Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Bleppe, finns det inga hemliga runkhålor i de mörka smålandsskogarna som du kan spana in? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

3,527

Hmmm? Hålor finns dä gött om. Men jag kan undersöka detta (fucktiskt...).

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Gör det! Flaffa!

Skaparen av Mortiscism.

Jaaahhhpp Mortis! Där inne kan vi ha våra homopartys framröver, en brunker beståendes i ett antal runkrum. Pervfekt att kunna ha sina gimpar i!

Tjillepitten

Tjohej så gay! Yepp, eller hemliga rave-gaypartyn! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

3,531

"Öppnade arresten i Finspång..." https://nt.se/bli-prenumerant/artikel/r … 1m1kr_s_23

Nära hem då för vissa? Aivan/smile

Jaaah kryprunkavstånd fucktiskt! 30 meter från Glasis dessutom. Synd att man var på sin DV majoriteten af Hjulen bara.

Tjillepitten

3,533

Mmmhm.

Minns att gamla brandstationen i centrala Finspång var väldans ToF, praoade nämligen där i mellanstadiet.
Där fanns inte en frammis i sikte, enbart stadiga bears och daddybears. I källaren där slangtvätten (flaffa) ägde rum så var belysningen dunkel och det hängde porrbilder lite här å var. En arbetsmiljö som är ganska sällsynt nu för tiden.

Skaparen av Mortiscism.

Det var bättre förr utan frammisar i varje yrke som är tänkt för rejäla kärlar! När den nya byggdes så flyttade Finspångs fjärt-tjänst in där och i böggnaden brevid ett sletet hyreshus bodde det finare folket så att säda. Fanns en mycket ToF-ig militär hemlighet i en knulle brevid. En ledningscentral som var i brunk senast på typ 50-60-talet. Där står numera det nya sjukhuset.

Tjillepitten

Yepp, har hört talas om att det har funnits något militärt under centrala Finspång.
Undrar om man kan "komma" in dit på något böghemligt sätt eller om det är helt igenfyllt med spermut?

Skaparen av Mortiscism.

Hela det bögberget sprängdes tyvärr, Cummunen hade utlovat en sista titt till byns hjon men det uteblev tyvärr. Säkert någon fredsälskande frammis som tyckte att ingen skulle behöva uppleva Kalla Homokriget igen eller nåt sånt.

Tjillepitten

Äsch!
Det är precis som med alla trefvliga bergrum ute i skogarna som bara MÅSTE plomberas med betong och behandlas likt gravar som ingen får beträda. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Jaah och samma med stjärtgården där i princip varenda ö eller kobbe skulle försvaras av ToF-soldater mot halvfulla ryssar. Även dessa brunkrar har ju skottats igen efter vaniljokonstens alla regler. Ett exempel på detta är Bögbergön utanför Arköbög... Där ville man bygga en bordell för slan att hyra under sommaren men icke då.

Tjillepitten

Samma sak med SJ:s upplagsplatzer och omporrmarstationer. Åkte till Mjölby för ett par år sedan för att spana in en omformarstation, men när man "kom" fram så visade det sig att det var plomberat sedan en kort tid tillbaks. Helvete.
Ingen liten plombering dessutom, många ton stenbumlingar och jord som bildat en skaplig backe.

Varför lägga ner så mycket stålar och arbete på att plombera ett najs utflyktsmål istället för att fixa viktigare grejer, exempelvis göra så att fler tåghelveten håller tidtabellen? Kanske reparera viktiga tågsträckor som håller på att knullas sönder av slitage? Kanske försöka förebygga att det blir totalt kaos i tågtrafiken så fort det faller några centimeter snö? Nej, man tycks inte fatta att det snöar i Sverige på vintern, man tänker fortsätta att lita på sönderknullade spårsträckor och det är BRÅTTOM, JÄTTEVIKTIGT att plombera utrymmen som inte används. Aivan/facepalm

Skaparen av Mortiscism.

Bussis var i den du nämner 4 gånger och äcklade mig, även om man skulle ta sig in så har Bjöggas varit där och rensat ur precis allt inklusive stegarna som ledde uppåt eller nedåt hur man nu vill böga sig där inne. Anledningen är som vanligt att man inte vill att någon dumfistad ZOE-förare skall traska in där och bryta en nagel då markägare eller liknande är skadeståndspliktig. Mycket vaniljo men så är det.

Tjillepitten

Jo, kan gissa att mycket skoj plomberas på grund av vaniljostadgar.
Det borde räcka med att sätta upp en skylt, typ: "Beträds på egen risk fattar ni väl?! Ingenting för padelspelare! Det är inte vårt fel om du dör! Vi tar noll ansvar för nyfikna slan!" så hade problemet varit löst. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaah så tänker vi ToF-pervs men i värkligheten styr ZOE-volket. Två exempel på detta är från fornhomo dagar i det frammis-militära. Motorsåg? Nein utbildning på 5 timmar innan man ens får röra en sådan manick. Fallskydd då vi grejade med några cumtainrar. Kan även ta ett tredje exempel, det räcker inte med vaniljo-körkort för att framföra en Kron(vraks)reggad pervsonbil, nein du skall ha führerbevis på detta. Man gör även skillnad på pervsonbil och en sketen minibuss. Separata bevis krävs.

Tjillepitten

Vilket fjanteri! Aivan/sad

När jag gick diverse kurser inom industri för 5 år sedan så var det inga konstigheter. Där fanns en fet såg som sågade i stål som om det var bögsmör eller ost från Flen. Jag fick en cirka 10-15 minuter lång genomgång, sedan kunde man såga på hur mycket man ville, när man ville. Rätta takter!
...Och självklart så låg detta ställe i Ingelsta. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Jag är inte helt övertygad men detta hak har vunnit ett mycket fint pris anser jag. Inte i samma klass som forna Flenzos eller Bögeera Grill som låg närmare djurparken/interneringslägret en gång i tiden. Någon som vet mera om detta ställe: https://www.mitti.se/nyheter/krog-i-jak … 1705671310

Tjillepitten

Har aldrig varit i Jakobsberg, men det ser lovande ut! Man kanske skulle smyga sig in precis efter stängningsdags, vråla några "HAIWAN!" och "KNOLLA!" bara för att se vad som händer? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

3,547

Ja, att det inte blefv ett våldsamt "Haiwan-knollande" när reportern från Mitti berättade detta för honom förvånar mig lite fucktiskt...

Jag hade också kunnat tänkt mig ett hedersmord i anslutning till reportaget, hade reportern sädan hamnat i någon köttkvarn därinne och serverats som dagens lunch hade det varit än mer upphetsande!

Tjillepitten

Jag ser inte problemet här riktigt?.. På min DV får man fan skita ner sig själv men här där bajs m.m serveras på silverfat och goldenshowersked passar det inte?! HAIWAN!!! Men kul att det var på Träckpressen, skit ska skit ha japp: https://www.journalisten.se/nyheter/baj … edaktionen

Tjillepitten

3,550

Precis! Bajs skall bajs ha!