Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Ok. *ruuumble* *buller* * skak*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 131 132 133 134 135 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ok. *ruuumble* *buller* * skak*
Fredagsmys på pervostadsfest! Tjohoooo! 
Ohhh
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄLMAAAAAAAAAAAH!!!
*smask tugg bööörp* Så ja! En Bleppzone nere. Och så några blöjvarma NG-spetsade NGD på det och så är man redo för en ny kladdig brun kväll på stan.
Vad du lever Livet Bleppsingen. Du har väl ett entourage av fnittriga gymnasieflickor och gräddan av dramatens förstaårselever som suktar efter det ljuva livet.
här är det snart dags för kvällens batongterapi i sedvanlig ordning. Men jag litar blint på syster Märtas terapi nu med hennes flitigt arbetande kollegor syster Fekalia, syster Latrina syster Latexia och nytillskottet syster Fista.
Aaaah tänk fö' ja haa däääää'! *mallig*
MIIIIKAAAA HÄKKINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!! Ja för fäen... Rajdiraj...
åååååhhhhh. ROOOOOOOOOOONNNNNNYYYYY PIIIIIIIITTTTTTTTEEEESSSSSSSSSSSSSOOOOON?
*flaffa* Godmorgon. Seglardricka silad genom NGD och blandad med Grappo är en riktig snurr-kombination!
*kleta kleta* *flaffa flaffa flaffa* *klunk klunk klunk* *squirt*
Ska du börja fredagsmysa så tidigt? Syster Latrina ska ta med mig ut på promenad i dag för en batongterapisejour i parken. Sen blir det cirkus Pervscott, hörde det ska visst vara både bajsbad och trampolinperversioner.
BLAAAUUUUUUUUUURGAAAAAAAAAAH!!!
Snurr...ar...i...huvu...däääääääääääät. Uuuuuhu...
Iihii hihi hohoo hahaa...
Såg du hade lagt in ett nytt ord. La in det i kön. Fått ett ryck och börjat skapa lite som du kankse noterat. Siktar in på förstaplatsen på FHOF
Tror det är min stalker (som varit tyst länge) som skickar in ord i mitt namn. Eller så är det bara snurrepillerna som gör att jag glömmer bort att jag faktiskt Har skickat in ord.
Så bra att du skapar. KBT:n verkar ju hjälpa. (?)
KBT, du menar kognitiv Batong-Terapi?
Ja.
Snart snart snart!
*pirr*
Oj höll på att glömma. Vad blir det för trevligt fredagsmys i morgon för dig då?
Fick brev från tullverket i går. Hade visst beställt för många Super-Fist-Ganja- Eroticon-Drill-set så importkvoten från Bangkok blev fylld i en enda beställning. Hur ska man mut.. glädja tullarna så pake...jag menar konteinern smidigt kan glida igenom?
Har legat ute på gräsmattan och lögat mig i sola hela dan insmord i spermatiserad långfil.
Du ger dom erotiska Polaroidbilder av dig själv. Varsin stjärtvarm Snickers kan även vara på sin plats utöver detta.
9 timmar kvar till FREEEEEDAGSMYYYYS!
JIPPIIIIIIIIIIE!!! 
Fredagsmyset har börjat så smått med en påse ostbögar varefter det ska bli jordnötsbögringar och pervopicknick i det bruna. Syster märta har gjort i ordning en kulinarisk picknickkorg med allehanda delikatesser.
Trevligt trevligt. Kanske ni träffar på några sådana här då.
Jag sitter här och värmer upp både blöjan och spermobil-dynan med NG-kiss. Aaaah! Snart iväg till pizzerian och ragga inne vid pissrännan. Skål!
Sidor Föregående 1 … 131 132 133 134 135 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?