Sv: Vad lyssnar du på just nu?
Såg på schemat att jag får fritt den 24:e, någon som är sugen på rally/skogsutflykt? Himpa...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Vad lyssnar du på just nu?
Sidor Föregående 1 … 48 49 50 51 52 … 139 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Såg på schemat att jag får fritt den 24:e, någon som är sugen på rally/skogsutflykt? Himpa...
Då är det premiär för "The Three Pervs 11 - Den Pervfekta Homojulen". 
Kan knappt böga mig inför denna sexuella upplevelse!
Inte jag heller!!! Kör bara runt runt runt i en cirkel här hemma och bleppar i ren å skär otålighet!
Svängig låt som beskriver mitt liv. https://www.youtube.com/watch?v=VfCYZ3pks48
Försöker runka mig varm men allra helst skulle jag nog vilja ha en bastu... https://www.youtube.com/watch?v=dC3EIHVK6ws
*spermobildansar* Kan rekommendera Långvikens bastu i Kalmar. 
Mhm.. Får väl sparka i gång MAN-bussen, lasta den full med grabbar från Himpa och "komma" ner!
Välkommen! Har paxat handikapp-platsen åt dig så du kan sitta nära mig tihi! *Klick, låser dörrarna*
Resan till Långviken tar cirka 3 timmar enligt Gaygle Mups, toaletterna ombord är överfulla och på platsen för barnvagnar står bondagekorset med min gimp fjättrad. Fritt fram att ge honom lite smisk eller rent av stryk om så behagas.
Nu längtar man till sommarens cummande fistivaler!
Det vara ena svängige bete di därna, Mortis. Uuuuhu... 

Nu längtar jag till Sweden Runk och ett varmfuktigt ihoprasat tvåmannatält i en djup "ler"pöl. Mmmmm!
Mmm... Och även Skogsrunket i Rövmyre!
Åh, alla perviga syner man skådat på dessa fistivaler. Här är bara några av väldigt många exempel:
Skogsrunket (okänt år):
En snubbe kommer fram till min kompis och frågar om han kan få en öl.
Kompisen: "Okay! Om du springer resten av den här vägen (typ 20 meter) och tillbaks med snoppen framme!" 
Snubben drar fram snorren och springer längre än 20 meter. MYCKET längre. Och tillbaks.
Kompisen: "Du var så duktig att du får två öl!" Snubben blir jätteglad och tar emot sina välförtjänta öl.
Sweden Runk (2014):
Jag och kompisen hade en utmaning där vi frågade alla snubbar som bar kilt vad de hade under kilten.
När jag frågade en snubbe "Vad har du under kilten?" så drog han upp den helt utan förvarning, visade snorren och började dansa korvdans!
Kompisen frågade en annan herre med kilt: "Får man fråga vad du har under kilten?"
Herrn med kilt: "Är du man nog att sticka in handen under och ta reda på det?" 
Kompisen stack in handen och fick känna på en naken, svettig pung!
Rähähä! Härlig och runkvänlig läsning, Mortis. Nu blev man ju liksom inte mindre sugen på att åka!
Ska fundera på något fistivalminne jag kan dela med mig utav. Bajsmannen både träffade vi och blev utsatta för på Hultsfred 1994 eller om det var 1995? Men den historien har jag väl redan förtäljt här vill jag minnas?

Utsatt? Du menar "utsatt" av bajsmannen?! Vilken dröm att få ha mött en sådan bajs-legendar! *Sprut*
Javisst ja, kompisen och hans gäng råkade ju ut för Bajsmannen på Sweden Runk 2011 då en baden baden-stol i campet blev nerkissad. Bajsmannen hade även en uppblåsbar barnpool som han uppmanade folk att skita och pissa i. 
Trefligt! Blir till att köpa sig en barnpool för hemmabru(n)k!
Mysrunkar...
*kryper upp*
Sidor Föregående 1 … 48 49 50 51 52 … 139 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Vad lyssnar du på just nu?