Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

*Flås, flämt, pes!*

Nej, nu ska jag ta mig ett bajsbad. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

6,577

Braaaa! Det b.b:as alldeles för lite i detta land!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

6,578

Nu är man igång.

Samma här. Och nu kan minsann inga tanter komma och klaga. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

6,580

A'psis! Blev du kladdig sen, eller hur "gick" det?

Eeh. Hmm. Ingen cummentar. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

6,582

Säg inget, men jag ska fuffa lite idag. Ti-hi! (nervös)

6,583

Måndagsmys...

Aivan/mad

Skaparen av Mortiscism.

6,585

Default/ah

Sprit! MMH-MMMH!

Skaparen av Mortiscism.

6,587

Mortimer Mus skrev:

Sprit! MMH-MMMH!

JAAAAAAAAH!!! Aivan/blum Fan... Försovit mig. Dom öppnade ju för 107 minuter sen!

Åh, det fick bli Willys-systemet idag. Tyvärr såg jag inte till den skrikande gubben, som förresten inte synts till på ett par år nu, däremot en massa andra slan samt en volvoraggare som köpte en platta IPA. Måste för övrigt vara den mest misslyckade volvoraggare jag sett, han kan inte ens köpa rätt öl för sin sort, om man misslyckas med att vara volvoraggare måste man vara skapligt tappad. Aivan/sad (En volvoraggare ska dricka cider, fulöl eller energidryck. Punkt.)
Själv så snatt... Öh, köpte jag lager-bärsabira, bärfis, tallis och stolpacka (solbacka).

Neeh, det får bli gamla hederliga systemet vid f.d. Cööp nästa gång. Där slipper man alla slan, utbudet är större och jag får träffa min bukis som joppar där. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

6,589

Hahaa! Säger bara "Peroni".

Jaaah, som Vulvoraggare är det som du säger Mortis. Kung, fulvodka med Eldorados apelsinjuice (ljummen) och eller Pervoking eller någon mer B-energidryck från tattar-Lidl. Körde ”raggarna” en ny Vulvo XCP 90 så är det sanna vaniljoraggare pffft! ”Lånade” ett cp-fordon under kvällen och gled fram på Hantrunkaregatan 18:30 och parkerade utanför som det alko jag är och ”gick” in. Ett flak KNUG och en pava Black Helvet. Nu väntar jag bara på att få ”komma” hem!

Tjillepitten

6,591

Mortimer Mus skrev:

Neeh, det får bli gamla hederliga systemet vid f.d. Cööp nästa gång. Där slipper man alla slan, utbudet är större och jag får träffa min bukis som joppar där. Aivan/smile

Ja det tyckte jag också var bra hela dom två gånger som jag besökt det. Aivan/smile

Bussföraren skrev:

Jaaah, som Vulvoraggare är det som du säger Mortis. Kung, fulvodka med Eldorados apelsinjuice (ljummen) och eller Pervoking eller någon mer B-energidryck från tattar-Lidl. Körde ”raggarna” en ny Vulvo XCP 90 så är det sanna vaniljoraggare pffft! ”Lånade” ett cp-fordon under kvällen och gled fram på Hantrunkaregatan 18:30 och parkerade utanför som det alko jag är och ”gick” in. Ett flak KNUG och en pava Black Helvet. Nu väntar jag bara på att få ”komma” hem!

Sann rutin och erfarenhet! *flaffa*

Eeh, det kan ha varit som så att jag "råkade" dricka "lite" öl i natt, så dråpligt! Det gör inget va? Hi-hä-he-hä! *Nervöst skratt.* Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

6,593

Jag är inte så säker på det, Mortis. Inte så säker på det... Default/ai

https://xam.nu/f/fy.png

6,594

N-n-n... nnnnu... nu blev jag också orolig med tanke på att det ser ut så här hemma hos mig idag måndag:

https://xam.nu/f/fubbar.nu.igeeeeeeeeen.png
Iiihhh-eeehehhääöh... *nervöst skratt* *kissssss*

Nämen då! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

6,596

Intag utav allt detta ovan borde resultera i ett trefvligt bs-resultat i morgon.

Väntar med iver på resultatet. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Äntligen!

Idag blir det nog en tripp till Blygatans perviga system för att sna... Köpa dricka! Därefter blir det väl att sperma runt lite här å var innan jag åker hem för en finurlig dödsrunk samtidigt som jag förtär min inköpta dricka, någon smaskig homoerotisk Åsa-Nissefilm blir det väl också. Aivan/smile

Själva då?

Skaparen av Mortiscism.

6,599

Låter som en förträfflig idé, Mortis! Själv tänkte jag först bege mig till glasbanken på Bangatan för att sn... köpa Polsk Homovodka och några Sju"komma"tvåan. Sedan in på tattar-Lidl för att införskaffa snackskörv, flensfyllda oliver och currywurst. Samtidigt där inne så ringer jag till ett av kina/thai/asien-haken och vrålar "TJING TJONG STYRSTÅNG!" och min beställning, i vilken jag då brukar få extra ingredienser helt gratis.

När jag varit och hämtat den så blir det en sväng in på Circle Gay för att tju... ööh... tanka spermobilen och kanske få smaka korv. Där efter kör jag hem, käkar och pumpar Ludgo-Pelle på +170dB. och kollar Moserfilm och homo-nekro-splatter via projektorn riktad mot husväggen ute på gården till alla grannarnas stora glädje. Korvdans sker samtidigt.

Efter det kör jag in och gömmer mig för A.P.P. och PIVA-personal under mitt kissblöta termotäcke i fyra timmar. När det lugnat ner sig smyger jag fram och sätter mig här vid pervokommandocentralen och postar en massa viktiga inlägg, samtidigt min halvmeter långa penisattrapp brummar hemtrefvligt i stjärtsingen min. Aivan/smile

Och jag antar att nedanstående autentiska fotografi visualiserar din utflykt till Blygatan idag, Mortis?

https://xam.nu/f/fm_pa_blygatan.png

Herre jisses vilket äventyr! Jag hänger gärna med! PunBB bbcode test

Jo, exakt sådär såg det ju ut (bortsett från Cööp-skyltarna)! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.