Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
*knack* *knack* *pling * *plong*
*öppnar* *bonk* ............................................................
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 72 73 74 75 76 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*knack* *knack* *pling * *plong*
*öppnar* *bonk* ............................................................
du kanske behöver norskt klövervaselin ändå?
......................................................................................................................................
vojne vojne...
NU vaknade jag med ett stort léende och extra slapp fisring. Berta kan sina saker.
Tack ska du ha, Ostis.
http://www.youtube.com/watch?v=GaILQxFkNZU
*skrattar och bajsar på sig*
Berta kan sin sak..
*flaffa* (lite blygt, lite rädd, men ändå kåt)
jasså? Då var hennes behandling inte avslutad. En timme kvar till fredagsmys börjar.
Ynf!
Jag ska ägna mitt fredagmys åt dataspelsfigurer från 90-talet. Allt var så mycket sexigare då.

Jag ska ägna mitt fredagmys åt dataspelsfigurer från 90-talet. Allt var så mycket sexigare då.
Stridstuttar till vänster?
Rabiesgrävling skrev:Jag ska ägna mitt fredagmys åt dataspelsfigurer från 90-talet. Allt var så mycket sexigare då.
Stridstuttar till vänster?
Japp. Spetsa mig, Lara!
Här är en annan sexbomb:

*flaffa!*
Har du hennes nummer?
Säkraste sättet att få kontakt är att stoppa upp handkontrollen i valfri kroppsöppning. I ditt fall är kanske urinröret lagom.
Ok. *buzzzzzzzzzzzzzzz* AAAH! *fizzle* OOH! 
*snurrig* Men se där... Goddagens lilla fröken i datalandet. Här snurrar allt precis som hemma. Hum-di-dum-di-dum...
Snart ska jag också ha det så här majsigt:

Mmmm varmgul syrlig påskbrygd..
Ja. Brukar du också klä ut dig till påskkärring och gå runt och ringa på i grannskapet?
två timmar till fredagsmys. Syster Märta kom just in med dubbla batonger. Hon har tydligen varit på en tysk psykoterapimässa i Dortmund och inspirerats.
Du har det så bra du.
*suck*
ohiiiiiiii hhhhhnnnnnngggggghhhhh iiiiiiiiisssssssssssssssssccccccchhhhhhh squirtle. puh! oj oj!
Nu är myset igång, det hör jag det. 
Själv ligger jag kvar extra länge i sängen och kissar. Bra start på fm:et. *plupp* Där ja... Lite bajs också.
Och kaan ni gissa vart jag gömt flaskan med seglardricka idag då? *fniss*
Rajdirajdiraaj... Just bytt till sommarblöja, hällt i mig en spetsad trolldegs-shake och sitter och onanerar frenetiskt till reprisen av sjörapporten i P1 i min nyinsmorda spermobil.
Åh sjörapporten!! Reprisen från 21 september 1978? *squirtle*
Sidor Föregående 1 … 72 73 74 75 76 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?