10,326

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mmmmm så myzischt dä lät! Tylö?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fisst äre Tylö, jaah!

Skaparen av Mortiscism.

10,328

Mmm! Tunga krejjer!

Jaah. Men vettefan om jag är mycket till bastare, det är något som man aldrig riktigt har ärvt trots att man är halvfinne.
...Öldrickandet däremot!

Skaparen av Mortiscism.

10,330

Det gillar vi jaaah. Och lite smisk med björkris på bara stjärtsingen. Hi-hi!

Åh, det glömde jag ju bort helt. Det förklarar varför jag hade så tråkigt! Aivan/biggrin

Nå, köpte fucktiskt en cigarr som jag blossade lite på mellan varven. Ett riktigt spontanköp, men det hela gav mig flashbacks från finfina diverse fylleminnen, rähähäh! Har lite av den kvar fucktiskt.

Skaparen av Mortiscism.

10,332

Jaaah! Köpte också "mack-cigarrer" ibland i ungdomens år då det skulle supahs. Härliga tider!

10,333

...oj! Menar inte att Du köpte "mack-cigarrer" dock...

Jaah, bru(n)kade alltid dela på en cigarr med runkpolarna vid vissa tillfällen, trots att vi inte blossar vanligtvis. Som när man söp ute på landet till soluppgången, eller höll i svensexa till en cumpis, eller bara var ute för att kicka boll lite halvslappt och supa i någon gångtunnel mitt i natten! Hähäh!

Skaparen av Mortiscism.

Äsch, brunkade slå till på det billigaste som fanns, men den här blev lite dyrare än jag hade tänkt. 119 spänn, då var den ändå den billigaste som dom hade! Haiwan!
Tur att man röker så långsamt, har ungefär halva kvar.

Skaparen av Mortiscism.

10,336

Härliga tider, kiss-strålande tider! Själv fiströkte man då. Och ofta stod valet mellan ett 10-pack Mörlbögröd för 10:50kr. eller ett 20-pack knastertorra cigariller för 10kr. på Shell på Norra Vägen (Nuvarande Gulf. Alltid haft bäst priser på tobak i byn). Oftast blevf det dä förstnämnda då dom andra tog slut efter typ tre DB-bloss, och poängen med att välja var ju att man tänkt att cigarillerna skulle räcka längre, vilket dom inte gjorde, samt smakade troll.

Så ToF att kunna betala för rökat med en tia!

När jag fiströkte som bäst vid åldern 17-20 så föredrog jag Black Devil. Några svarta cigg vars filter hade någon typ av vaniljsmak. Självklart så är dessa tingestar förbjudna idag. Fnö!

Skaparen av Mortiscism.

10,338

Ååååhå vilka innovationer inom tobaksbranschen som "kommit" sädan jag slutade med sånt. Var dock storsnusare mellan 12-32 års ålder. Sen cold turkey... Inte en prilla sädan dess! Och då kostade en General Lös som var mitt märke inte heller många kråner. Nu knollar jag ibland på prislistan när jag står i kö i någon affär vad dessa kostar och det är typ 67kr. för en sådan dosa! Default/ai

Jisses! Undrar vad den kostar i snusautomat på krogen? Senaste gången som man köpte från en sådan så fitt man betala cirka 60-70 spänn för det billigaste portionssnuset, det var kanske 2 år sädan.

Skaparen av Mortiscism.

10,340

Huga! Och då har det säkert legat där i 9,7 månader också...

Kanske, men har också lagt av sädan förra året. Körde en stock Knox i månaden ungefär.

Skaparen av Mortiscism.

10,342

Ahaa. Ja nu är det ju bara nikotinpåsar utan tobak, vilket iofs. fokuserar på det aktiva ämnet. Vet att det fanns ett alkoholpulver som såldes i US... och A för typ 20 år sädan, men som snabbt blev förbjudet.

US och A minsann. Alltid lika kul att se jänkare försöka spela macho i jewtube-videor med något smaksatt vitt skräpsnus fullt med sötningsmedel, helt omedvetna om att sådant är för småflickor på andra sidan pölen. Hihi! Aivan/biggrin

Alkoholpulver låter spännande! ...Och lite praktiskt om man bara vill bli hal under mackorna snabbt och effektivt.

Skaparen av Mortiscism.

10,344

Präxiiis! Dom skulle bara testa General, Ettan eller Grov lös! Rähähäh!

Jajamensan, det är sådant som gör att man enkelt kan se rakt igenom gubbarna. Kör man något av dessa nämnda, eller något annat gammalt lös från Swedish Match, så vet man att det är en riktig DB som man har att göra med!

Som 20-åring hade jag en praktik som vaktis/allt-i-allo på en skola i ToF-Ingelsta. Gubben som jag joppade hos bru(n)kade alltid slafsa i sig den största prillan Kronan lös som jag någonsin sett efter att ha ätit lunch. En äkta jordnära daddybear av första klass.
Tydligen så gick fars-... Öööh, min "vårdare" i samma skola som denne i bögstadiet på 70-talet och berättade att han hade käften full med snus redan på den tiden! Hihi! Det var för (r)övrigt den bästa praktikplatsen som jag har haft hittills.

Skaparen av Mortiscism.

10,346

Det var trefvligt att höra herr Mus. Aivan/smile Lät riktigt gemytlischt!

Yepp, fitt verkligen upp bögögonen för vaktmästaryrket efter det. Vettefan om man vill göra det på någon grundskola igen ("Förbannade ungjävlar!"), men finns ju väldigt många andra spännande platzer. Att smyga runt som vaktis i kulvertar på ett sjukhus vore ju ganska ballt.

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Glodde run(k)t på Malmölandet lite, ingen långtur direkt. Men nu plir det pastu!

Pervigt! Malmölandet jaah, har du hunnit med "Bögholmen" söder om Dolmen bajspaper? Eller "Skansudden" till öster om samma tvålfabrik? Förstnämnda är lite fittigt att ta sig ut till men det "går". Finns ett knollat kanonvärn där fyllt med kladdig blålera som något fittnylle fyllt det mä. Nästa platz har jag har nog nämnt där jag sprang på en bög-älg med två ungar, hur som finns en brunker nere vid vattnet och lite annat spermande att glo på.

Tjillepitten

Bögholmen har jag besökt, porrkerade ungefär här och gick längst med bögstranden, men har inte bezökt Skansudden. Har varit präxis i närheten någon gång när jag bl.a. spanade in den gamla piren inte så långt från Lämmen.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det är ungefär så långt man "kommer" med spermon på den sidan. Är man riktigt DB så kan man fortsätta relativt ostört inne på Dolmens  område och glo runkt. Kollar man via Fornbög.se på skuggningen osv så finner man snart rätt så intressanta ting där inne.

Tjillepitten