Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Fnö. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 220 221 222 223 224 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jävla segt intranät idag förresten. Jävla skit. Kuken stårrrrr!
Jaså? Här går det minsann undan. Spermhof bs7-lina, serrö! Dom perviga ettorna och nollorna glider genom dom extremt friktionsfria vitbruna kablarna med en enorm hastighet. 
Själv har man felia, vars nät knullade upp sig i hela landet igår tydligen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ad … ela-landet
Fnö! Så ghey!
Någon som har planer inför morgondagen?
Själv ska jag nog bunkra upp med seglardricka, snurrepiller och köra ett Åsa Nisse-filmrunkmarathon. Kuken får inte släppas förrän det har blivit lördag!
Låter mysigt det. Nu bryr ju du dig inte om glasbankens öppettider, men dom har stängt imorrn (båda två faktiskt) bara så du vet om du tänkt att shoppa seglis the vaniljo-way liksom... 
Själv ska jag klä ut mig i min fekaliserade kycklingdräkt och gå ner på pizzerian och ragga vid pissoaren drickandes 154-spetsad vit kladdig äggtoddy ur ett blekt Duralexglas.
Du kommer garanterat att få ragg!
Bleppe i kycklingdräkt. Låter sexigt ju. 
...Åh, nej! Systemet stänger ju snart!

*VROOOOM!*
Bleppe i kycklingdräkt. Låter sexigt ju.
Du får komma hit om du vill? Finns sovplats i vindsförrådet, alternativt tillsammans med mig i min mörkgröna lite "lätt" kladdiga sovsäck från 1982.
Tisdag... 
Gnööh!
Fredaah! Seglardrickaah! Müüüs!
*Runk, runk, runk.*
*flaffa flaffa flaffa*
Har redan gjort en räd mot glasbanken, rähähä! SKÅL! *klunk klunk runk*
Blir nog minst en till. Börjar sina här nu...
Hehu! Själv gjorde jag en räd precis innan stängningsdags. Det lokala dårhusfyllot (bortsett från mig då förstås) var också inne och köpte några bärs, så det blev verkligen ÖIA-stämning där inne. Därefter ställde han sig utanför willys och började svamla en massa osammanhängande skit, som han alltid gör varje dag.
*Flaffa, klunk, puff, puff, raap, BU.*
Jisses, blev rejält med dricka igår. Hemgången blev också ett äventyr, seglardrickans makt slår till igen!
Spännande! Inga korta minnes-sekvenser du kan visualisera här om hur det var?
Hmm. *Tänk, tänk.*
Gräl med några volvoraggare, men dom körde iväg.
En kort paus i något dike på väg hem. Försvann från diket snabbt när några andra vaniljheteros stannade till i någon bil och skulle "ringa polisen" (alt. rånbögmörda mig). "STANNA!" Skulle inte tro det grabbar. Tur att man kände till alla möjliga tänkbara gömställen, bakfickor och genvägar i det området. (Det är inte lätt att fånga en fulltankad Mortis på hemmaplan.)
Kom hur som helst hem svinfull med röven i behåll.
*phu* Men åh vad bra! Nu är Bleppisen (rel.) lugn igen. Volvoraggare är ju som sagt smygbögare hela bunten och vill slaska dolme konstant, det vet vi pervs sedan gammalt. Alltid bra att vara på hemmaplan när man ska ställa till med jävelskap, haha, så lätt att bara dra och gömma sig, hindra Anti Pervo-Polisen från efterföljande av spermobieln m.m. Jaaaao! SKÅL! (dricker 154 nu)
Jo men visst sörrö!
Men jag vet inte om dom 3-4 herrarna som jagade mig var volvoraggare. De som jag grälade med tidigare under hemgången var dock definitivt volvoraggare.
Tur att man befann sig i närheten av ett område som man kände till väl redan när man var en liten stjärtgosse.
Bra jobbat kamrat Mortimer.
Godmorgon kamrater!
Idag är det första maj
och då dags att bege sig ut på gator och torg för att demonstrera mot vaniljheterona och alla orättvisor mot oss pervs, institutionsidioter och spermobildårar! Detta i kombination med att det är fredag gör det hela ännu mera upphetsande och även ett ypperligt tillfälle att kombinera fredagsmys med lite nytta för en gångs skull.
08:32: Samling hos mig på Södra Lång för morgonfika a'la Bleppe.
09:46: Skapa seriösa plakat och banderoller med vårat budskap.
09:48: Titta på både Moserfilm och Åsa-Fiste, samt röka HÖMK.
10:23: Korvdans medelst gangbang.
10:36: Gemensam megaklunkning utav min spetsade seglardricka ur begagnad uridom.
10:47: Högljudd och mycket iögonfallande marsch till Stortorget.
11:00: Demonstrationen börjar.
Sedan är det fri aktivitet.
Gjorde ett plakat med texten "Batongterapi åt folket nu!" Syster Märta nickade belåtet när hon fick se mitt fina alster.
Rökte lite för mycket HÖMK innan gangbang/korvdansen.
Så efter att gangbang/korvdansen var slut så hade jag glömt hur man stoppade tillbaks snoppen (snoppen som fick en majbrasa igår). Så därför höll jag i den och lirkade med den både under marschen till Stortorget, under demonstrationen och under fri aktivitet. Men det fungerade! Alla vaniljheteron såg nämligen ut att bli väldigt kränkta/avundsjuka när vi tågade fram. 
Sidor Föregående 1 … 220 221 222 223 224 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?