Rabiesgrävling skrev:Har köpt ett sånt där paintballgevär. Funderar på att lägga mig i frysdisken med räkor i lösvikt och panga lite räkskal på rullatortanterna som ska ha räkor till sin Gewürztraminer på fredags afton.
"Iiiinte äta mela lääääkoool, iiiinte dlikka mela ööööl. Stick iflån vålan lestulang annars blir'e bang..." (Sir N.)
Testa att ladda med majonäs. Och så lärde jag mig vad en Gewürztraminer är. Fittkramp.se Är kunskap!
Ostfralla skrev:Jag är på IKEA nu och tittar på deras fina möbler. Men kan någon förklara varför det kommer uniformerade gossar och flickor när jag provar sängarna och känna hur gott det är att bajsa lite i dom under täcket. Asså min avföring är ju jättefin och fast i dag fredagsmyset till ära.
Äsch då. Dom är så kinkiga ibland. Du har jättefin avföring. Det kan jag intyga. Men efter det kanske du gick och åt deras klassiker kålpudding med kokt potatis, gräddsås och lingonsylt för bara 39:- som du givetvis smög tillbaka och bajsade ut i en Lekman, Sultan 90x220 och en rosa Trofast?
* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * * Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>