Sv: Vem är skyldig?

Kollade in recensionerna på 'Chili & Wok' på Koppargatan, och enligt många utavf dom så verkar det vara ett bra bs-ställe.
Har herr Mus någon sprutkladdig erfarenhet utavf denna inrättning? Annars kan det nog vara ett bra ställe att gå till innan du kommer och röverraskar mig. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Nja, vad jag kan minnas så har besöken där oftast resulterat i ganska mediokra bs-4:or. Nu var det ett bra tag sedan som jag åt där eftersom vaniljopriset har ökat rejält på kort tid. För några år sedan så kostade käket 75 monopolpengar, idag så går det tydligen på lite mer än det dubbla. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

Kina Tajj är ett något bättre alternativ som också ligger i Ingelsta, efter måltiden så kan man dessutom svänga in på Busfabriken som ligger precis intill och hoppa studsmatta tills den oundvikliga bajsutlösningen sker!

Skaparen av Mortiscism.

JAAAAAAH!!! *BOING BOING BOING* https://xam.nu/f/poop.gifhttps://orkelljungaidiotanstalt.se/bilder/mysgubbe.gifhttps://xam.nu/f/poop.gif

Träckpressen och vill man inte klitta på artikeln så valde jag ut det mest upphetsande: "En av de utsatta poliserna säger i förhör att det ”kom en bajsstråle” mot henne, som inte träffade någon av poliserna.

”Det var som i film en ihållande stråle som bara flyger genom luften”, skriver poliserna i sin avrapportering från platsen.

Poliserna behövde därefter använda så väl pepparsprej som batong för att lyckas få den utåtagerande mannen under kontroll.

Samma polis berättar vidare i förhör att hon kände sig nedvärderad av agerandet och ”blev förvånad att en vuxen person kan ta sig till att göra en sådan sak”. På vägen till polishuset hotade 50-åringen poliserna till döden, enligt misstankarna."

https://www.expressen.se/kvallsposten/k … -poliser-/

Tjillepitten

Undrar om pepparsprejen och batongen användes i 50-åringens röv? Om så var fallet: Är man verkligen helt säker på att poliserna var hästsvansar och inte ToF-transpoliser? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

En helt korrekt anal(!)ys av herr Mus skulle Leffe 'Gaywe' P'son sagt!

Hmmm.... Sädlighetsbrott, fylla osv: https://polisen.se/aktuellt/handelser/2 … stockholm/

Tjillepitten

Äsch... Jäkla sätt... Blir man runk-kåt så blir man!

Exakt, vilket jefla kontrollsamhälle!!! Naturligtvis satt väl pervot där och runkade denna tidiga morgon för att hålla värmen tills det att Glasbanken öppnade?!! Hur kan man förvägra någon denna runk-åkarbrasa? Självfallet var det nog Hästsvansar som hatar pervomän som tog honom.

Tjillepitten

Åååhåå! En sådan skarp anal(!)ys som vanlig utavf herr rattrunkare, jaaah!

Nja jag ut"går" från egna upplevelser bara. 09:47 en kall lördagsmorgon i väntan på att dörrarna till Systemet ska slå upp vill man ju fördriva tiden samt hålla värmen tills spriten når strupen. Givetvis drar man en liten truddelutt på skinnbanjon till de övriga alkisarnas stora glädje och kåthet!

Tjillepitten

Du kan och vet du... *bugar mig av respekt och faller då ur spermobilen...*

Jovars, är mången gånger man fått "gå" till Bolaget då Hästsvansarna inte uppscattar fyllkörat. Väl på platz inser man att klockan bara är 06:23 och inget är som väntans tider. Inträffar detta en lördag är det glest med folk ute man kan erbjuda sitt organ dessutom. I värsta fall får man ta sig till någon CG-mack och köpa ett par nödbloss typ Norrlands vaniljogul, den med klen kaliber.

Tjillepitten

Åååh, så poetiskt skrivfvet! Känner igen mig fullständigt!

Numera har de flesta CG-mackar sådan gloryhole-nattlucka där man får be vaniljot i kassan hämta drickat. Detsom är bra med CG är däremot att de faktiskt brunkar ha kylda 3,5:or! Sen drar man fram med sina krumma och skakiga fingra de 33kr man lyckats skrapa ihop ifrån sitt skitiga hem. Ibland händer ju att man drar ihop all pant man samlat på sig och knatar till Tattar-Lidl, man pantar hela rasket och köper någon mysko pilsner på rea ihop med ett paket Tattar-Goldfieldcigg.

Tjillepitten

Så bra anal(!)yserat! Själv var det länge sedan jag var på mitt lokala CG iom. att jag är i fejd med en anställd där, så jag skippar det. Annars går jag till kedjan "Välkommen in" (WDF?!?!?) som tidigare var Shell, och dom har också sådan där cp-lucka. Men då en av dom tuffare sliddjuren joppar så skiter hon i den regeln och har öppet som vanligt miss i nassen då hon tycker det är för meckigt att springa fram å tillbaka... Rånad kan man ju bli när som...

Jaah du har så rätt så, det är samma här i krokarna. 9 af 10 gånger en Hästsvans i luckan och inte helt sällan står dörrarna öppna. Det är heller inte ovanligt att något vaniljo med en stajlad Vulvo 940:a parkerat sitt Nocco alt Monsterdrickande feta arsle därinne i hopp om att få ligga.

Tjillepitten

Du är sååå spot on, Mr. Rattrunkare!

Jovars med åldern har man blivit vis och mer snoppservant på vad det är för operverst som sker runt om.

Tjillepitten

Jaaah! Bro'pervo'bump?

*Bumpar med välfylld pungsäck!*

Tjillepitten

Tack! Vi gamla perv måste hålla ihop!