Sv: Var fan är jag?
Rääätt! *Flaffa.*
Röken är såklart från Bleppes SHÖMK som jag stannade till för att puffa lite på.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 48 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Rääätt! *Flaffa.*
Röken är såklart från Bleppes SHÖMK som jag stannade till för att puffa lite på.
Venedig? Fin båt du har förresten. Kom att tänka på biljard...
Venedig? ...Du har inte lagt märke till byggnaden i bakgrunden?
Ahaaa! Så ouppmärksamt utav mig. Brooklyn Bridge, New York så klart!
Eller?
Neeee. Är det inte kuksnifftornet på gärdet i Stockholm?
*suck* Du är i Paris, Frankrike, Mortimer.

Du får ursäkta dom andra idioterna här som inte har någon koll alls.
Ska köra lite plötslig överrasknings-kbt med dom i natt så dom skärper till sig!
Jaha. Men... Var fan är jag nu då?

Böga Sand?
Restaurang Ariadne Bitch, Kreta.

Foto: Dimitris Pervopopolous.
Rättöööh!
Nämen titta, det är ju mina perviga resekamrater Gunvor och Maj-Britt. Som du ser så räckte inte en varsin seglardricka till för dom, en varsin flaska bubbel och en karaff hembränt blev det ju också. Och SHÖMK såklart.
Fint ska det va! Förresten... Vad är det för maträtt där på tallriken? Ser ut som något chokladaktigt.
Det ser precis ut som syster Fekalias kulinariska kladdkaka.
Jahaa, det är så dom ser ut. *slurp*
Oj oj, ja vem skulle inte bli avis på själva stilen ens? Hög nedbajsad hatt, såväl som efterlämnade brunspår, kissfläckar och 154:or. Aah. Men var fan är du? Ja du, kukenifettan.png är en lite för liten bild för att man ska kunna tyda något på de perviga skyltarna. 
Så då?
Blå Rör.
Jaah! 
Europeiska Valutafonden hade sitt möte i Porrholm förra året då jag visade min nya PH (Penishållare) som jag tror kommer gynna ekonomin. Jag kommer inte riktigt ihåg allt som hände under mötet men min flickvän Dominika säger att jag var trevlig och "uppsluppen".
Europeiska Valutafonden hade sitt möte i Porrholm förra året då jag visade min nya PH (Penishållare) som jag tror kommer gynna ekonomin. Jag kommer inte riktigt ihåg allt som hände under mötet men min flickvän Dominika säger att jag var trevlig och "uppsluppen".
Bodde ni möjligtvis på Strand Hotell?

Vaknade upp med skavsår på yoghurtbössan. Men var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 48 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?