Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Här blev det floder med Tallis + Kuka-Cola Zero Rövberry framför "Nils-Poppe och hålet i väggen". 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 247 248 249 250 251 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Här blev det floder med Tallis + Kuka-Cola Zero Rövberry framför "Nils-Poppe och hålet i väggen". 
Lät trefvligt dä. Och bara tisdag idag ja... *suck*
Jo. Och nu är kladd-tanterna tillbaks igen. 
NÄÄÄJÄÄÄÄÄÄEEH... Fjuck!!! Måste skaffa något nytt varningssystem.
Bli sambo med en massa individer som rabiata kladd-tanter inte tål att vara i närheten av?
...Testa att flytta ihop med några gamla dementa kåta hetero-gubbar i 80-90-årsåldern! Varje gång du fuskar och tanterna kommer instörtande så kanske en scen likt "Tom & Jerry" kommer att utspela sig? 
Bleppe korkar upp kvällens tredje seglis inne på sitt rum. Börje, Nosen och August sitter samtidigt i vardagsrummet och tittar på TV med varsitt vrålstånd i mjukisbyxorna. De hade inte duschat på månader sedan de stackars jäntorna från hemtjänsten börjat totalvägra att komma på besök, lukten var dock behagligare än inne hos Bleppe. Men bara än så länge.
En bil stannar plötsligt till utanför huset.
"Ööuh. Ja känner igen den här lukteen!" *Host! Host* Säger Nosen. (Han fick smeknamnet i sin ungdom på grund av sin ofattbara talang att kunna lukta till sig fitta från flera kilometers avstånd.)
"Ööuh? Vaaah? Vilken lukt?" Frågar August precis innan dörren slås upp.
Asta, Gertrud och Lisa-Stina rusar in i huset, deras infekterade flytningar rann redan längst med benen ner på den sunkiga hallmattan vars ursprungliga mönster blivit oidentifierbart efter alla år av kladd och bortglömd städning.
"BLEPPE-PONKEEN! NU ÄR VI HÄÄR!" Tjoar Asta och tar sig in i vardagsrummet tillsammans med sina två vapendragare i jakten på Bleppe.
Det var ett ödesdigert misstag som snart skulle leda till massiv förstörelse, knullerier, slagsmål, brutna lårbenshalsar, hjärtattacker, slaganfall, död, utlösningar från samtliga hål och en efterföljande lukt som skulle kunna få den mest kvalificerade obducenten att blekna av illamående. Den enda som tog sig oskadd ur det hela var Bleppe, som nu hade öppnat sin sextiofjärde flaska seglis och satt och sökte efter nya hyresgäster som kunde tänka sig att flytta in.
Den slutgiltiga lösningen av kladd-tantfrågan hade äntligen hittats.
Du är ett geni, herr Mus! *bugar ödmjukt* *faller ur spermobilen* *blir villrådig* *börjar onanera*
En låda seglis, 12kg. kladdkaka, rektala snurrepiller och vhs:en laddad med Moser. Fredagsmyset har börjat!
Hurra! Inga kladd-tanter som kommer och klagar!
A'psis! Vare sig störningsjour eller polis bemödar sig att komma hem till mig nu för tiden då grannarna klagar på mitt fredagsmys, vilket dom knappt heller gör längre.
Så grannarna bor kvar?!
Modiga vaniljheteros.
Ja. Dom är fast i vaniljoamorteringshjulet, så det är visst därför. Rähähä!
*Fniss.*
...Och sedan när de skiljs och flyttar så har värdet på lyan plötsligt sjunkit med en mille och ingen ny vill flytta in. Undrar varför? 
Om några timmar öppnar systemet... MMH-MMMH! 
Om några timmar öppnar systemet... MMH-MMMH!
MMH-MMMH!!!
Ska bara gå på KBT först. *fnys* Så efter 18:00 kan speleverket dra igång! 
Nu så... >>
Btw... I klippet "Lördagsgodis" på min (k)anal har ett fan ställt en fråga också. Kul kul. 
Jo, såg det! Har fått en liknande fråga i min rulle "En sen afton i Norrpöking". 
...Men nu blir det action inne på rum 316!

*Smask, tugg, glufs!*
*Klunk, klunk, klunk!*
*RAAAP!*
*Zzzipp!*
*Fap, fap, fap!*
"Ynf! Isch!"
*FAP, FAP, FAP!*
"ÅÅH, NESSEE!"
*SQUIRTLE!*
*Klunk, klunk, klunk!*
MMH-MMMH!!!

Så oerhört müsigt det såg ut!
...och du fortsätter vara nyttig ser jag iom. att du blandar med Kuka Cola Zero.
Och "Lemnovo" datormojäng har du också! Jo jo, fint sa're va! 
Förresten... Vad är det för chips du spisar?
Mitt fredagsmys har pågått sedan 13:00 cirka. Då stod jag parkerad vid Apporrebergs Änd(tarms) hållplats och nostalgirunkade till sommarens minnen. Avslutade med en tur till Kukek norr om Norrpöking där den an(us)-rika pisserian Flenzo en gång låg. Nu är jag hemma och sitter på min Analintruder Elite 3000. Rövsmöret av allt sittande idag fungerar som lubrikant. På tal om chips så har jag chipstuttar. Lyssnar/ser på gossarna i Westlife och nynnar med till deras: "You fleshlight up my life".
Förresten... Vad är det för chips du spisar?
Bleppes spermaflarn med smak av spermakräm å bacon! 
Mitt fredagsmys har pågått sedan 13:00 cirka. Då stod jag parkerad vid Apporrebergs Änd(tarms) hållplats och nostalgirunkade till sommarens minnen. Avslutade med...
Låter gött dä!
Bussis:
Nu blev man ju inte mindre sugen på att få åka med dig. *flaffa flaffa flaffa*
Mortis:
Bra val.
*scccch* Berätta inte det här för någon eller några. Men idag kommer det bli söndagsmys! 
Jag vet att jag leker med elden, men jag har bytt lägenhetsnummer och namnskylt med grannen (utan dess vetskap) för att lura exempelvis tanter, så jag känner mig rätt säker. Hähä!
Göttöh!
Själv fuskar jag lite också idag.
Men har hört att det bara är 50 procents risk för bestraffning på söndagar, så det blir nog bara en av oss som åker fast. 
Rähähä! P'sis.
*KNACK KNACK KNACK*

Sidor Föregående 1 … 247 248 249 250 251 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?