Sv: Dagens Ord: musarm

Precis dom ja.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

I kväll blir det skönt. Jag har frivilligt ställt upp som raketstöd. Jag kommer att ligga med stjärten i vädret så kan dom sticka raketpinnen i stjärthålet och fyra av.  Efteråt kommer jag ligga i en snödriva och dra av några rejäla sater rakt upp i vädre med förhoppningen att det ska glädja alla i bygden.

Vad gör alla ni perverterade Fittkrampade i natt?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Vad duken såg ren och fin ut. Alla spermafläckar borttvättade och nyarsfint?

Thumbs up Thumbs down

Ostis: Du är en sann glädjespridare, det hör jag det! Aivan/smile Testat att även använda urinröret för raketavskjutningar?

Vrak: Så ska det se ut! Smaskigt värre. Ska man ha det riktigt riktigt fint kan man garnera med en persiljekvist ovanpå. Det ger ett exklusivt och gourme-aktigt intryck.

Själv vaknade jag i en snödriva med stjärten i vädret och med ett fånigt léende på mina nariga läppar. Nu ska jag åka och köpa pizza.

Bleppisen: blev det en god  spermapizza med pitoresk bajssalad?  Jag ska prova använda urinröet nästa helg. Det borde kittla extra skönt, fick några raketer över.

Thumbs up Thumbs down

31 Senaste redigerad av Bleppe (2011-01-02 20:17:23)

Det blev en dubbel Spermzone med urinmarinerade varbölder, halal-slaktad geckoödla och bearneise.

http://i55.tinypic.com/xc94xl.jpg

Åh gu va gott bleppisen antar det bruna är mosat direktimporterar bajs från  Tyskland?  Ska du blanda till drinkarnas drink, dräparn,  till den? Nyårsfint minsann inga spermafläckar nånstans.

Thumbs up Thumbs down

Ja, det är direktimporterat knödelbajs från södra München. Sen blir det en Dräpar'n ja. Och tar Baileys'en slut får jag väl blanda med diarré. :9 Jo, jag hade precis sköljt ner ner dom sista kroppsvätskorna i slasken innan kortet togs.

34 Senaste redigerad av Ostfralla (2011-01-03 18:04:34)

Bleppisen, kanske toppa Dräparn med en liten spermasats så blir den extra saftig. Jag kan posta en sats till dig i ett ofrankerat brev. Risken finns dock att det fastnar i postsorteringen då någon sugen postsortererska känner vittringen av gammal intorkad sperma och lägger beslag på brevet.

Nä nu börjar jag bli lite irriterad på den store guden Daniel, även om han är perfekt och ofelbara så prövar han mitt tålamod med alla dessa uteblivna ord....
Daniel, Föd mig med färska smaksiga snuskiga ord!!!!!

Thumbs up Thumbs down

Mmm... Bra idé att toppa den. Ska testa det senare i afton efter att jag har dragit i mig mitt hembryggda kalsongvin och omdömet fullständigt gett upp.

Vi kanske måste böja oss ner och be en bön tillägnad Daniel för att det ska hända något? Jag tänkte då använda mig av en sämre begagnad kattsandlåda som bönematta, en blöja runt huvudet och en solkig vit klänning, stulen ur närmsta Myrorna-klädcontainer. "DDDAAAAAANIEEEE-EEE-E-E-EEEL ÄÄÄÄR STOOOOOOOR..." o.s.v.

Ahhhha kalsongvin. vilken gourmé du är Bleppisen. Äkta fransk eller spanskt årgångskalsongvin?

Dräpar´n; originalet
  http://www.e24.se/multimedia/dynamic/00187/christerpettersson2_187155s.jpg

Thumbs up Thumbs down

*spruuuuuuut*

Gick det i  vuxenblöjan igen?   *ynf* *ynf* *ynf*

Thumbs up Thumbs down

Ostis: Det är spanskt. Och ja: Det gick i vuxenblöjan igen. Snart dags att vrida ur den, eftersom det är den enda jag har.
Tror minsann jag ska inmundiga ännu mera dryckjom i afton igen.

Bleppisen visste du att  skotska whiskeydestillerier  betala stora pengar för  väl infuktade vuxenblöjor. Dom stoppar dessa i ekfaten just för att få den rätta aromen.  det är det hemliga knepet varför mackmyra och andra finkel-unk inte smakar som riktiga män. Samma sak med coca Cola, det är den hemliga ingrediensen som är väl förborgad bakom lås och bom, ja förutom vi fittkrampare som känner til  det förståss.

Thumbs up Thumbs down

Tack söta Ostis. Det ska jag undersöka.

Här kan man få lite inspiration eller bara som runkmaterial: http://humorbloggen.se/humorbloggen-334.shtml

Gillar "Bajs bus" och "CP-bluffare".

Porrkalsong kanske ett nytt fittkrampsord?

Väl använda kladdiga kalsonger som dras på vid porrsurfande.

Thumbs up Thumbs down

Det kan du nog utveckla något utav. Nu börjar pungen bli allt bra svullen i brist på nya ord. Men oboj... vilken sprut-å-kladdfest det kommer bli sen när man får tömma till ett nytt ord.

http://i51.tinypic.com/168sh9g.gif

Så ren å fin den är.  Var är den mögliga flänsklägget?

Thumbs up Thumbs down