Tråd: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

Här är lite joliga saker jag hittade på min resa genom Sydkorea som skulle passa underbara Fittkrampare:

http://septum.org/picture_diary/gallery … uth-Korea/

(CBT är förkortningen på http://en.wikipedia.org/wiki/Cock_and_Ball_Torture)

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

"KISSA" Ti-hi! Aivan/biggrin

Fina och runkvänliga bilder.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

11 år är en rimlig svarstid TYCKER JAG!

Thumbs up Thumbs down

Sv: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

Blepp!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

Bögah i Sydkorea? Kanske prova att göra det i det nordliga grannlandet också? Har hört att det behövs lite action där nämligen.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

https://xam.nu/f/sk.gif https://xam.nu/f/ronk.gifhttps://xam.nu/f/gruppkram.gifhttps://xam.nu/f/gruppkram1.gifhttps://xam.nu/f/1922.gifhttps://xam.nu/f/ronk1.gif https://xam.nu/f/nk.gif https://xam.nu/f/dotz.png"JA VILL ÅSSÅ VA MÄÄ!"----http://www.sherv.net/cm/emoticons/flags/flag-of-sweden.gif <--- Mortis.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

"Kom" då, så åker vi! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramp rapporterar från Sydkorea

Mumma!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>