5,701

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Saaatana vad dä lät gött med lite haiwanes-besudlad macka nu då! Aivan/blum En annan sak jag "kom" på just nu är att Nybro Kebab här i byn haft samma ägare sedan starten 1987, samt har samma telefonnummer som deras öppningsdatum 18 januari 1987. 18187.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

5,702 Senaste redigerad av Bussföraren (2026-02-16 19:52:07)

Det är ToF! Då måste det vara ett bra hak då? Tänker mig samma ägare under så lång tid och allt. Dessa pervsoner brunkar ju "sälja" haken vidare till någon koosin inom 1-2 år eller så. Men fääen så trist det måste vara att svarva kebab osv dag ut och dag in. Man undrar ju hur många lullar han svängt ihop under åren. Vad äter dessa pervsoner som joppar på pisserior? Vi dödliga pervon gillar ju pissa och ser det som delikatesser men haiwaneserna? Vad i hilvede äter dom när dom slavat på i 10-12 timmar vid pissaugnar m.m.

Tjillepitten

5,703

Dom är juggar. Nu är det "Mamma Kebab" Stanka som styr. Gubben dog 1994, typ. Sen är det son med tant och deras avkomma som joppar där nu som förmodeligen "kommer" att ta över. Men deras kebab är CP-tunn och lång. Aldrig påträffat en sådan kebab runt alla ställen jag varit på. Lite unik fucktiskt...

Åhå juggar?! Dom är inte vanliga i pissavärlden alls. Mmm kebaben du be"skrev" lät jevfligt smarrig utan att jag käkat den. Man har ju sett ett och annat genom åren. Värst var nog ett ställe i Norpan som jag säkert nämnt här förut. Ville ha en kebabpissa, turken tar fram sån kebab man tjöper på CÖÖP eller Fitt-ICA. Den som är i fyrkantiga bitar ni vet. Inte nog med det så är dessa bitar av gummi väl inpackade i en stor jävla iskub som babben skickar in i en micro...

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Banana-skids! CP-tuggummin som "Jenka" och "Chock", riktigt tattiga man fitt för 50 öre. Smaken var borta inom två tugg ungefär. Krusbärsdricka på flaska var god minns jag. "Lakritsfjuck" glassen mmm...

Är ganska säker på att alla dessa nämnda grejer fortfarande finns.
Krusbärsdrickan blir kanske svårast att få tag i, men i caféterian på Arsel-analen i Strängnäs så fanns den fucktiskt på 33 cl-glasflaska otroligt nog.

Skaparen av Mortiscism.

Bussföraren skrev:

Värst var nog ett ställe i Norpan som jag säkert nämnt här förut. Ville ha en kebabpissa, turken tar fram sån kebab man tjöper på CÖÖP eller Fitt-ICA. Den som är i fyrkantiga bitar ni vet. Inte nog med det så är dessa bitar av gummi väl inpackade i en stor jävla iskub som babben skickar in i en micro...

Fi fäen! Vilket ställe var det?

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:
Bussföraren skrev:

Banana-skids! CP-tuggummin som "Jenka" och "Chock", riktigt tattiga man fitt för 50 öre. Smaken var borta inom två tugg ungefär. Krusbärsdricka på flaska var god minns jag. "Lakritsfjuck" glassen mmm...

Är ganska säker på att alla dessa nämnda grejer fortfarande finns.
Krusbärsdrickan blir kanske svårast att få tag i, men i caféterian på Arsel-analen i Strängnäs så fanns den fucktiskt på 33 cl-glasflaska otroligt nog.

MMM! Glasflaska som det ska vara, konstigt att man föredrog dessa drycker i just glas? Förbenat god dricka tyckte åtminstone jag. Den pisserian låg i hörnet Bråddgatan/Luntgatan. Jag tror jag nämnt den här innan. Anledningen till att jag gick dit är oklart då det fanns mycket bättre pisserior på den tiden. "Mon Cheri" där "Bög-Babas" ligger idag, alkishak med plastblommor i fönsten. Men god pissa hade dom. "Pinchos" hette något jag inte minns just nu, helt okej pissa mindre alkisar.

Tjillepitten

5,708

Flaskguden här: Pucko SKALL åtnjutas i kall glasflaska 270ml.

Amen håmo! Jaah en kall Fjucko helst två till en rejäl DB-mosbricka... Mmm... Tänker tillbaka på "Vips-grillen" i Nypöking eller "Knullans gatukök". Fjucko, körv och så hade dessa två inrättningar arkadspel och ibland flipperspel.

Tjillepitten

5,710

Där äro helad och förlåten Bussis! Låt oss nu börja... BÖGERIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AND BÖGAH WE SHALL!!! *ZOOOOOM! drar fram min röda laserdildo*

Tjillepitten

5,712

*Drar fram min blå*

"LONE STAR!" utbrister jag genom min jättehjälm.

Tjillepitten

5,714

..."NU DU DIN LILLE GYNNARE...

BÖGZAI!!! *Intar "Tranan-positionen*

Tjillepitten

5,716

...och Mr. Pissyagi "kommer" in...

och säder: "Wax on, wax off" medans han smörjer in sin pung i Turtle bilvax.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

MMM! Glasflaska som det ska vara, konstigt att man föredrog dessa drycker i just glas? Förbenat god dricka tyckte åtminstone jag. Den pisserian låg i hörnet Bråddgatan/Luntgatan. Jag tror jag nämnt den här innan. Anledningen till att jag gick dit är oklart då det fanns mycket bättre pisserior på den tiden. "Mon Cheri" där "Bög-Babas" ligger idag, alkishak med plastblommor i fönsten. Men god pissa hade dom. "Pinchos" hette något jag inte minns just nu, helt okej pissa mindre alkisar.

Länge sädan som man drack den jah, det smakade lika ToF som jag minns. Undrar om det finns någon butik där man kan köpa ett par backar av drickan?

På tal om hak, på Stockholmsvägen 3 fanns det en väldigt liten pisseria som hette "Texas" när jag gick i mellanstadiet/bögstadiet. Där kunde man få en liten kebabblarrulle för en sisådär 30 spänn om man var rik. I nödfall så gick man till OBA (någon halvskum turkbutik) på Stockholmsvägen 16 och köpte en fralla för en krona. Om man hade 6 spänn så kunde man köpa frallan och en delicatoboll som man pressade in som fyllning. Sädan fanns Bergslagskiosken som låg bredvid Akkas pisseria och ett halvdussin andra affärer som man ibland gick till. Två-tre ställen hyrde bl.a. ut porrfilmer vill jag minnas.

Skaparen av Mortiscism.

Hmm Texas har jag inga minnen av men OBA var jag in på ett par gånger och köpte en turk-körv som då bara krängdes där och det var Sucuk, (sugkuk) ti-hi! Bögslagskiosken var väl den som hade en lucka ut mot gatan? Och yes var det den så krängdes det pörrtidningar där, man kunde se dessa hänga på väggen där inne. Köpte cigg där vid nåt tillfälle runkt 2005 kanske. Minns jag inte fel så hade väl Akkas goda pissor också? Deli(s)cato-boll och fralla? Intressant cumbo må jag säda, låter lyxigare än aromat, bordmargarin på trekantiga knäckemackor som man själv växte upp med. Ville man lyxa till mackan kunde man lägga på pissasallad. Men angående dricka i back, det ser man inte ofta numera och med handen på stjärten så minns jag inte att jag snattat en back i modern tid. Som CP-barn brunkade vi ha två backar med blandade drickor hemma men det är ju under tidiga renässansen.

Tjillepitten

"Fristadskonstnär"... https://www.sverigesradio.se/artikel/ha … 8kXdMuT-Lw

Tjillepitten

Yepp, Bögslagskiosken hade en lucka mot gatan, men man kunde äfven gå in i kioskdelen. Under en period så var det så mycket snatterier där att ägaren "kom" till sär-särskolan för att kolla igenom skolkatalogen och peka ut alla skyldiga, hähäh!
Akkas var helt okej vill jag minnas, men käkade bara där ett par gånger.
Mhm! Mina "skötare" körde länge med drickaback, på senare år blev det dock mer och mer tillfälligt. Ända fram tills Fitty Gross slutade sälja Cuba Cola på glasflaska run(k)t 2020.

Skaparen av Mortiscism.

Bussföraren skrev:

"Varje medlem i ICORN är en fristad som ger temporärt skydd genom residens för förföljda författare, journalister, bloggare, fotografer, curatorer, konstnärer, skådespelare, regissörer etcetera."
Jag kanske borde ansöka med muttivationen att jag känner mig förföljd av vaniljheteron och SÄPO? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

5,723 Senaste redigerad av Bussföraren (2026-02-17 22:39:59)

Men du hade väl inte "lånat" något ur turkens kiosk va? Ti-hi! Roligt minne att han "kom" till plugget haha! Mmm Fitty Gross jaah, fan hette stället i tidernas böggynnelse? Var det Rema? Rätt pris eller vad fan hette det? Dom hade länge en körvkiosk utanför entrén där man kunde köpa körv för en femma, någon lodig tattarläsk kostade kanske en femma dom också. 33cl burk. Mmm, Cuba cola jaah men den har också ändrat karaktär tycker jag. Snattade en sädan för en tid inne på CÖÖP (50cl pettingflaska) men nein den var inte lika go som förr.

Rövigerar: Matex hette butiken då år 2000-2000?

Tjillepitten

Mortimer Mus skrev:
Bussföraren skrev:

"Varje medlem i ICORN är en fristad som ger temporärt skydd genom residens för förföljda författare, journalister, bloggare, fotografer, curatorer, konstnärer, skådespelare, regissörer etcetera."
Jag kanske borde ansöka med muttivationen att jag känner mig förföljd av vaniljheteron och SÄPO? Aivan/biggrin

Ti-hi! Borde räcka med att du före"kommer" som Fittkrampare så vips är du i homohamn! Att neger-Obel skulle vara ghey hade ju ingen listat ut om det inte framgått i Stasi-artikeln...

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Men du hade väl inte "lånat" något ur turkens kiosk va? Ti-hi! Roligt minne att han "kom" till plugget haha! Mmm Fitty Gross jaah, fan hette stället i tidernas böggynnelse? Var det Rema? Rätt pris eller vad fan hette det? Dom hade länge en körvkiosk utanför entrén där man kunde köpa körv för en femma, någon lodig tattarläsk kostade kanske en femma dom också. 33cl burk. Mmm, Cuba cola jaah men den har också ändrat karaktär tycker jag. Snattade en sädan för en tid inne på CÖÖP (50cl pettingflaska) men nein den var inte lika go som förr.

Rövigerar: Matex hette butiken då år 2000-2000?

Nääh, jag var en så snäll liten stjärtgosse så jag blev aldrig utpekad som snattare. Rähähäh!

Där Granngården ligger idag fanns Matex förr, körvkiosken utanför hette "Korvex" vill jag minnas. Matex hade en gigantisk kundvagn förr som dekoration på en plätt framför porrkeringen.
Där Fitty Gross ligger fanns istället en Rusta-butik. Där brukade man gå in och handla allt möjligt skräp ibland bara för att det var billigt. Ficklampor för en krona, en miniradio med batterier för 19 spänn, o.s.v.

Skaparen av Mortiscism.