1,501

Sv: Vem är skyldig?

P'sis! Vi vet ju alla hur det cummer att sluta...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Då denne herre varit på medaljongtapeten förut så finns här hans bajsattack att beskåda. Pervsonligen hade jag uppscattat en sädan bajsdusch, se så kladdigt det ser ut bara: https://www.youtube.com/watch?v=IjDfJlsyXj4

Tjillepitten

1,503

Såg ju superdupermeganajs ut jö!

En förskola fick en påskpresent förra månaden, vaniljopersonalen bara klagade över det hela och ringde efter hästsvansarna.
Fan så otacksamt! Aivan/sad

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/bleki … koksgolvet

Skaparen av Mortiscism.

Typiskt dagisfröknar att förfasas av vad vi pervon skulle ha uppscattat. Säkert såna batikisar som joppar där pfft! Vem gillar inte bajs liksom?

Tjillepitten

Dålig idé att jobba på dagis om man inte gillar bajs!

Skaparen av Mortiscism.

Och som vi alla megapervs vet... Tjejer fiser ju inte. Bara där borde man vetat som ung snoppsnurrare gett sig in på. Nej tacka vet jag rejäla bears, grovarbetare med händer som IFÖ-dasslock, prilla under läppen samt är rent af hårdföra/burdusa i sitt sätt att genomföra sin DV.

Tjillepitten

Jaah! Som att gräva i avloppet bara för att sekunden efter baka sig en fet prilla grov lös! Tvätta händerna? Det har han inte gjort sedan någon gång på 70-talet.

Skaparen av Mortiscism.

Usch nej, det räckte väl att man blev döpt en gång i tiden. Sedan dess skyr jag vatten i alla dess former. Mja, förutom vingelvatten då. KRA... LACK!!! JAAH!

Tjillepitten

1,510

(Bleppe hörde *KRA-LACK* ända hit och blir extremt uppspelt) MMM-MHM...

Jaah nu skall här supahs min gode rattrunkarvän! Och runkahs så klart!

Tjillepitten

1,512

Tack homo! Jag avundas dig nu!

Så du har DV min söte homovän? Fi fääeen! Det skulle vara Verboten att behöva slava på fredagar för oss megabögar!

Tjillepitten

1,514

Stämmer pra dä, min lille gosiga rattrunkare där! Men jag är snart färdig, och då blir det till att beböga glasis på Värkstadsgatan för att sna... införskaffa gotte-gotte-mums tills på söntag. Skålar med dig i kaffer.

Rätta takter! Skål homobroder där!

Tjillepitten

1,516

Default/az

Snart blir det *KRA-LACK* även här! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Rätta takter!

Tjillepitten

1,519

*gnyyyyl*

1,520

Jeehapp... Nu är ni väl bra fulla och böghkåta vid det här laget kan jag tänka mig? Själv är man hemma nykter och påklädd. *suck*

CP-full och retat upp ett par myndigheter, en chef och inte fan tänker jag sluta. Påklädd säder du? Men i vad?

Tjillepitten

*Hick!*
RONKAAH!

Skaparen av Mortiscism.

Jaha... Från Nybros Fistbook-sida:

Hej allihopa.
Jag tänkte bara skriva av mig lite här om varför det var en polisinsats vid systembolaget i eftermiddags. Det var säkert en hel del som såg undertecknad sitta på en bänk vid Bangatan och bli förhörd av polisen under ca en halvtimmes tid och jag vill bara med detta inlägg undvika eventuella spekulationer.

Vi två på bilden stod och sålde vår politiska tidning vid bolaget, som säkert hälften av alla nybrobor redan lagt märke till att vi brukar göra på fredagar, när det kom fram en medelålders man till mig, ryckte mina tidningar ur näven och tryckte upp dem i ansiktet på min kollega och slängde ur sig ett fult glåpord åt henne.

När mannen kom ut från bolaget så ställde jag lugnt frågan vad det är han håller på med egentligen varpå han ställde sig 5 cm från mitt ansikte och frågade om jag ville att han skulle bryta mina näsa eller knäcka min nacke?

Jag meddelade lugnt att jag inte var intresserad av någotdera och varpå han hotade oss med att ifall vi stod kvar och sålde tidningen när han kommer tillbaka så "skulle vi få se på f-n".
Vi meddelade vänligt att vi har rätt enligt lag att stå och sälja tidningen där, men han meddelade tillbaka att han skiter i det och gör vad han vill med oss. Sen började han tjafsa med en av våra vänner innan han gick bort till parkbänken och där trodde man ju att allt skulle vara frid och fröjd.
Men så naiv man är.

Knappt en minut senare så kom han gående mot oss igen, denna gång med en pitbull-liknande hund i koppel, ställde sig precis framför mig och frågade åter igen om han ska bryta näsan på mig, knäcka min nacke eller ifall han skulle socialt träna sin hund på mig. "Skulle du gilla det?" frågade han och gav mig en knuff så att jag for in i butikens glasruta.

Då ställde sig en av mina vänner emellan som en mänsklig sköld och kanske även det faktum att jag hade polisen i mobilen redan när han kom gående med hunden, fick honom på andra tankar och han gick sin väg tillsammans med två andra snubbar som stod och väntade på honom vid parkbänken.

10 minuter senare var han tillbaka vid bolaget igen, där även mina vänner stod kvar och sällskapade oss i en ren säkerhetsåtgärd, men då nöjde han sig med att ge oss fingret på vägen in och sa ingenting på vägen ut, vilket vi inte heller gjorde. Finns ingen anledning att trissa upp en sån typ.

Men väl inne på bolaget hade mannen lämnat ett klagomål till en i personalen om att vi hade "trakasserat" honom eller nåt liknande, så det blev vi bestämt tillrättavisade av denna personal sen att vi inte får störa ordningen utanför butiken (!?). Vår version av vad som hade hänt ville hen absolut inte höra...
Ursäkta lång novell, men som sagt, jag ville bara undvika spekulationer.

Vi har stått utanför systembolaget i stort sett varje fredag i 15 års tid och vi har aldrig varit med om nåt liknande. En polisanmälan om olaga hot är upprättad. Tyvärr var polisen i Kalmar när vi ringde så 20 min senare när de anlände så var mannen borta.

Jag är bara glad att inget värre hände varken mig eller min kollega. Troligen mycket tack vare att våra vänner av en slump råkade vara på plats när det hände och var hyggliga och modiga nog att stanna och närvara både under situationen och efter (ett stort tack till er!).

Men jag vill bara avslutningsvis rikta en varning till alla politiskt aktiva här i Nybro, som exempelvis spenderar mycket tid ute på gator och torg nu under EU-valskampanjen:
- Stå/gå inte ensamma ute i det offentliga när ni kampanjar, utan ha alltid något sällskap med er. Man vet aldrig vad såna här typer som saknar spärrar kan få för sig.

Ifall nån/några omtänksamma undrar hur vi mår efteråt så kan vi meddela att vi faktiskt mår bra trots omständigheterna. Själv ska jag ut och nattvandra ikväll, som många säkert redan vet att jag gör. Tänker aldrig låta otryggheten segra!!

Tjillepitten

1,524

Oj vilken action! Har ju varit på DV:n idag så jag är oskyldig. Men om det är han jag tänker på så är det ett "959-proffs" som brunkar ses där nästan lika ofta som mig, så honom "kommer" nog hästsvansarna att föra dialog med inom kort.

959-proffs?

Skaparen av Mortiscism.