Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Den andra handen är alltid upptagen med att föra in Tuborg-burkar i rektum. Himla smidigt när man ska gå och panta, bara att vänta på bajsutlösningen vid burkautomaten.
I dag är det ju St. Patricks day vad händer då?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Den andra handen är alltid upptagen med att föra in Tuborg-burkar i rektum. Himla smidigt när man ska gå och panta, bara att vänta på bajsutlösningen vid burkautomaten.
I dag är det ju St. Patricks day vad händer då?
Så ja. Kom hem lite tidigare från Porjus. Oj oj oj vilken resa! Det har varit otroligt stimulerande och lärorik,
och jag har lärt mig en massa nya saker vilket jag ska berätta om senare.
Tagit en hel del bilder med min nya fina kamera. Tar dock lite tid att få fram motiven, men det gör det eftersom
det blir i prima HD-kvalité sa den trevliga försäljaren jag träffade i en mörk gränd i South Central Porjus, som jag
gav en undertecknad check med blankt belopp på, eftersom han skulle kolla med sin chef först vad den kostade, sen fylla i det beloppet själv.
Men här är fotografiererna som hittills blivit framkallade:

Upp upp och iväg! Nu bär det av. Pervoflot givetvis.

Ombord blev jag uppassad en trevlig flygvärdinna som hette Märtski. Excellent service!

Väl framme på Porjus International körde jag vilse i taxfree-shoppen och trasslade in mig i ett klädställ med bh:ar.

Inne i centrala delen av Porjus finansdistrikt hittade jag det här pittoreska stället som jag givetvis förärade med ett besök.

Där inne var det hålligång må ni tro.
Nu hänger resten av fotografierna i mörkerrummet i väntan på att komma upp här.
Ska berätta mer så klart. Men jetfagen... jag menar jetlagen gör sig påmind och det är dags att
krypa ner i den kissblöta sängen och sova några timmar. Flaffa flaffa flaffa! 
Passade du på att jojna 10.000meters pervoklubben med en golden shower-dusch på flygtoaletten? Pervoflots flygvärdinnor har specialutbildning i just i sådant har jag hört. Porjus is da shit! Kan se hur du shejkade loss till Sigge Fürst med spermobilen. Men hur fick den plats på planet?. Många frågor.
Jag tog en sistaminutenbiljett med pervoflot till Porjus och sitter nu på det trendiga cafeet i det pulserande stadslivet nu på morgonen. Sk ase om Bleppe lämnat några bruna spår edter sig.
Jaa, vad kul att fler vill upptäcka denna nordiska pervopärla. 
*hnnnnngh* *kasplutt* *smetklet* *myser* (lycka)
Har ditt fredagsmys redan börjat? Jag har träffat ordföranden i Porjus kulturförening och vi ska strax begrunda Kants filosofi därefter blir det högläsning med diktklubben sittandes vid Porjusdammen och räserbajsa till bruset av det forsande vattnet.
Ja det började tidigt. Kunde inte hålla mig.
Det du målar upp nu är vår idylliska motsvarighet till icke-pervonas Carl Larsson.
Ja den stora stilikonen Veronika Mosers poetisk skildring av livets frågor och existensens mysterium med hjälp av lite bajs är så banbrytande i ett poetiskt perspektiv.
Nu Börjar fredagsmyset med äkta Porjusperversion. Vi tänkte ställa oss i centrum och läsa dikter samtidigt som vi kissar på oss. När den fina kissdoften blandas med fin Chanel No5 parfym från eleganta damer som ivrigt lyssnar på vår poesi kommer gnistor att uppstå.
Fem timmar kvaaaar. Iiiiiiih! 
treoch en halv timme. Börjar samla bajs.
Kan jag få köpa 1 hekto dunderbajs av dig? Kanske kan byta jämt mot min HÖMK-pipa?
Du kan få köpa en hel 10litersdunke. Jag fyller eden och ställer i din trädgård i Kalmar. Är det ok om jag sprejar nånting otydligt på din dörr också så du vet att jag varit framme? Blev lite HÖMK sugen faktiskt.
Jaa, hurraaa! Det slår jag till på. Gör ett fekaliserat penisavtryck på dörren så blir det bra. HÖMK-pipan har förvarats i en av mina stomipåsar, vilket innebär att beläggningen inuti kommer göra det starkaste HÖMK'et än mer pervosinnesvidgande. Har förresten just budat över den till dig med ill-spermobilbud. Du använder den på egen risk!
Äntligen fredag!! Jag har tagit helg o dricker pilsner. Hurra m.m.
Vilket fint påskpynt du ordnat Bleppe. Var rädd om kycklingen och behandla den inte som din penis.
Påskbrygd antar jag? Tack tack. Är så snel mot den så. Ska idag föra upp ägg i rektum och prova på hur det känns att värpa. Ni kan få smaka dom sen om ni vill. 
Bleppe, kan du ge mig en guidad tur genom Porjus, så jag slipper sitta ensam här i förorten och hinka bag-in-box-rose och zappa mellan bolibompa och big brother.
Bleppe, kan du ge mig en guidad tur genom Porjus, så jag slipper sitta ensam här i förorten och hinka bag-in-box-rose och zappa mellan bolibompa och big brother.
Självklart min vän! Du får sitta fastspänd i mitt knä i spermobilen på turen, där jag sitter kraftigt berusad och vrålar i megafonen precis bakom dig och pekar på alla sevärdheter, samt kissar och kladdar en del. Ingår en liten fatöl (Porjus Import) på pizzerian också. För allt detta begär jag bara att du faxar över 3000kr och en Snickers.
Vart hämtar jag dig?
Rabiesgrävling skrev:Bleppe, kan du ge mig en guidad tur genom Porjus, så jag slipper sitta ensam här i förorten och hinka bag-in-box-rose och zappa mellan bolibompa och big brother.
Självklart min vän! Du får sitta fastspänd i mitt knä i spermobilen på turen, där jag sitter kraftigt berusad och vrålar i megafonen precis bakom dig och pekar på alla sevärdheter, samt kissar och kladdar en del. Ingår en liten fatöl (Porjus Import) på pizzerian också. För allt detta begär jag bara att du faxar över 3000kr och en Snickers.
Vart hämtar jag dig?
Men så gulligt! Hämta mig vid Statoil, så inleder vi kvällen med att gosa i ångorna av program 69 på biltvätten. (Jag har fått lära mig att om man ber om program 69 så får man själv välja vilka vätskor som ska spruta ut genom biltvättsmunstyckena.) Jag bjuder, så klart. Jag har samma klädsel som Televinken, så att du känner igen mig.
Tjohoo! Roadtrip. Då kör jag nu. Tar med en påse runkbullar som färdkost. Ska självklart köra det programmet nästa gång. Flaffa!
Inte fredag riktigt ännu...

Är det findricka för dig också denna lilla högtid Alkis, eller är det t-dojja som vanligt?
Om onsdag är lill-lördag måste ju tisdag (för det är väl tisdag idag?) vara lill-fredag? Ser smaskigt ut, kul att det är en "cock" på flaskan också. Akta så du inte får cp-ryck och vippar ut flaskan i ABC 80:in.
Jag kör på billig folköl som avnjutes bakom netto, vid lastkajen värmer solen gott! Brukar bli ett par, tre stycken sex-pack.
Visst är det lill-fredag
Ja, jag ska vara försiktig och inte cp-spilla. Annars blir det en smoothie i tangentbordet, vilket är fullt av pizzarester, brödsmulor, snus, sperma, hudavlagringar, naglar och bajs. Skulle iofs. vara nyttigt för mig. Det där med lastkajen lät ju mysigt. Kanske du träffar på tjocka skäggiga lastbilschaufförer också?
Om man är snäll får man åka med en vända i lastbilen och känna på spakarna.
http://www.youtube.com/watch?v=7ZD2PHaAqX4
Ooh! Svängigt värre. Drömmer mig bort till en trång svettig vägsylta...
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?