Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Själv brukar jag lyxa till det med ett nummer Bamse från -77. Brukar låtsas att jag gör en 10.000 meters Bamseklubben

Skaparen av Mortiscism.

Det är ju fredagsmys och Pervsommar som kombo. Jag har bevakad frigång och  agerar midsommarstång liggandes på rygg. Just nu håller dom på att klä penisen med  brännässlor och begagnade tamponger.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Bleppeee! Kom och öppna då! Har stått utanför och väntat i timmar på att få delta i kvällens aktiviteter Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Ja Bleppe öppna nu, jag tror jag har bajsat på mig.

Thumbs up Thumbs down

Nefan Bleppe, nu har jag å Ostis köat tillräckligt länge utanför din lya, måste dra tillbaks till ÖIA innan Syster Märta drar in min frigång. Tack för lunchen från dina herrtrosor, Ostis!

Skaparen av Mortiscism.

Vassego. Yggggnnhhh *krystar en bristoltvåa*

Thumbs up Thumbs down

Misstänker Bleppe kommer vakna i ett soprum om några dagar lätt snurrig och med ett brett brunt leende.

Thumbs up Thumbs down

4,208

Ujujuj... *snurr snurr* Vaknade precis upp efter midsommarfredagsmyset. Brunt leende: Svar ja. Inget soprum den här gången faktiskt även om det var en högoddsare. Nä, den här gången vaknade jag upp naken hängandes igenom ena kransen uppe i en midsommarstång och spermobilen i den andra kransen på den lokala bygdegården. Aivan/neutral (?) Spermatiserad sill och Porjus Akvabrun i kombination är lurigt. Redan efter att jag lekt "Ritsch ratsch filli-runk-runk-runk" runt stången började jag känna av det. Men annars var det trevligt. Aivan/smile (tror jag)

Hur var er midsommarpervohelg då? Ursäkta Mortis att jag inte öppnade. Var (väl) lite trött. Skickar några gram SHÖMK inrullat i en rosa lätt begagnad vuxenblöja XXXL till dig som kompensation. Kladdkram?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

*SPLASCH*
Gruppkladdig kram

Thumbs up Thumbs down

4,210

*lycka* *pumpar ut allehanda kroppsvätskor* Mmmmmmm...

*slipp*
oj råkade vist halka.

Thumbs up Thumbs down

4,212

*pump pump pump...*

*Går förbi och fyller en doggy-bag med godsakerna, då resterna från midsommarkäket tagit slut. Tänker: Måste man betala? Skiter i att fråga... Halkar.*

Skaparen av Mortiscism.

Misstänker Bleppe kpmmer se till att du landar "mjukt"

Thumbs up Thumbs down

4,215

Jadå. Har vecklat ut en grön vuxenblöja att landa på.

4,216

Snaaart är deeet...

FREEEEEEDDDDDAAAGSMYYYYYYYYYS

Thumbs up Thumbs down

4,218

Aivan/lol

Står med min biljett utanför entren  till Pervopalooza och väntar på Bleppe och Mortimer. Jag fick helgpermis (bevakad så klart) och har en nykissad och fin självkramartröja i blått som syster Latrina sytt. Jag kan dock inte få upp biljetten ur fickan.

Thumbs up Thumbs down

Nu ska ni få mitt fredagsmys i detalj!

13:00
Vaknar i panik, gårdagens aktiviteter gör att det bubblar värre än någonsin i magtrakten, får bråttom. Försöker hitta startnyckeln till spermobilen, lyckas inte hitta den, kravlar mig ut i korridoren i ett kvarglömt rullstolsvrak till badrummet. Inser att toaletten inte kommer att överleva detta toalettbesök, sätter mig därför i badkaret. Kaskadskiter. Förlorar medvetandet av upphetsning.

Skaparen av Mortiscism.

14:00
Vaknar upp, utmattad och lycklig i badkaret, utropar "FRUKOSTDAGS!" och slevar i mig av det bruna guldet. Tänker att om varje morgon börjat såhär under den legendariska "guldrushen" -95, så hade jag haft råd med det största rummet i A-blocket och den lyxigaste spermobilen som någonsin rattats på ÖIA. Nåväl.

Skaparen av Mortiscism.

15:00
Undviker att prata om morgonens händelser när jag rullar in i dagrummet, med risk för att utsättas för avundsjuka blickar. Smyger in med spermobilen i "Block X" (där ÖIAs svarta marknad ligger, för er nya runkarounds som inte fattar), där jag inhandlar en helvetes massa SHÖMK och den där spermobil-turbon som jag sparat till så länge.

Skaparen av Mortiscism.

15:30 - 18:00
Som ni vet blev mitt rum, 316, en verkstad för att bygga den ultimata illegala spermobilen på 90-talet. Det är det än idag, dock i mindre skala. Bussmonstret, som tagit en paus från meckandet, satt nu och meckade med sin yoghurtbössa. Han frågade varför badkaret var fullt med bajsrester lite avundsjukt, jag ljög och låtsades som ingenting. Monterade dit min nyinhandlade turbo i spermobilen. Tog lite SHÖMK, inväntar kvällen.
Fortsättning följer.

Skaparen av Mortiscism.

4,224

Ostfralla skrev:

Står med min biljett utanför entren  till Pervopalooza och väntar på Bleppe och Mortimer. Jag fick helgpermis (bevakad så klart) och har en nykissad och fin självkramartröja i blått som syster Latrina sytt. Jag kan dock inte få upp biljetten ur fickan.

Så bra. Adekvat klädsel också. Aivan/smile Ska hjälpa dig få fram biljetten så fort jag anländer. Förresten... En liten detalj: Vart arrangeras festivalen i år?

19:00
Kvällen är här, turbon på permobilen fungerar och är brutal. SHÖMK:ad som fan åker jag till Pervopalooza i mindre laglig hastighet, observerar Ostfralla vid entrén, skriker "TJENIS!", inser att bromsarna inte fungerar. Åker in på festivalområdet (Måste man betala? Skiter i att betala.), kraschar in i ett gäng överfyllda bajjamajjor. Inser att jag är hungrig, och sätter igång med att äta. Vakterna som kommer dit för att föra bort mig klarar inte av synen de ser, och låter mig istället vara ifred.

Skaparen av Mortiscism.