Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Hjälp! Nu vet jag inte vart jag vaknat upp igen.
Vill hem och titta på "Glamour".
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 64 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hjälp! Nu vet jag inte vart jag vaknat upp igen.
Vill hem och titta på "Glamour".
din lille spjuver. Själv föredrar att onanera till kvinnofängelset.
Åååhåå... Dom i KF är för läckra för mig. Får total sädesavgång i dagarna tre om jag tittar på det. *hnngh*
Har köpt en ny leksak från Pervobay.de som jag vill testa nu på fredag.

Är tänkt för 2-5 personer och jag kanske inte behöver förklara hur den ska användas, eller?
Perfekt för sällskapslekar nu till jul med tjocka släkten. 
pax för den till höger.
pax för den till höger.
Jaa, vad kul. Vill du testa den med mig? 
Låt oss göra en fin happening på kulturhuset i stockhom, men vad ska den långa gula slangen användas till?
Låt oss göra en fin happening på kulturhuset i stockhom, men vad ska den långa gula slangen användas till?
Det var sannerligen ett förträffligt förslag. Jag är på!
Det går till som så här: 1-4 personer stoppar in sina kladdiga penisar eller gigantiska klitorisar i sugklockorna och en person binder man hogtie style och tejpar sedan fast den gula slangen i munnen på denna. Sen måste den personen svälja allt gottigott som kommer rinnandes.
På bilden står den dock upp och ner.
03:38:16 kvar! 
Pirrigt, tänk dig jag, daniel du och rabies, men vi behöver ju en spenet till Vrakis.
Det är det dom två svarta slangarna är till för... Går att seriekoppla i all oändlighet. Köpte till det konverteringskitet då jag vet att det kommer att betala sig inom kort...
*sug slick smask tugg*
*puff puff* Neger-ganja denna kalla cp-fredag. 
fredag hela veckan. Bajsar runt i en skön jamsession till Jazzmusik på Örkelljunga folkets hus. Bajsatronic quartet spelar med mig som inhyrd stage attracton..
fredag hela veckan. Bajsar runt i en skön jamsession till Jazzmusik på Örkelljunga folkets hus. Bajsatronic quartet spelar med mig som inhyrd stage attracton..
Mmmm... Ser Vegas.... Ser glitter och glamour... ser kukar...
nja, det är mera typ en rökig klubbstämning, dunkel belysning, en bystig negress som sjunger och avant garde folk som sitter tätt runt små runda bord och smuttar på exotisk drinkar och beskådar min babajsshow till flummig jazzmusik.
nja, det är mera typ en rökig klubbstämning, dunkel belysning, en bystig negress som sjunger och avant garde folk som sitter tätt runt små runda bord och smuttar på exotisk drinkar och beskådar min babajsshow till flummig jazzmusik.
Plommonstopen och flugorna härska!
Prutt prutt säger stjärten! Tihihi....
Tihi tihi fnissle.
Jam-sessionen blev hellyckad. Allt brev brunt frammå småtimarna och publiken kom i extas efter rikligt rökande av Jazztobak. Dom svarta lackskorna glänste så grannt i skenet från stearinljusen.
ungefär så här var stämningen i går
https://www.youtube.com/watch?v=x6oDt3KciMk
Jam-sessionen blev hellyckad. Allt brev brunt frammå småtimarna och publiken kom i extas efter rikligt rökande av Jazztobak. Dom svarta lackskorna glänste så grannt i skenet från stearinljusen.
ungefär så här var stämningen i går
Schuckert!
Ja, addera bruna happeningen på scen, kissorgierna och jazztobaken...
*suck* Önskar att jag kunde varit där! 
nånting sånt här..var min performance i går.. 
https://www.youtube.com/watch?v=QMSWRT6ynhs
nånting sånt här..var min performance i går..
https://www.youtube.com/watch?v=QMSWRT6ynhs

Fan vilket drag!
Men du... Var inte jag där förresten? Har ju en gigantisk minneslucka du kanske kunde fylla upp?
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 64 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?