Sv: Juletid

Bra bra! K(n)ollade också denna (a)nal innaj ga åkte...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Här var man mindre nykter igår jah... Stavar så fint.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Än roligare är det om man vaknar upp i sina fyllångor och pissdoft och inser att man gaymailat sin DV eller slavdrivare under sitt rus ti-hi!

Tjillepitten

Sv: Juletid

Det är ju en klassiker.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Som när jag skrefv till min kontaktperson hos arbetsförnedringen och bad denne att dra åt helvete för ett par år sedan. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Rähähä! Rätta ToF-takter det!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Jaaah sånt brunkar uppscattas bland cumtorsvolk och myndighetsidioter, rätta takter Mortis! Annars kan man göra cp-inlägg på exempelvis Fistbook på lyran för att sädan 13 timmar senare se vad man fått för reaktioner och cummentarer.

Tjillepitten

Sv: Juletid

Det har man ju också gjort. Därför Blepp inte har FB längre... Aivan/rolleyes

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Det är därför som man enbart håller sig till fittkramp när man vill skriva något efter en sisådär 17-18 liter bärsabira!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Du är vis du Musis, sanna mina ord...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Hur brunkar ni snuskgubbar julpynta hemma?

Själv hänger jag begagnade vb:s, tomma ölburkar, seglisflarror blåvita avspermningsband, sillar, pubeshår och bilder på "Loket" i den helbruna julgranen som överallt i övriga "hemmet", samt fjäll från diverse fiskar som används som glitter, bara för att nämna några av mina fina juldekorationer. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Drar fram en minigran och ställer på traven lastpallar jag använder som vardagsrunksbord/säng. Gamla intorkade kådisar hängs i granen samt en bajsig röd buttplugg blir själva kronan på värket. Jag tillverkar egna ljuslyktor av tomma långburkar och värmeljus för att skapa en homomysig atmosfär. Strösslar runt lite mjäll för att skapa en vintrig känsla medans jag slörunkar till bilder/klipp på Arne Bajse m.fl julvärdar. Efter ett par stänkare så blir man lite röd om näsan, jaaah förutom ollat som man plågat till döds.

Tjillepitten

Sv: Juletid

Mmmm, det lät majsigt å trefvligt det, Bussis!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Hur jag julpyntar hemma?
Det brukar man ju kunna se i "The Three Pervs"-julspecialfilmerna. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Jaah det har noterats! Och så fina tavlor du har uppsatta på väggarna!

Tjillepitten

Sv: Juletid

Yepp! Vi får se hur det pyntas i år! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Mortimer Mus skrev:

Hur jag julpyntar hemma?
Det brukar man ju kunna se i "The Three Pervs"-julspecialfilmerna. Aivan/smile

Ti-hi! Jaaah så fiiiint! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Uppesittarkväll hos Bleppe i afton med allt vad det innebär. Dricka och tilltugg finnes. Men ta gärna med en massa sådant själva! Röveraskning utlovas också... Välcummna! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Jisses, det vore nåt! Jag hade tagit med mig duplo-säcken och ett gäng festliga fittraketer!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

MMM-MHM!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Jag vill kukskriva mig från NV:n och göra dig sällskap Bleppe! Skulle jag åka nu hade jag varit framme vid midnatt för att müsa jaah! 3:40 skall det ta enligt Gurglemups.

Tjillepitten

Sv: Juletid

Oj vad trefvligt vi hade igår... tror jag... Aivan/rolleyes

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Sönderknullad julgran? Tomhylsor överallt? Bajs på väggar och tak? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Mortimer Mus skrev:

Sönderknullad julgran? Tomhylsor överallt? Bajs på väggar och tak? Aivan/smile

Mhm! *nickar glatt*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

De e rätta takter!

Skaparen av Mortiscism.