Sv: Hur ser det ut hemma hos dig?
Tackar. Absolut min stil. Då kör jag igång med "stajlandet" då'rå. Kommer garanterat få ut två sådana där röda monopolpängar med en tant på för den sen!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ser det ut hemma hos dig?
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tackar. Absolut min stil. Då kör jag igång med "stajlandet" då'rå. Kommer garanterat få ut två sådana där röda monopolpängar med en tant på för den sen!
Undrar hur mycket det är i kottar? Fyra? Kanske t.o.m. fem?! 
Fyra är det.
Mäklaren var här idag för en värdering och vände omedelbart i dörren.
Det är positivt va? 
Jorå! Mäklaren försökte bara dölja sin stora glädje över vilken jätte-deal denne kommer att göra. 
Hurra! Det ska firas.
Inte hört av "mäcklaren" än. Men jag antar att en affär utav den här digniteten tar lite tid med allt pappersarbete å allt...
Ser bara mys....
Han kanske behöver något extra? 
...Ge honom en kaskad med vitlökssås! 
Har ju postat här några gånger hur fint jag har det hemma. Men kan inte minnas att Bussis har (minns knappt någonting ö.h.t. iofs.) gjort det? Det skulle vara kul att se hur en redig rattrunkare har det hemma.
Jaha ja... Se där...
Men då postar jag några nya fräscha bilder från min lya i väntan på bilder från din förmodligen jättefina LSS-kvart.

Här vill jag visa mina nya fina handtag som jag bytt ut på samtliga luckor och lådor i köket.

Men som om det inte vore nog så har jag även införskaffat en ny mindre ingrodd spis från ÅVC.
Dock blir det lite tokigt då jag ofta blandar ihop maskinerna i köket, ti-hi.

Här är det gardinerna i vardagsrummet som jag sna... *ahum* köpte på Kukan Röda Stjärtkorset
som ska vara i fokus och som jag vill flasha med. Fina va?

Och i sovrummet har jag börjat med sopsortering: VB:s till höger, övrigt till vänster. Mycket smidigt!
Men guuuu så tjusigt! 
Är dock förvånad över avsaknaden av sprutfläckar på TV-skärmen där Lokets plyte syns i närbild. 
Jaha ja... Se där...
Men då postar jag några nya fräscha bilder från min lya i väntan på bilder från din förmodligen jättefina LSS-kvart.
Här vill jag visa mina nya fina handtag som jag bytt ut på samtliga luckor och lådor i köket.
Men som om det inte vore nog så har jag även införskaffat en ny mindre ingrodd spis från ÅVC.
Dock blir det lite tokigt då jag ofta blandar ihop maskinerna i köket, ti-hi.
Här är det gardinerna i vardagsrummet som jag sna... *ahum* köpte på Kukan Röda Stjärtkorset
som ska vara i fokus och som jag vill flasha med. Fina va?
Och i sovrummet har jag börjat med sopsortering: VB:s till höger, övrigt till vänster. Mycket smidigt!
Kan bjussa på ett gammalt sommarminne däremot, det var innan jag bytte till Vulvo V70 (som iofs är i samma skick som den i filmen) Husvagnen är Connys än idag: https://www.youtube.com/watch?v=QDwunf-2lWw
Är dock förvånad över avsaknaden av sprutfläckar på TV-skärmen där Lokets plyte syns i närbild.
Nanoteknik.
Det ser väldigt ombonat och mysigt ut. Du värkar ha tänkt på allt här i din lya plus att du ser ut att ta hand om din kropp och snopp genom ett mastigt vätskeintag. Sånt är viktigt när man gör av med så mycket kroppsvätskor var dag. Goldenshower-stjärna med bakiskissbrun kant!
Kan bjussa på ett gammalt sommarminne däremot, det var innan jag bytte till Vulvo V70 (som iofs är i samma skick som den i filmen) Husvagnen är Connys än idag: https://www.youtube.com/watch?v=QDwunf-2lWw
Nämen guuu' så majsigt det såg ut att vara! Fina tänder...
Jaah, nikotingulbrunt skall det vara både i trut och kalsong!
Det var väl inte så farligt? https://www.hemhyra.se/nyheter/varden-v … bevisning/
Ser ut som en våldsgästning i någons tvättstuga en vanlig tisdagsnatt. En ovanligt städad sådan.
Ser ut som hemma hos mig när jag pysslat och gjort fint? Säkert någon padelspelare som är hyresvärd.
P'sis! Han tvättar ju iaf. då man ser en relativt ny påse Via, vilket borde ge honom amnesti.
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ser det ut hemma hos dig?