Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla
Mmmmmhm!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Jak elsker Charlåt Sjalla
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mmmmmhm!
Nåväl, jag tar med mig Mortis och hans kompani af Frälsis-kärringar. "Håll gloryholet kokandes"! Det är dags för en pervo-vention nu!
Jaaaah! Vi alla borde åka på en pervokrystning till det ToF:iga landet!
Jaaah med Viking Line och Viking Gloryhole bör vi färdas!
Oooh jah! Går det bra om vi delar slaf?
Slaf? Vi gör ett bryt på en Ford Ficus på bildäck och slaggar där. Kroppsvärmen av oss borde göra att vi överlever, till frukost står ett rör Johnny Walker redo.

Har observerat en fejkad nakenbild på Sjalla med enorm drule av en slump någon gång. Vet dock inte var den går att hitta. 
MMM-MHM!!! *FLAFFA FLAFFA FLAFFA*
Trånk skitdress vill jag ha nu! Jaaaah!
Charlåt dansa i teve ida men vann inte juuh! 
Fnö...
Vill ju ligga med henne och spruta både bajshålet och räksåsfabriken full med min mustiga spermutt, men dock under mitt andra jag: Som är...?!?!?!? Eeeheh.,.. Heheee...
...straight...
Ojsan! F'låt! Rökte för mycket crack igår...
Du har kikat på för mycket på Charlåt Sjalla nude-fäjks! Vi måste skicka dig till ett anti-hetero-camp! 
Mmmh. Kan se det framför mig. En oas där pervsonalen ser exakt ut som ToF-karikatyrer och utdelar strikt behandling. 
Huiaaaah! NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
Vill ju ligga med henne och spruta både bajshålet och räksåsfabriken full med min mustiga spermutt, men dock under mitt andra jag: Som är...?!?!?!? Eeeheh.,.. Heheee...
Bussis ska visa vad för mycket fitta leder till om man tänker ens tanken på för mycket vagina. *Höjer en varnings höger arm* https://www.youtube.com/watch?v=SdVKSjMePNQ
HUGA! 
Antar däremot att detta är Herkkos största runkfantasi?
Osäkert då detta är Kinas armé och inte Pappa Kim-Runks tjejor. Men jag tror det torde främja Bleppes äckligheter om Sjalla OM han får se vad allt för mycket frammisar kan ge.
Bleppe bör straffknullas av allehanda daddybears, bears, twinks, läderhomos och gimps från hela världen så att vi kan försäkra oss om att han håller sig homo! 
Aktiverar mina mest ToF-tyskar som kan övertyga Bleppe om att bli ToF och hårdhomo igen: https://www.youtube.com/watch?v=PGkdRYiThNQ
F'låt! Var nykter när jag "skrev" det inlägget! 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Jak elsker Charlåt Sjalla