Att man inte får röka inne på området kan jag väl "delvis" förstå. Men även på den öppna olåsta porrkeringen utanför får vi heller inte röka. Bara det att porrkeringen delas med två andra företag plus några privatpersoner, och dom får gladeligen blossa på där.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Mhm, padel! Frågan är ju om man får tillåta rökning på sin egna gaybar om man ägde en sädan?

Tjillepitten

6,010

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Det är nog knappt det...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Bussföraren skrev:

Mhm, padel! Frågan är ju om man får tillåta rökning på sin egna gaybar om man ägde en sädan?

Njet, bara om man snickrar ihop en bar i sitt eget hus och bjuder in sina egna gaycumpisar och liknande. (En runkpolare hade fucktiskt en bar i sina vårdares källare kort innan han flyttade hemifrån. Det var ToF!)
Men vet däremot inte om krogar får ha rökrunkrum nu för tiden. Har inte sett till något sedan Sveaskeppet/Benny Hill för nästan 15 år sädan.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah det är nog bara i "slutna sällskap" man får tillåta rökning. Yes Svea hade ju ett gemytligt rökrum där de flesta hängde. Plexiglasfönster så man kunde hålla koll på drickat eftersom man inte fick ta in biran haha! Samma sak på Wasa tiden innan de lade ner så fanns ett rökrum längst in.

Tjillepitten

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Fanns det runkrum på Wasa? Det har jag missat helt! Default/ai
Kan detta ha varit innan Wasa stängde under en period någon gång i slutet av 00-talet/början av 10-talet? När det öppnade igen så hade jag åldern inne, men då höll sig alla rökare ute på ballen istället.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah det var allra längst in i ett hörn. Ett utrymme med några bord man kunde stå vid och häcka. Där inne gav Bussis någon fittgubbe på käften för han var störig. Sedan åkte jag ut. Men då på den tiden var ju vakterna väldigt "liberala" som du kanske minns. Bl.a var det en jugge med hästsvans som hjärna viftade med batongen.

Tjillepitten

6,015

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Vad mysig läsning...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Mmm, du skulle varit mä då Bleppe! Wasa var ju ett fantastiskt ställe då. Så även Tegelvalvet som låg i källaren ti-hi!

Tjillepitten

6,017

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaaah faan vad vi skulle ha supith och slagits med knektjevvlarna!!! Grrrrrr!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Försvunnen "pojke"... https://polisen.se/aktuellt/handelser/2 … XnI1yaOK9Q

Tjillepitten

6,019

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jomenvisst...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah, "gossen" ser ju ut att vara i 30 årsåldern haha!

Tjillepitten

6,021

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Efterblifvet...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Usch vad äckligt... Tuttar?! BLÄ! (Hur hade denna "tokiga" händelse speglats OM Bussis visat kuken på TL tro?) https://www.expressen.se/nyheter/sverig … 76862760-1

Tjillepitten

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Urk!
Ja, vi får helt enkelt göra det normalt att visa drulen på allmänna platzer och i butiker för att kontra detta beteende!

Skaparen av Mortiscism.

6,024

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Kan bara tänka mig alla härliga bajsutlösningar som måste skett:

https://www.friatider.se/minst-340-forg … t-liknande

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah och det upphetsande i det hela var att jag tänkte just på dig Bleppe pga ditt slushki-missbrunk ti-hi! Jag tänkte att det var du som varit i Lerum och tillsatt något laxerande för att busa till det lite.

Tjillepitten