Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Ojsan! Hade tydligen ett gäng NGD-alternativ och en halva Tallis liggandes här. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 257 258 259 260 261 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ojsan! Hade tydligen ett gäng NGD-alternativ och en halva Tallis liggandes här. 
Tjohomo! Fann 5st KUNG samt 4 Pripps 7,2:or så skål på dig min pervade vän!
Kol kol era pervs som di säger i Polen... Lyckades "inte" dricka upp dagens ranson igår som består utav en halva Tallis och 5st. 7,2:an. 
Tallis ä grejer dä! Har du någon kuka-cola också?
Ja. Nya kukzero.
Snart är det dags! *pirr i vb:n*
*dansar korvdans*
En jefla tur att man inte dricker vin alltså! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/alko … ra-en-risk
Bussis: A'psis!
Oh, Three Farts Extra Fjong är alltså mest skoj-skoj för kapsylerna/kottarna?
Jaaah!
Om man tittar på gamla APK-listor så kan man se att "Three Farts Extra Fjong" ibland har blivit slagen av något billigt rödtjut eller en tillfällig ölsort. Dessa grejer har antingen försvunnit ur sortimentet eller fått ett högre pris. 
Tyvärr så är det oundvikligt att APK-värdet kommer att sjunka med tiden när allt ökar i pris. 
Oh ho hoo, vilken proffsanal(!)ys, Mortis! 
Du skulle ju lätt få jobb som gaytrader på Örkelljungabörsen!
Var nyss och... uuuhum... "införskaffade" nio stycken Three Farts Extra Fjong bara för det.
Jag har för mig att jag lämnat anal(l)yser här tidigare ett par gånger tidigare gällande den ekonomiska situationen. 
...Typ värdeförändringen på bajsutlösningar och kebabsås, valutakurs på kottar, kapsyler och monopolpengar, etc.
Länge sedan man drack Three Farts. Senaste gången var nämligen ingen höjdare, betalade 80 kapsyler för en 33 cl-flaska kissljummen öl. Den har inte hunnit få en andra chans än, så det får väl bli en tripp till Swingelstas glasbank. 
Mmmhm. Du kanske kan sköta min ekonomi då mot snurrepiller och seglis?
Men då så! Jag litar fullständigt på dig. Mailar över alla sådana där koder, kontonummer m.m. m.m. Bankdosan får jag skicka med DHL. Vad snällt utav dig.
Har ju kört 7,2:an ett bra tag nu. Var ju alltid Three Farts innan. Men idag blev dä dom igen. *bööörp*
Länge sedan man drack Three Farts. Senaste gången var nämligen ingen höjdare, betalade 80 kapsyler för en 33 cl-flaska kissljummen öl.
Mmmm... Kisssssss...
Men vart petalar man det priset för en sådan om man får fråga?
Tror det var i Norrpöking på Skitgamla Torget (ja, precis där musikrunkhjälpen spelades in förra månaden) under någon Augustifist för en hel del år sedan. Kissljummen Three Farts på 33 cl-flaska var den enda ölen som fanns i den tillfälliga utebaren, efter det drog vi förmodligen vidare till Wasa för att perva runt istället. 
Aaaah, jak förstårrrr!
Åh, jag hittade en gammal ekonomirapport som jag skrev en gång
: https://www.fittkramp.se/forum/viewtopi … 809#p82809
...Och en toa-träningsrapport
: https://www.fittkramp.se/forum/viewtopi … 878#p81878
Aha. Ack fistivaler och öltält ja. *suck* 
Och det var ena saker du länkade till.
Nå, är ni redo? Snart bara 6 timmar kvar. 
Sidor Föregående 1 … 257 258 259 260 261 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?