Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Sickna ena. Här får du en skvätt återhämtningssperma *fap fap fap.....squirtle*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 149 150 151 152 153 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sickna ena. Här får du en skvätt återhämtningssperma *fap fap fap.....squirtle*
Mmmm... 
Hade även ett Musse Pigg plåster att tillgå, så nu är allt bra igen.
Syster Märta föreslog en omgång återställande batongterapi om det behövs.
Ja men det kan jag testa.
Det är inte farligt då?
Ser även att PP's sida är i ny regi nu.
Nämen, har Bleppsingen gått och blivit partisekreterare på gamla dar.
Ja jag tror det.
Partimötena brukade vara trevliga när jag var involverad. Det var tider det *nostalgisk* Syster Märta sa att jag inte längre fick vara partiledare då det kunde störa min terapi. Du kanske vill ha min medlemslista, dom är inte många så det ryms i en frimärksficka där jag skrivit ner det på baksidan av ett gult skilling bankofrimärke. Det är ju feltryck så måste vara värdelöst då.
Äkääääj!
Bara skicka det. Men du kanske vill bli partysekretär igen eller vad det nu hette?
Jag skickar dig två kladdiga NG-doppade frimärken a' 7kr./styck som tack för det där gula.
Tack va generöst av dig. Nu kommer du ju att gå med förlust. Fick dom just och tänkte slicka fast dom på svängbädden som dekoration. Men vad händer? Grooooovy börjar se färger och snurrgrejer... ohlala..

Måste vara dom där Mussepigg-plåstren som ställer till det...
(ep-anfall)

Pervdrake gör en hypnotisk gest igen:

Flaffa!
Snart är det fredagsmys igen. Syster Latexia och syster Latrina har jouren på fredag. Dom har tisslat och tasslat på sjuksköterskeexpeditionen om nån slags överraskning på fredag. Jag undrar vad det kan bli?
Jag vet vad det är eftersom det är jag som har bidragit med självaste "saken". 
Låt mig gissa, har det att göra med nånting som absorberar stora mängder gul vätska och brun kräm, är sprängfylld och har en pikant doft?
Mmmhm.
Oj. Undrar vad syster Märta kommer att säga när hon kommer tillbaka från personalutbildningen i Düsseldorf på måndag?
Oj. Undrar vad syster Märta kommer att säga när hon kommer tillbaka från personalutbildningen i Düsseldorf på måndag?
OSTFRALLAAAAAAAAAAAA!!!
Antagligen.
Så ja! Då var din present färdig. Ska telefonera någon budpojke i morgon som kan leverara den till dig i illfart. Märta kommer bli såå imponerad och du så baton... omhuldad.
Åh vad det spritter i snopp.. kroppen av nyfikenhet. Träffade Vrakis förresten som sitter i isoleringscell 12B i den östra flygeln. Vet inte riktigt varför han hamnade där, det var nånting om reaktiv bajsutlösningssyndrom och bristolnolla i kombination, nåväl han har snickrat ihop en fredagsmyspresent till dig som syster Fekalia skickade med UPS. Undrar vad det kan vara?
Sidor Föregående 1 … 149 150 151 152 153 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?