1,401

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Alkoholistvrak skrev:

Sådär, en halvflaska california white svept på fabrikens toalett. Om en minut är det fredag och helg!

Så härligt. Kissade du även i papperskorgen och lade en kringla i toalettborstehållaren? Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

*psscchht* *klunk klunk klunk* aaaah.... Jo jag tror nog att det kom lite kiss på toarullen. *tihi*
Hur går det med bajsutllösningen, har den kommit än?

Thumbs up Thumbs down

1,403

Bra jobbat.

Nä, vill hålla på det tills Rapport börjar. Liten fetisch jag har. *hnnnnnngh*

Har köpt ett sånt där paintballgevär. Funderar på att lägga mig i frysdisken med räkor i lösvikt och panga lite räkskal på rullatortanterna som ska ha räkor till sin Gewürztraminer på fredags afton.

Thumbs up Thumbs down

Smart idé! Om du lägger dig naken i frysdisken och gräver ner dig kanske någon pensionär av misstag tar tag i "räkan" med sin skrynkliga hand. *mmmm* Sen är det bara att panga på! Eller gå hem tillsammans och dricka te och utöva löstandsfellatio?

Thumbs up Thumbs down

1,406 Senaste redigerad av Rabiesgrävling (2012-11-09 15:30:59)

Tack för tipset! Tycker bäst om när de tar ut löständerna först och snaskar på som en kalv.

Thumbs up Thumbs down

Jag är på IKEA nu och tittar på deras fina möbler. Men kan någon förklara varför det kommer  uniformerade gossar och flickor när jag  provar sängarna  och känna hur gott det är  att bajsa lite i dom under täcket. Asså min avföring är ju jättefin och fast i dag fredagsmyset till ära.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

1,408

Rabiesgrävling skrev:

Har köpt ett sånt där paintballgevär. Funderar på att lägga mig i frysdisken med räkor i lösvikt och panga lite räkskal på rullatortanterna som ska ha räkor till sin Gewürztraminer på fredags afton.

"Iiiinte äta mela lääääkoool, iiiinte dlikka mela ööööl. Stick iflån vålan lestulang annars blir'e bang..." (Sir N.)
Testa att ladda med majonäs. Och så lärde jag mig vad en Gewürztraminer är. Fittkramp.se Är kunskap!

Ostfralla skrev:

Jag är på IKEA nu och tittar på deras fina möbler. Men kan någon förklara varför det kommer  uniformerade gossar och flickor när jag  provar sängarna  och känna hur gott det är att bajsa lite i dom under täcket. Asså min avföring är ju jättefin och fast i dag fredagsmyset till ära.

Äsch då. Dom är så kinkiga ibland. Du har jättefin avföring. Det kan jag intyga. Men efter det kanske du gick och åt deras klassiker kålpudding med kokt potatis, gräddsås och lingonsylt för bara 39:- som du givetvis smög tillbaka och bajsade ut i en Lekman, Sultan 90x220 och en rosa Trofast?

Jag tog mig faktiskt en simtur i bollhadet och förbättrade friktionen mellan bollarna med  riktigt med kiss.  Förstår inte heller det varför det blev sånt stohej?  Ville dom också leka i bollhavet men vågade inte? Har blivit ett treligt fredagsmys än så länge.  Håller just nu på  att  ta rekord i hur många bollar jag kan föra upp i analen. Är inne på min femte boll. Det går lite trögt.

Thumbs up Thumbs down

Bleppe skrev:

"Iiiinte äta mela lääääkoool, iiiinte dlikka mela ööööl. Stick iflån vålan lestulang annars blir'e bang..."

Har du rullat ner till kinakrogen och blivit utslängd? Aivan/smile

Thumbs up Thumbs down

1,411

Alkoholistvrak skrev:
Bleppe skrev:

"Iiiinte äta mela lääääkoool, iiiinte dlikka mela ööööl. Stick iflån vålan lestulang annars blir'e bang..."

Har du rullat ner till kinakrogen och blivit utslängd? Aivan/smile

Hur visste du det? Försökte komma in igen genom att ha på mig en stor rispappershatt och två Toy halvvägs upp under överläppen, men då blev dom ännu argare? Så jag kastade bajs på dem och rullade hem och lyssnade på "Inte Äta Mera Räkor" med Sir N. (Sören) som handlar om restaurang Tai Shanghai i Haga, Göteborg.

http://www.hitta.se/karta?ref=start#var … &rlm=1

äta läkol?  lunka hålt äl så skönt.

Thumbs up Thumbs down

1,413

Läkol ä gott. Mmmm... Bajs!

läselbajs så najs...

Thumbs up Thumbs down

1,415

Bajs bajs bajs! *tihi*

MAn bajsar gott av kinamat... mmmm... bara att slappna av på toan så rinner frityrsmeten ut igen.

Thumbs up Thumbs down

1,417

Ostfralla skrev:

Jag tog mig faktiskt en simtur i bollhadet och förbättrade friktionen mellan bollarna med  riktigt med kiss.  Förstår inte heller det varför det blev sånt stohej?  Ville dom också leka i bollhavet men vågade inte? Har blivit ett treligt fredagsmys än så länge.  Håller just nu på  att  ta rekord i hur många bollar jag kan föra upp i analen. Är inne på min femte boll. Det går lite trögt.

Vi svarar så snabbt att jag först missade detta inlägg...

Helt normalt för en pojke i din ålder. Bara köra på!

Tack, fortsätter med fredagsmyset i bollhavet.  Mina gamla frälsisvänner har nu tittat in och sammanlagt har vi tryckt upp 46 bollar nu i rektum.

Thumbs up Thumbs down

1,419

Ostfralla skrev:

Tack, fortsätter med fredagsmyset i bollhavet.  Mina gamla frälsisvänner har nu tittat in och sammanlagt har vi tryckt upp 46 bollar nu i rektum.

Stjärtliga hälsningar från Kalmar för det!

Bleppe skrev:

"Inte Äta Mera Räkor" med Sir N. (Sören) som handlar om restaurang Tai Shanghai i Haga, Göteborg.

Val kan man lyssna på detta mästelverk, som jag uppenbaligen missat?

Thumbs up Thumbs down

1,421

Rabiesgrävling skrev:
Bleppe skrev:

"Inte Äta Mera Räkor" med Sir N. (Sören) som handlar om restaurang Tai Shanghai i Haga, Göteborg.

På ett C-60 kassettband som ligger här. Har letat som fan efter den på nätet men hittar inte. Aivan/sad

Bleppe skrev:
Rabiesgrävling skrev:
Bleppe skrev:

På ett C-60 kassettband som ligger här. Har letat som fan efter den på nätet men hittar inte. Aivan/sad

Meen, då gör man en kulturgärning och rippar och lägger upp.

Thumbs up Thumbs down

1,423

Ostfralla skrev:
Bleppe skrev:
Rabiesgrävling skrev:

Ja. Ska be min vän datakillen att fixa det på sin supermaskin.

Bleppe skrev:
Ostfralla skrev:
Bleppe skrev:

Ja. Ska be min vän datakillen att fixa det på sin supermaskin.

Klapa snel datakile! Klapa snel Blepe! Snela jör fin jotjobfilm.

Thumbs up Thumbs down

1,425

Hmmm... Ni som sett bilder på hur jag har det hemma kanske förstår att jag har lite svårt att hitta bandet. Aivan/hmm