14,126

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

14,128

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava...

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna...

Skaparen av Mortiscism.

14,130

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten...

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten...

Skaparen av Mortiscism.

14,132

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger...

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger om att jag är kungen,...

Skaparen av Mortiscism.

14,134

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger om att jag är kungen, burnar iväg med fyllda kassar...

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger om att jag är kungen, burnar iväg med fyllda kassar och skiter i att betala,...

Skaparen av Mortiscism.

14,136

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger om att jag är kungen, burnar iväg med fyllda kassar och skiter i att betala, runkar pung till Martin Ljung...

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger om att jag är kungen, burnar iväg med fyllda kassar och skiter i att betala, runkar pung till Martin Ljung när jag kommit hem, äter...

Skaparen av Mortiscism.

14,138

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger om att jag är kungen, burnar iväg med fyllda kassar och skiter i att betala, runkar pung till Martin Ljung när jag kommit hem, äter en blöja med kaviar och...

En tur till Kvantum.

Sladdar runt kraftigt berusad, kisset yr i vinden när jag kroppsvårdshyllan anländer. Vaselin, babypuder och tamponger stoppas i fickorna, varpå butikskontrollanten mig se, vågar inte fly när plötsligt bajsutlösning ske, vågen så enorm spolar bort varenda hylla, godis, konserver och kex, nu med alla hava fått smak för bajssex, kunderna som galna idiotanstaltshjon av bajslukten ville ta den i prutten, självscannar med pungen och sjunger om att jag är kungen, burnar iväg med fyllda kassar och skiter i att betala, runkar pung till Martin Ljung när jag kommit hem, äter en blöja med kaviar och smörjer in min stora lem.

GNYYF

Skaparen av Mortiscism.

14,140

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu...

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med...

Skaparen av Mortiscism.

14,142

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in...

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant...

Skaparen av Mortiscism.

14,144

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant med kuken på svaj, sjunger...

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant med kuken på svaj, sjunger vänstervisor som övergår till fylleraj-raj,...

Skaparen av Mortiscism.

14,146

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant med kuken på svaj, sjunger vänstervisor som övergår till fylleraj-raj, suger pung så gott å...

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant med kuken på svaj, sjunger vänstervisor som övergår till fylleraj-raj, suger pung så gott å runkar kommunisternas kukar, den som...

Skaparen av Mortiscism.

14,148

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant med kuken på svaj, sjunger vänstervisor som övergår till fylleraj-raj, suger pung så gott å runkar kommunisternas kukar, den som sperma spar han har, ack...

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant med kuken på svaj, sjunger vänstervisor som övergår till fylleraj-raj, suger pung så gott å runkar kommunisternas kukar, den som sperma spar han har, ack den som finge besöka systemet...

Skaparen av Mortiscism.

14,150

Röd dag.

Allting stängt, kåta perversioner nu öka gradvis i takt med tristessen så monumental, glider in i majtåget så elegant med kuken på svaj, sjunger vänstervisor som övergår till fylleraj-raj, suger pung så gott å runkar kommunisternas kukar, den som sperma spar han har, ack den som finge besöka systemet en dag som denna, lyckan...