4,226

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

På precis samma sätt agerade vakterna på Hultsfred 1995 när dom skulle avvisa den goda Onkel, a.k.a. Bajsmannen. Dom gick fyra pers bakom honom på någorlunda behörigt avstånd när han eskorterades ut. Aivan/sad

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

20:30
Mätt och belåten kravlar jag mig iväg obemärkt med spermobilen från vakternas synhåll. Jag brassar iväg till Homoscenen för att se Pervles uppträda, precis som samtliga festivalbesökare som står längst fram halar jag fram dasen och vrålrunkar i takt med musiken. Röker lite mer SHÖMK, en bussig kille bjuder mig på seglardricka och snurrepiller. Känner hur det spännande illamåendet börjar infinna sig, medvetandet börjar att ge vika, och eftersom jag tycktes mig se Ostis idka samlag med Syster Märta inser jag att jag uppenbarligen hallucinerar dessutom.

Skaparen av Mortiscism.

4,228

Härligt.

Det är full fart på  Mortimer hör jag. Jag ska strax upp på scenen när Lena Fistarsson ska framföra sin Bajsa i neon, varvid jag tänkte stagebajsa.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

4,230

Nämen guuu' så härligt!

Jag har ju fått ett Bajsstagepass,  Bert Karlsson fixade ett åt mig.

Thumbs up Thumbs down

21:30
Känner att jag luktar svett, men hittar någonting magiskt. En tankbil full med innehållet från bajjamajjor, jag drar igång slangen på tömning och duschar av mig. Åker runt på spermobilen och kramas med folk.
22:00
Ser Lena Fistarsson, och sedär, Ostis är med på scenen. Försöker leva mig in i stagebajsningen, men känner att jag fått i mig lite för mycket. Kräks på scenen, ett gäng springer upp på scenen och börjar slåss om vem som ska få äta den. Röker ännu mera SHÖMK.

Skaparen av Mortiscism.

00:45
Vaknar backstage bland kondomer och en skarp smärta i ändtarmen, allt SHÖMK är slut. Hoppar på spermobilen och sticker hem till ÖIA, får KBT av Syster Märta och indragen frigång. Det var fredagsmyset för denna gång!

Skaparen av Mortiscism.

Håhå, snart är det dags igen! Känner nästan redan hur det spännande illamåendet börjar att infinna sig.

Skaparen av Mortiscism.

Hör med Bleppe, han brukar ha snurrepiller mot detta.

Thumbs up Thumbs down

4,236

Det finns. Både gröna, blåa, gula och röda. Aivan/smile

*Tar en av varje, sväljer hela skiten samtidigt. Tänker: "Måste man betala?" Skiter i att fråga. Trippar som fan.*

Skaparen av Mortiscism.

4,238

Ja dom kostar. Du är nu skyldig mig tre colakapsyler och en tallkotte!

Här är fredagsmyset redan igång. Bifogar en ögonblicksbild ifrån min enkla boning:

http://xam.nu/f/2017.png

Trippar skithårt fortfarande. Har inga kapsyler. Tänker: "Går det bra att betala i natura?" Men skiter i att fråga. Smiter.

Skaparen av Mortiscism.

4,240

Natura får det bli. Kom hit nu din lille lurifax där så ska du få smisk på bara stjärten! Iiihihihihi... *kör efter Mortis fnissandes och med utsträcka armar och vb*

Inser att min vb är fylld till bredden, får panik när jag tror att Bleppe ska knycka mitt bruna guld.

Skaparen av Mortiscism.

Imorgon är det dags igen!

Skaparen av Mortiscism.

Jag ser fram emot en bevakad frigång i morgon. Vi ska besöka Kärnreaktorerna i Oskarshamn för ett studiebesök. jag har lovat att hålla mina fingrar och lemma i styr. Jag tror syster Fekalia som är övervakare kommer att ordna en happening  i bassängen men jag låtsas vara ovetande.

Thumbs up Thumbs down

Spännande! Själv har jag redan smygstartat myset genom att skita på mig i sängen. Dock blev korven så pass solid att man knappt kan värdesätta den i bristolskalan, man kan ju slå ihjäl någon med den här doningen, sitter och funderar på om man kan använda den till något roligt senare under dagen.

Skaparen av Mortiscism.

4,245

Använd den som dildo på dig själv. Aivan/smile

Oj oj, så det kan gå, Det blev överraskningsparty i  reaktorbassängen med bajsbad. Strålningen kittlade så till den milda grad att jag fick årets största spontanutlösning vilket fick  kylpumparna att haverera. Jag tror i alla fall att det var bra för min terapi.

Thumbs up Thumbs down

Själv avslutade jag kvällen med ett trevligt fiskknulleri. Fick först upp en gädda och en mört, därefter munknullade jag båda, tills jag fick upp en elektrisk ål. Ålen åkte in i röven, fick brutala stötar, svimmade av njutning, sket på mig. Aah.

Skaparen av Mortiscism.

Då var det dags igen! Hur ser planerna ut idag för er? Själv ska jag inleda dagen med att bajs-trakassera folk på stan och skrika obsceniteter.

Skaparen av Mortiscism.

Usch då. man ska ju vara snäll mot folk. Själs brukar jag springa fram och krama folk spontant, oftast brukar dom försöka slingra sig loss. Förstår inte varför dock, trots jag alltid är nybadad i bajsbadet efter batongterapin.

Thumbs up Thumbs down

Känner igen mig lite angående det där att kramas efter bajsbad. Idag bestod eftermiddagens fredagsmys av så jävla mycket seglardricka och snurrepiller att jag just nu inte ens vet var jag befinner mig någonstans. Jävla Bleppe som ska skicka saker gratis med posten när man precis har blivit ren och fått tillbaks tillståndet för frigång. Vaknar väl upp någonstans som vanligt i Östeuropa i övermorgon på en pråm med 20 använda kondomer i rövhålet och en försvunnen spermobil. Fan ta dig Bleppe, jag ska knulla dig med en julgran när jag kommer hem.

Skaparen av Mortiscism.