Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Det slutade med att kiosken vältes och dom jagade iväg mig, arga om bin och bruna om munnen. Otack är världens lön men ja det fanns både pervola och Spermvadd men det sålde inte så bra.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 166 167 168 169 170 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det slutade med att kiosken vältes och dom jagade iväg mig, arga om bin och bruna om munnen. Otack är världens lön men ja det fanns både pervola och Spermvadd men det sålde inte så bra.
Ok. Hade jag varit där hade det sålt bra kan jag lova.
Du är allt konsumtionssamhällets pervepelare nummer ett.
Ja. Jag har gott om monopolpengar, kottar och kapsyler ska du veta.
Kapsyler? Låt oss tävla om vem som kan få in flest under förhuden!
Åkääj!
*fipple fipple* *pust pes* 53 fick jag in.
*pffth* titta här då!
*drar fram en aladåb av det sällsammare slaget*
*fipple fipple*
asch blev bara 23.
Men... men det där är ju inte kapsyler. Det är ju medicinbollar!
!!!
Oj *rodnar* det är det visst ja. Batongterapin får vissa biverkningar. Ska ta upp det med syster Märta nästa rond på Måndag.
...7...8...9... *Flapp frrt shlwop* ...Och en snusdosa! (Kapsylerna tog slut.)
Skulle gissa det går bra att låna kapsyler av Bleppe.
Miiiiina vackra kapsyyyyleeeeer... *väääs*
Några försvann i toaletten, då jag lekte "gömma nyckeln" i kolagrottan dagen innan. Med kapsyler. Skär alltid så friskt.
En mesigare variant av "1man1jar", bra uppvärmning till fredagsmyset.
Kom till Kalmar nu på fredag Mortis så ska jag visa dig stan och bjuda in dig på ett Bleppiskt fredagsmys hemma i min mysiga lägenhet! Ostis har varit här flertalet gånger (fast han minns det inte själv alla gånger) och kan nog intyga att det är något man ska kunna kryssa av på sin 'bucket list'.
Låter ju majsigt! Hur är ditt fredagsmys planerat? Blir det spontana grejer, eller har du allt schemalagt och klart?
Det är strikt schemalagt!
Jo det kan jag intyga. sist jag blev inbjudet till Bleppe på ett fredagsmys så var det 25 tätskrivna sidor med förhållningsregler och strikta scheman. Allt från snibbstorlek på VB och doftljusen när Moser-VHS banden ska spelas.
Helt korrekt!
Har idag reviderat fredagsmysets förhållningsregler och schemalagda aktiviteter en aning...

Hoppas det inte skrämmer dig från att komma hit i morgon, Mortis. *flaffa*
Imorgon? Inte på fredag då?
...Eller är det schemalagt med uppvärmning redan imorgon, för maximal njutning dagen efter?
Ursäkta. Stark NGD idag... Menade så klart på fredag.
Något man ska ta med? Klädsel? Lavemang? SHÖMK?
En Elloskatalog från 90-talet, använda strumpbyxor, SHÖMK, rosa diskhandskar, Prins Charles-mask, strypkoppel och ett glatt humör. 
Bleppe. Har du tillräckligt med vaselin? Jag har tre nerspermade exemplar av Hobbex från 77 duger det?
Jadå. Har 12 tunnor här. Och ja; Hobbex ger alltid bra sädestömmningar.
Sidor Föregående 1 … 166 167 168 169 170 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?