Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Jaaaaah! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 163 164 165 166 167 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaaaaah! 

*nostalgirunkar*
Man får spännande träffar om man bildgooglar olika kombinationer av sökorden: saft, Bleppe ,ostfralla, fittkramp, bajs, fredagsmys med mera.
Ja. Jag hittade ju tn5oh som textfil när jag googlade bajsutlösning. Aaaah! Internet... Vilken härlig tid att leva i.
Nu är jag på Moserinstitutet i Düsseldorf lagom till fredagsmyset eller som dom säger här ner gemütlichfreitag. Syster Brunhilde håller på att göra i ordning en redig tysk batonterapi iförd lederhosen och joddlandes Die lemmen hoch.
Meh! Lyllos dig ba... Men kul att höra. Hur skiljer sig den tyska kbt:n från den svenska? Är surkål och currywurst inblandat månne?
Du ska även få en fin souvenir sen innan du transporteras hem har jag hört...

Ja dom är måna om sina klienter. Här har många celebriteter varit inlagda. Både Adolf Shitler, Pissolini och Albert Pervstein har varit här. I moderna tider har Steve Bögs, Elon Pervsk och Steven Pervberg anlitat institutets tjänster.
Det flaffar vi på! *FLAFFA FLAFFA FLAFFA FLAFFA*
Snart är det fredagsmys kombo med Syster Märtas namnsdag. Jag kommer tillbaka till ÖIA från Moserinstitutet på torsdag.
Hurra!
Hur är det i utlandet då?
Tyskarna kan sin sak kan jag säga. Eftersom jag sitter inspärrad i terapiavdelingens högrisk-lab så har jag inte kunnat turista i Düsseldorf än men syster Brunhilde säger att jag ska få bevakad frigång på tisdag för att kunna besöka de berömda bruna kvarteren, "Brown Light District". Det ska blir trevligt.
Det går rykten här på institutet att självaste Veronica Moser ska komma på besök i morgon.
Wow! Försök att fixa en autograf åt mig är du bussig. Om du nu inte blir totalt brownstruck'd när du träffar henne...
Ska ske!
Iiiih!
*pirr i vb:n*
Vassego här får du, Du kommer få ett extra fint paket på fredag med ett innehåll som Moser ordnade. Det blir en överraskning, eller ja kanske inte så överraskande innehåll. Skickat med DHL.
*BUBUBUBU* Tack tack TACK!!! Iiiiihi...
Du noterade väl att det var skrivet i brunt?
Jaaaah! 
Det är stort halabalo i dag när Syster Märta har namnsdag (Vilma) och fredagsmys. Jag köpte en liter finaste tysk alp-vaselin till henne. Fredagsmyset har så mått satt igång med att syster Latrina bjuder på Kladdkakor och extra gul varm dricka.´
Men gissa vem som har namnsdag nu på onsdag?
Ååh vad gott du får. Nu på onsdag sa du... Hmmm... Kan det vara Bleppe och Bleppina? 
näeeeeee, tänk Tyskland, tänk kladdiga VHS band, tänk kvinnan med god aptit, tänk romantiska möten.
*knak knak knaak*
tänk nån som glufsar i sig stora mängder potatismos med brunsås tänk mos mooooos, tänk brunt, tänk kärlek.
VERONICA!!!
Sidor Föregående 1 … 163 164 165 166 167 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?