Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Självklart!

Skaparen av Mortiscism.

Håhåhå!
Idag har tydligen systemet uppdateras lite med ett gäng nya flarror för sommarsäsongen som jag förstår det, så det blir en extra noga titt därinne på fredag! Känner jag lukten av ett kommande spermobip-test i Ingelsta? Flaffa! Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.

5,603

Oj va spännande! Aivan/biggrin Fick bajsutlösning bara för det. Återkom och berätta hur det utvecklade sig. Och nu är det nära tiiiiiiiiill... FREDAGSMYYYYYYYYYS!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

10:00
Spermobipnivå 1: Portarna öppnas och genast tar vi oss an en humledumle-dryck från det nya sortimentet. Jisses, denna alkoholhalt var så trist att man blir fullare av ÖIA's kranvatten. Tutar på spermobiltutan och kör vidare.

11:00
Spermobipnivå 12: Denna gång får det bli en uppfriskande långburk NGD för att skölja bort fittölen som testats. Inga nya höjdardrycker än så länge alltså. Tutar på spermobiltutan och kör vidare.

12:18
Spermobipnivå 29: Sveper en sommar-IPA med smak av hundpiss. Smaskens, men väldigt hög vaniljo-halt som kan förstöra ens rykte. Hoppas ingen såg mig dricka den. Tutar med spermobiltutan, rivstartar och kör tillbaks till det andra systembolaget. I fjärran hörs nu sirener från en polisbil. (Tror jag?)

Fortsättning följer.

Skaparen av Mortiscism.

5,605

Åh harry jevvlar!!! Aivan/shout

13:00
Spermobipnivå 48:
Har kommit upp i en betydligt högre takt, vilket passar utmärkt då snuten är hack i häl. Att ta sig förbi avspärrningarna och ens ta sig in i någon av butikerna är nu betydligt svårare. Sveper en Tjohomo-kalas-Apa, krossar flarran i plytet på farbror blå, tutar på spermobiltutan och kör vidare.

14:00
Spermobipnivå 70:
Tänk, snutadrularna är arga efter den lilla fadäsen som inträffade för en hel timme sedan och har nu skickat in helikoptern. *Fnys.* Lättkränkta typer. Butikerna är nu såpass igenbommade att jag kör sönder några dörrar för att ta bakvägen in och ut. Sveper en fläderdricka och... Åh nej.
ÅH NEJ!
FLÄDERDRICKAN ÄR ALKOHOLFRI! Aivan/shout Aivan/sad

Jaha, det var det spermobip-testet. Har tidigare förlorat genom att glömma bort att tuta efter att ha druckit upp, men aldrig genom att råka dricka alkoholfritt... Nu plockar jag med mig alla seglardrickor som jag kan hitta och brassar hem!

Skaparen av Mortiscism.

5,607

Vilken action! Någon bild på nya drickan? Aivan/smile

Nja, det fanns tyvärr inte så mycket nya grejer som jag hade förväntat mig. Måste ha varit nya beställningsvaror via hemsidan som man menade. Aivan/hmm
Nu blire 154:an! ...Den där mä bilden på båten.

Skaparen av Mortiscism.

5,609

Den känner man igen.

På't igen!
Får se om man går, sjungandes på de två textraderna från "Den lille kuksugaren", hela vägen hem igen.

Skaparen av Mortiscism.

5,611

JA JA JAA!!! Du kan bli en modern brandvakt som patrullerar alla gator och torg nattetid. Men istället för att gå och gapa att allt är bra och ringa i en bjällerklocka så kör du din grej istället? Det borde du ta upp med kommunen!

Låter käckt!
Får väl ta mig till rådhuset och snacka med dom. Om jag nekas är det bara att visa upp spermobilen och dra funkofob-kortet.

"Herr Mus förslag ogillas, och skall därmed-..."
"Stopp! Här e min Chevrosperm som jag är bunden till! Om det blir avslag så hänger jag ut er som funkofober!"
"...Ähum! Öh-ööh... Självklart så skall Herr Mus härmed få tillstånd att patrullera gator och torg nattetid, ringandes i en bjällerklocka och skandera (citat) "Jag suger kuk för hela slanten, jag suger kuk, jag suger pung, jag suger allt!" (slutcitat), å kommunens vägnar! Beviljas!"

Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

5,613

Så ska en flensosts-slipsten dras!

PunBB bbcode test Åh, pitten står, pitten står, pitten flaxar å pitten står!
Pitten står, pitten står, runka i Peking, spruta på Lasse! PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

5,615

Lasseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! https://xam.nu/f/ronk.gif

Sådär ja!
Sjöng hela vägen hem! Aivan/biggrin

...Det är tamefan ett under att man inte har blivit arresterad än när man har sjungit om att ge oralsex för hela slanten hela vägen hem! Aivan/shout (Äh, lika bra. Om någon hade stoppat mig i fylledimman hade jag kanske ändå skrikit "Öh! Äru homofob elle? Skaru ha stryk?! O.s.v, o.s.v, fyllecell, smisk, o.s.v...)

Skaparen av Mortiscism.

...GAAAAAY CLUUU-UUB!

Skaparen av Mortiscism.

5,618

https://xam.nu/f/seglis_stor.png

Här talade seglardrickan igår minsann!

Skaparen av Mortiscism.

5,620

Det är bra att ha någon som kan föra ens talan.

Yepp, även tack vare seglardrickan som gjorde så att jag kunde sjunga halvmilen hem.

Skaparen av Mortiscism.

5,622

"Symfoniiiiiiiin..."

Det finns områden där jag tjoar som bäst. Ibland undrar jag om något enstaka perv brukar hålla sig vaken där och invänta sången på morgontimmarna, likt ett barn som sitter och väntar på glassbilen? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

5,624

Poetisch!

5,625

En bild från i fredags, 2020-07-03:

https://www.orkelljungaidiotanstalt.se/vfaj/bleppe_pa_blojorna_de_bla.png
Klicka för större, idioter!