Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Ser ut som att det blir en liten runda till Blypungsgatan i alla fall.
Skyddshelgonet syntes till under gårdagen förresten, så universum är i balans.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 389 390 391 392 393 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ser ut som att det blir en liten runda till Blypungsgatan i alla fall.
Skyddshelgonet syntes till under gårdagen förresten, så universum är i balans.
Bra, bra Mortis. Då kan vi sanna pervon pusta ut.
Snatterirundan cumplett! Knug och Bleppes favorit-birabärsa, 10 av varje samt en liten Bläckis. Nu är det bara den satans padel-NV:n kvar innan det blir RAF.
Rätta takter! Här har det korkats upp under tiden. Bärsabira och fulwhisky mä kuka!
Jaah brah! Skål på er håmon, nu är det frigång vilket innebär... SUPAH! RUNKAH! BÖGAH!
*suck* Ni har det bra ni. Själv får jag snällt vänta tills på måndag med detta. 
HAIWAN! Och jag som sett fram emot lite digitalt samkväm. Nåjah, passar över en pissky via datamaskinen.
Åååh man bögar och bugar! *KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK* Mmmm... Satt som en gagball i truten på en subgimp!
Rätta takter! Passar röver en till! Här Juu Gå!
Jaaaah tack!
En hela Bläckan minsann. *SUUUUUUUUUUG* *BÖÖÖÖÖÖRP* Rajdiraaaj...
Jaahhh, nu splittar vi på det sista som sanna bögbröder. *Passar över hälften av en kortflaska Bläckis*
Tack pervocumrat Bussis! *HÄÄÄÄV*
Dä ä lugnt. Bjussar på mera mer än hjärna, nu är det dags för att supah ner sig helt under ToF-iga former jaah: https://www.youtube.com/watch?v=jWlzIO_NHu4
Mikket ToF:ig rulle dä!
Jaah, och från en svunnen tid där man gjorde twinkar till daddys på ett normalt sätt: https://www.youtube.com/watch?v=CmFJKIc0eD0
Pervopati. Tänkte just på den scenen. 
Fitt prova på just det vapnet när jag gjorde Dumpen som twink. M-16 och AK-47. Fanns lite annat göttis i den utländska lådan mn tyvärr inget man fick prova på. Var piss-toler i botten utav lådan. Hade hjärna provat dessa också.
Jaaah! Har spanat in en shooting range i en stad i ett land i öst som ska bebögas nästa månad.
Så jaah! Rätta takter, i utlandet har man ju en helt annan inställning till Waffen. En sund sädan dvs.
Vapen, sprit och böghoror också.
Se bara till att de som ser ut som frammisar har penis och helst pung. Detta är av vikt då du inte vill besudla din penis med slidsekret.
Usch nej.
U've gått mejl, sötiz!
Skall kika, hmmm, "möte på Himpa", "vi träffs i bögskogen", "runka på ZR"... Oj vad säder jag?
Hi-hi!
Jaaah! Har spanat in en shooting range i en stad i ett land i öst som ska bebögas nästa månad.
Dä ä rätta takter! 
Skall kika, hmmm, "möte på Himpa", "vi träffs i bögskogen", "runka på ZR"... Oj vad säder jag?
MMH-MMMH! 
Sidor Föregående 1 … 389 390 391 392 393 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?