Sv: Här postar vi allt möjligt

Bara å bajsa ner sig fullständigt i tungspermosätet!

Skaparen av Mortiscism.

21,177

Nu är det dags att rulla ut till soprummet och Aivan/sleep. Bleppis har haft en lång hård dag. Men imörra... *KRA-LACK*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

En hård dag med hårda tag? Sov blött håmo! Men är det någon som behöver ha tag i ett vettigt byggföretag? AG Porr kan jag tipza om då: https://www.diepresse.com/19093197/porr … iches-plus

Tjillepitten

21,179

Mycket hårda tag i snövallarna! Tack pervocumrat.

Ååhå! Du har hittat riktiga snuskbyggare minsann. (Finns som ord här) Dom ska jag anlita och låta dom bygga en cumbinerad bastu/fungeon/bar här hemma.

21,180

Snart e're dags... IIIIIHIHIIIH!!! https://www.blepp.se/f/hy.gif

21,181

Nu så! *KRA-LACK*

Bussföraren skrev:

En hård dag med hårda tag? Sov blött håmo! Men är det någon som behöver ha tag i ett vettigt byggföretag? AG Porr kan jag tipza om då: https://www.diepresse.com/19093197/porr … iches-plus

DÄR! Just där vill jag joppa som kabelpillare! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

21,183

Ansök idag Mortis!

Bra idé!
Jag knåpar ihop någe käckt data-mäjl och bifogar mina bästa porrbilder som jag nånsin tagit på mig själv.

Skaparen av Mortiscism.

21,185

Hör ju redan nu att du är anställd, rähähä...  Aivan/wink

Typ så jag också fitt mitt första "jobb" för 32 år sädan...

Antar att nämnda jobb var för "Euroboy Magazine", "Badpuppy", "Hung" eller liknande? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

21,187

Äggsakt! "Farmerboy" tror jag den hette. Hur som... Man skulle iaf. vara naken på anställningsintervjun. Aivan/neutral ?

Rätta takter!

Skaparen av Mortiscism.

21,189

Skönt att ha ett LSS-boende nu när det fittsnöar å har sig!

Då ska man sitta inne å maratonrunka till gamla Åsa-Nisseklassiker och ett par Nils Poppe-rullar.
Inte värt att försöka ta sig till något gloryhole, truckstop eller närmaste potentiella böghög. Snoppisen "kommer" bara att krypa in i pungen och gömma sig om man beger sig ut i fittkylan.

Skaparen av Mortiscism.

Brr! Natten mellan torsdag och fredag vaknade jag med fitt-frossa från hilvedet och stjärttermometern visade på 40,7 grader. CP-värk i hela snoppen och har varit i sädant fittigt skick att jag inte orkat släpa mig till Glasis! Utanför jutesäckarna är det 10 minus, drivor med lapp-sperma och allmänt padel. Det HIV-positiva är dock alla käcka feberdrömmar av varierande slag, mest bögskräckiga sädana. Längtar till vår och sommar så man kan låta pungen hänga fritt!

Tjillepitten

Ajsing bajsing! Det är därför som man behöver en daddybear som kan "komma" och leverera det nödvändigaste från glasis och exempelvis Tattar-Lidl.
Men vet hur det känns, hade också förhöjd temperatur i stjärten förra månaden när gallblåsan jävlades. (Den är numera bortplockad och skickad till Findus Sverige™ som "mystery meat".)
Men jaah, feberdrömmar är skoj! Det kan hända att man får liknande drömmar om man har abstinens.

Skaparen av Mortiscism.

Du har så rätt så Mortis. Om jag hade orkat hålla mina gimpar vid liv någon längre tid hade jag skickat ut dessa på sna... shoppingrunka. Allt enligt min egna färdplan, först Glasis och på hemvägen ett varv in till TL. Drickat "går" först! Kanske inte abstinens men jag tycks ha uppnått "alkohol-ketos" genom min ofrivilliga nykterhet på ett par dagar endast. Fi fääeen! Hur har det "gått" för dig sädan farbror doktorn plockat bort organ från dig? Jaah förutom könsrakningen då.

En sann mardröm i operationssammanhang vore ju att sövas, vakna upp flertalet timmar senare och så har fältskären tagit bort penis och pung. Till sin fasa så upptäcker man att doften av fisk är påtaglig, man känner försiktigt under täcket och upptäcker en... VULVA!!! Och inte bara det för när man kollar noga så har den jäveln opererat dit fitthår som han omsorgsfullt färgat rosa! Man skriker ut sin ångest, tittar in i närmaste spegel och inser att man ser ut som Caitlyn Jenner.

Tjillepitten

21,194

Får du verkligen vara uppe så här sent Bussis?

Jaah då, blir ju snart en stor pojke säder vårdarna så det är okej. Toalett-tränad till max bl.a.

Tjillepitten

21,196

Ååh så dutti! Default/bi

Åh tack gulliz! Jag känner mig så stolt. Psy... ehh doktorn jag träffade som CP-barn sa att jag aldrig skulle lyckas men nu närmare 40 år senare så "kan jag själv". *Lipar malligt*

Tjillepitten

21,198

Rätta takter! *dask på pungen*

Själv är jag just nu på fitt-NV:n och fryser mikropenisen av mig! HAIWAN!!!

Åh fii fääen! Jaah så satans kallt det varit en tid nu. Såg ävfen att det "kommer" mer Lapp-sperma under veckan... FITTAN OCKSÅ!

Tjillepitten

21,200

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEJ!!! Aivan/capriz