Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Inte fredag ännu, men jag denna öl var både god och kom i analvänlig flaska.

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 68 69 70 71 72 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Inte fredag ännu, men jag denna öl var både god och kom i analvänlig flaska.

East India. allt ska då vara så analvänligt där..
Ja. Dom är ena rediga stjärthomos!
Hur hittade du den artikeln?
7 timmar och 56 minuter kvar till fredagsmys!
Flaffa!
Alkoholistvrak skrev:Hur hittade du den artikeln?
Jag kommer ihåg nyheten från sommaren 2009 faktiskt. Den här låten spelades flitigt den sommaren och så kom nyheten om att det var lagligt att böga i Indien. Kul sammanträffande! 
Oj vilket minne du har! Ja det var en stor sommarhit i radio vill jag minnas. (eller bara något jag fick för mig p.g.a. snurrepillerna kanske?)
Den här låten har också med Indien att göra, så den passar ju här. Skön låt som jag brukar spela på stranden.
Oj vilket minne du har! Ja det var en stor sommarhit i radio vill jag minnas. (eller bara något jag fick för mig p.g.a. snurrepillerna kanske?)
Ja det var en stor sommarhit, den var till och med etta på cp-toppen.
Den här låten har också med Indien att göra, så den passar ju här. Skön låt som jag brukar spela på stranden.
Bra val! 
- Själv har jag stora problem med minnet och upprepar lätt vad jag just skrivit vad jag just skrivit.
- CP-toppen är verkligen svensk sommar för mig. Ligga nerkissad och kraftigt berusad under hängmattan med min antika Elektrolux-radio knastrigt ljudandes allsköns cp-musik.
- Tack. Du har ju också bra musiksmak, din könsrocks-konnässör där! Tyvärr brukar folk komma och gestikulera vilt och se sura ut på stranden och få mig att stänga av "skiten" som dom brukar uttrycka det. Tycker mest deras närvaro ser festlig och "groovy" ut då jag oftast tagit snurrepiller och Norrlands Gul innan jag kom dit.
Du är min ros från Cartagena...
tre timmar kvar tills bajsorgierna börjar..
Hurraaa! Hörde att frälsis var på väg hem till dig för sång och fist?
Vrakis: Det måste vara ett tecken! Se bara vad det stod om i senaste Kalmarposten som jag var ute och hämtade i lådan nyss!
På tal om Indien... 
fick en snabb ejakulation när jag såg Kalmarposten.
fick en snabb ejakulation när jag såg Kalmarposten.
Det får man lätt.
Snaaart...

Myshandske fram! 

*flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa flaffa*
Oh... precis en sån har Syster Märta när det är dags för batongterpi.
Ja visst är dom sköna!
trånga och Syster Märta får kämpa ordentligt, hon har ju så krafiga biceps, men donm såg lite korta ut, Syster Märtas är ända upp till armhålan...
fredagsmys med Örkelljunga scatologiska förening. Det är avhoppare från Livets ord och Svenska UFO rörelsen.
Lite ihoprullad som du ser...
Ja nu ser jag. är inte så lätt just nu då vi i föreningen just går i genom kursens avsnitt 1 där vi ska skåda utomjordiska aktiviteter i analen. Det är ju allom bekant vilka skamliga saker som händer bortrövade människor i tefaten. Vi simulerar ett sådat bortförande.
Det låter oerhört spännande, Ostis! Håll mig gärna uppdaterad.
Själv har jag drabbats en släng av Paranormal Schizofreni. 
Sidor Föregående 1 … 68 69 70 71 72 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?