16,376

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Första dagen på nya jobbet.

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

16,378

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in,...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av...

Skaparen av Mortiscism.

16,380

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in...

Skaparen av Mortiscism.

16,382

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut,...

Skaparen av Mortiscism.

16,384

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay,...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger...

Skaparen av Mortiscism.

16,386

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform...

Skaparen av Mortiscism.

16,388

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer, vurpar i knullgeggan, hamnar underst,...

Skaparen av Mortiscism.

16,390

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer, vurpar i knullgeggan, hamnar underst, blir fistad av en dvärg,...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer, vurpar i knullgeggan, hamnar underst, blir fistad av en dvärg, min lön jag därefter få...

Skaparen av Mortiscism.

16,392

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer, vurpar i knullgeggan, hamnar underst, blir fistad av en dvärg, min lön jag därefter få i form av sill, brännvin...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer, vurpar i knullgeggan, hamnar underst, blir fistad av en dvärg, min lön jag därefter få i form av sill, brännvin, smisk och tjack, knatar ut...

Skaparen av Mortiscism.

16,394

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer, vurpar i knullgeggan, hamnar underst, blir fistad av en dvärg, min lön jag därefter få i form av sill, brännvin, smisk och tjack, knatar ut och får ett skjut, kuken...

Anländer iförd gimpsuit och slalompjäxor med kuken i givakt, marscherar bestämt fram i kontorlandskapets sterila miljö, vaniljon stannar upp, stirrar, börjar gråta, ringer mamma. Men med stor självsäkerhet jag sätter mig vid mitt bord och plockar fram telefonluren, dags att alla sina pervovänner ringa in, på nolltid en parad av läderbögar, blöjfetischister, bajslovers, transor och daddybears i koppel stormar in under glada tjut, sen alla snopparna visa, hårda som spjut, tjoho tjohej, alla är dundergay, poliserna anländer med dragna batonger och kebabsås sprutar ut då åsynen av herrar i uniform så upphetsande vara, chefen kommer, vurpar i knullgeggan, hamnar underst, blir fistad av en dvärg, min lön jag därefter få i form av sill, brännvin, smisk och tjack, knatar ut och får ett skjut, kuken står, går hem och super.

GNNYYYH!

Skaparen av Mortiscism.

16,396

Den stora pervovandringen.

Djupt inne i skogens dimmiga...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa...

Skaparen av Mortiscism.

16,398

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande...

Skaparen av Mortiscism.

16,400

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne...